Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alspe
    replied
    Ruotsi ei kovin hyvin taivu eikä tuo edullisin ole, mutta kai nämä tulevat hintansa pitämään jotenkin.





    Mikä noissa niinku on järkevä hintaluokka mitä voi maksaa 525i m sport? 525i taitaa olla selvästi halutuin koska se on eri peli kuin 520i ja paljon vähemmän kuluttava kuin V8:t.
    Tuli vähän kuume vaihtaa New Beetle kakkosauto joksikin muuksi.
    Last edited by alspe; 17-04-2020, 17:29.

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by m.luukkonen View Post
    Oonko kuinka pahasti sairas kun farkku diesel E39 mielessä käyttöautoksi..?? jotenkin parempi maku jäi edellisestä E39:stä mitä tästä nykyisestä E60:stä
    Et ollenkaan, päinvastoin. Jos hyvän löytää niin siitä kannattaa jo maksaakin.

    Leave a comment:


  • m.luukkonen
    replied
    Originally posted by A^A View Post
    Ei todellakaan tuulesta temmattu idea, E39 on aivan loistava käyttis. Haasteena vain löytää mahdollisimman vähän mädäntynyt yksilö..
    Tämäpä juuri. Ei näissä kilsatkaan taida tekniikan osalta pahemmin painaa, ei vaan alle 300tkm ajettuja hirveästi löydy. Vaikka ainahan noissa ei kannata katsoa kilometrejä vaan sitä miten pidetty ja huollettu.

    Itsellä oli edellisellä kolmiysillä rullattu melkee 500tkm ja vielä se liikkui eteen ja taakse (ja pysähtyi). Eikä ollut edes mätä, se oli koriltaan oikeasti aika hyväkuntoinen. 200tkm sillä ite rullailin ja hyvä muistot jäi.. vai onkohan aika kullannut muistot
    Last edited by m.luukkonen; 16-04-2020, 19:51. Reason: typo

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Originally posted by m.luukkonen View Post
    Oonko kuinka pahasti sairas kun farkku diesel E39 mielessä käyttöautoksi..?? jotenkin parempi maku jäi edellisestä E39:stä mitä tästä nykyisestä E60:stä
    Ei todellakaan tuulesta temmattu idea, E39 on aivan loistava käyttis. Haasteena vain löytää mahdollisimman vähän mädäntynyt yksilö..

    Leave a comment:


  • m.luukkonen
    replied
    Oonko kuinka pahasti sairas kun farkku diesel E39 mielessä käyttöautoksi..?? jotenkin parempi maku jäi edellisestä E39:stä mitä tästä nykyisestä E60:stä

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Originally posted by Bertram View Post
    Jakopään ongelmia on ollut sekä 4- että 6-sylinterisissä koneissa. Forumilla on paljon informaatiota näistä esim. haulla N47 tai N57 jakopää tjsp. Remontti on työläs (lue: kallis) sijainnista johtuen.

    Toisaalta monet ovat menneet iloisesti tosi pitkiin lukemiin ilman avausta.
    Originally posted by joko View Post
    N47 moottoreissa voi olla jakopää vikaa, tosin sen laittaminen liikkeessä maksaa noin 1500euroa vrt esim vag konsernin remmin vaihdot puolet tuosta niin onko sitten iso vai pieni murhe? Myös n57 saattaa löytyä jakopää murheita mutta näissä ilmeisesti useimmin syy moottorin vaihtoon on alakerran laakerit mitä on mennyt. N47 koneissa ilmeisesti laakeriviat on erittäin harvinaisia. Ostat sitten kumman tahansa niin osta kohtuu ajomäärällä ja hyvällä huoltohistorialla. Mikäli joka öljynvaihtoväli on vedetty 30tkm tai yli niin ongelmia on tiedossa
    Kiitos näistä.

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    N47 moottoreissa voi olla jakopää vikaa, tosin sen laittaminen liikkeessä maksaa noin 1500euroa vrt esim vag konsernin remmin vaihdot puolet tuosta niin onko sitten iso vai pieni murhe? Myös n57 saattaa löytyä jakopää murheita mutta näissä ilmeisesti useimmin syy moottorin vaihtoon on alakerran laakerit mitä on mennyt. N47 koneissa ilmeisesti laakeriviat on erittäin harvinaisia. Ostat sitten kumman tahansa niin osta kohtuu ajomäärällä ja hyvällä huoltohistorialla. Mikäli joka öljynvaihtoväli on vedetty 30tkm tai yli niin ongelmia on tiedossa

    Leave a comment:


  • Bertram
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Joo, aivan, dieseliä siis tarkotin.
    Jakopään ongelmia on ollut sekä 4- että 6-sylinterisissä koneissa. Forumilla on paljon informaatiota näistä esim. haulla N47 tai N57 jakopää tjsp. Remontti on työläs (lue: kallis) sijainnista johtuen.

    Toisaalta monet ovat menneet iloisesti tosi pitkiin lukemiin ilman avausta.

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Originally posted by Bertram View Post
    Bensa vai diesel? Veikkaan että vaihdot on tehty dieseleihin, bensoissa on omat haasteensa mutta ei pitäisi olla mitään engine-out juttuja.
    Joo, aivan, dieseliä siis tarkotin.

    Edit. Bensoja ei montaa ollutkaan nettiautos tarjolla.

    Leave a comment:


  • Bertram
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Entäs onko noissa alkupään F11 joitain murheen makaryynejä? Näyttäisi ihan sopuhintaan niitäkin saavan. Parista ilmoituksesta luin että vaihtomoottori laitettu.
    Bensa vai diesel? Veikkaan että vaihdot on tehty dieseleihin, bensoissa on omat haasteensa mutta ei pitäisi olla mitään engine-out juttuja.

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Entäs onko noissa alkupään F11 joitain murheen makaryynejä? Näyttäisi ihan sopuhintaan niitäkin saavan. Parista ilmoituksesta luin että vaihtomoottori laitettu.

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Voi veenus, kattellu tässä vitoja, jos vaihtaisi sellaseen pitkään ja mielellään pariovelliseen (sekä faceliftiin) ton ransiitin. Toki pakko ei ole, mutta kuitenniin, kun sellasta kattelin ennen kuin ostin tuon ransiitin.

    MUTTA

    Ei saaaaaaaaaatana kun näin eilen E91 330/335 nettiautossa..

    Vaihda se vanhempaan transitiin (maks mk6) tai hiaceen niin ei tarvitse sitä asiaa enää sen jälkeen miettiä.

    Leave a comment:


  • janne30
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Voi veenus, kattellu tässä vitoja, jos vaihtaisi sellaseen pitkään ja mielellään pariovelliseen (sekä faceliftiin) ton ransiitin. Toki pakko ei ole, mutta kuitenniin, kun sellasta kattelin ennen kuin ostin tuon ransiitin.

    MUTTA

    Ei saaaaaaaaaatana kun näin eilen E91 330/335 nettiautossa..

    Ei muuta ku e91 pihaan

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Voi veenus, kattellu tässä vitoja, jos vaihtaisi sellaseen pitkään ja mielellään pariovelliseen (sekä faceliftiin) ton ransiitin. Toki pakko ei ole, mutta kuitenniin, kun sellasta kattelin ennen kuin ostin tuon ransiitin.

    MUTTA

    Ei saaaaaaaaaatana kun näin eilen E91 330/335 nettiautossa..

    Leave a comment:


  • M_Power
    replied


    Ostopaikat alkavat lähestymään?

    Leave a comment:

Working...
X