Mikä noissa niinku on järkevä hintaluokka mitä voi maksaa 525i m sport? 525i taitaa olla selvästi halutuin koska se on eri peli kuin 520i ja paljon vähemmän kuluttava kuin V8:t.
Tuli vähän kuume vaihtaa New Beetle kakkosauto joksikin muuksi.
Oonko kuinka pahasti sairas kun farkku diesel E39 mielessä käyttöautoksi..?? jotenkin parempi maku jäi edellisestä E39:stä mitä tästä nykyisestä E60:stä
Et ollenkaan, päinvastoin. Jos hyvän löytää niin siitä kannattaa jo maksaakin.
Ei todellakaan tuulesta temmattu idea, E39 on aivan loistava käyttis. Haasteena vain löytää mahdollisimman vähän mädäntynyt yksilö..
Tämäpä juuri. Ei näissä kilsatkaan taida tekniikan osalta pahemmin painaa, ei vaan alle 300tkm ajettuja hirveästi löydy. Vaikka ainahan noissa ei kannata katsoa kilometrejä vaan sitä miten pidetty ja huollettu.
Itsellä oli edellisellä kolmiysillä rullattu melkee 500tkm ja vielä se liikkui eteen ja taakse (ja pysähtyi). Eikä ollut edes mätä, se oli koriltaan oikeasti aika hyväkuntoinen. 200tkm sillä ite rullailin ja hyvä muistot jäi.. vai onkohan aika kullannut muistot
Last edited by m.luukkonen; 16-04-2020, 19:51.
Reason: typo
Oonko kuinka pahasti sairas kun farkku diesel E39 mielessä käyttöautoksi..?? jotenkin parempi maku jäi edellisestä E39:stä mitä tästä nykyisestä E60:stä
Ei todellakaan tuulesta temmattu idea, E39 on aivan loistava käyttis. Haasteena vain löytää mahdollisimman vähän mädäntynyt yksilö..
Oonko kuinka pahasti sairas kun farkku diesel E39 mielessä käyttöautoksi..?? jotenkin parempi maku jäi edellisestä E39:stä mitä tästä nykyisestä E60:stä
Jakopään ongelmia on ollut sekä 4- että 6-sylinterisissä koneissa. Forumilla on paljon informaatiota näistä esim. haulla N47 tai N57 jakopää tjsp. Remontti on työläs (lue: kallis) sijainnista johtuen.
Toisaalta monet ovat menneet iloisesti tosi pitkiin lukemiin ilman avausta.
N47 moottoreissa voi olla jakopää vikaa, tosin sen laittaminen liikkeessä maksaa noin 1500euroa vrt esim vag konsernin remmin vaihdot puolet tuosta niin onko sitten iso vai pieni murhe? Myös n57 saattaa löytyä jakopää murheita mutta näissä ilmeisesti useimmin syy moottorin vaihtoon on alakerran laakerit mitä on mennyt. N47 koneissa ilmeisesti laakeriviat on erittäin harvinaisia. Ostat sitten kumman tahansa niin osta kohtuu ajomäärällä ja hyvällä huoltohistorialla. Mikäli joka öljynvaihtoväli on vedetty 30tkm tai yli niin ongelmia on tiedossa
N47 moottoreissa voi olla jakopää vikaa, tosin sen laittaminen liikkeessä maksaa noin 1500euroa vrt esim vag konsernin remmin vaihdot puolet tuosta niin onko sitten iso vai pieni murhe? Myös n57 saattaa löytyä jakopää murheita mutta näissä ilmeisesti useimmin syy moottorin vaihtoon on alakerran laakerit mitä on mennyt. N47 koneissa ilmeisesti laakeriviat on erittäin harvinaisia. Ostat sitten kumman tahansa niin osta kohtuu ajomäärällä ja hyvällä huoltohistorialla. Mikäli joka öljynvaihtoväli on vedetty 30tkm tai yli niin ongelmia on tiedossa
Jakopään ongelmia on ollut sekä 4- että 6-sylinterisissä koneissa. Forumilla on paljon informaatiota näistä esim. haulla N47 tai N57 jakopää tjsp. Remontti on työläs (lue: kallis) sijainnista johtuen.
Toisaalta monet ovat menneet iloisesti tosi pitkiin lukemiin ilman avausta.
Voi veenus, kattellu tässä vitoja, jos vaihtaisi sellaseen pitkään ja mielellään pariovelliseen (sekä faceliftiin) ton ransiitin. Toki pakko ei ole, mutta kuitenniin, kun sellasta kattelin ennen kuin ostin tuon ransiitin.
MUTTA
Ei saaaaaaaaaatana kun näin eilen E91 330/335 nettiautossa..
Vaihda se vanhempaan transitiin (maks mk6) tai hiaceen niin ei tarvitse sitä asiaa enää sen jälkeen miettiä.
Voi veenus, kattellu tässä vitoja, jos vaihtaisi sellaseen pitkään ja mielellään pariovelliseen (sekä faceliftiin) ton ransiitin. Toki pakko ei ole, mutta kuitenniin, kun sellasta kattelin ennen kuin ostin tuon ransiitin.
MUTTA
Ei saaaaaaaaaatana kun näin eilen E91 330/335 nettiautossa..
Voi veenus, kattellu tässä vitoja, jos vaihtaisi sellaseen pitkään ja mielellään pariovelliseen (sekä faceliftiin) ton ransiitin. Toki pakko ei ole, mutta kuitenniin, kun sellasta kattelin ennen kuin ostin tuon ransiitin.
MUTTA
Ei saaaaaaaaaatana kun näin eilen E91 330/335 nettiautossa..
Leave a comment: