On tää taas hankalaa. -03 530d tuli myytyä ja ajatuksena vaihtaa merkkiä kun ei nappulat riitä bemareihin. Olin jo tavallaan päättänyt hommata diesel passatin nelikkona. Vaihdossa otin -98 523 touringin jonka meinaan nyt hukata kunhan kesälomareissu on heitetty.
N. 3000 km ajeltu ja ei vaan voi kun hämmästellä kuinka hyvä tämmönen 15v vanha n.4000e bemari voi olla. Ja toinen mikä mietityttää on että minkä takia olen ruksutellut dieselillä kun ei tää bensalla ajelukaan ihan mahdottomia maksa. Koko reissu ajettu täydellä lastilla ja ei yli 9l/100 ole menty...
Summa summarum, budjetti max 15t euroa, ostaako passatin, halvimman mahdollisen e61:n vai etsiä jostain huippukuntoinen e39 530i toukka? Vielä saattaisi hyvä jostain löytyä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostLöytyykö tuosta F01:n ympyrän koosta virallinen tieto/dokumentti? Netistä löytyvissä ohjekirjoissa sitä ei jostain syystä kerrota.
http://blog.autoworld.com.my/index.p...-bmw-7-series/
"The rear wheels have a maximum steering lock angle of 3°, which is sufficient, BMW claims, to reduce the F02′s turning radius by up to 70cm – this makes a massive difiference in whether you’re able to clear the tight U-turn or not."
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostNelipyöräohjaus ottaa 70cm pois F01:en kääntöympyrästä, eli mennään alle F10 ja suht samoihin kuin e60 tai e39. Ketterä kuin mikä siis
Leave a comment:
-
-
Nelipyöräohjaus ottaa 70cm pois F01:en kääntöympyrästä, eli mennään alle F10 ja suht samoihin kuin e60 tai e39. Ketterä kuin mikä siis
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostTein taulukkoon muutoksia ja lisäyksiä...
.
Last edited by Petri.Kekkonen; 17-06-2013, 08:38.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostSaa sen koodaamalla pois. Ei välttämättä merkkihuollossa, mutta jonkun asiantuntevan kotikoodaajan luona. Esys taitaa olla se taikasana noissa uusissa malleissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEn ois kyllä arvannut että kuutoskoneisen E39:n vielä hommaat. Jotenkin kuvittelin että V8 + automaatti oli se voimalinja mistä E39:ssä eniten tykkäsit. Ja vaikea on nähdä näin sivusta mikä tuossa voi olla pois myymääsi E60:stä parempaa, mutta en väitä vastaankaan.
V8:eja ei ollut tarjolla hyviä. Aikanaan kun 540 möin niin sain siitä kriittisellä hetkellä hyvän hinnan ennen suurta arvonlaskua. Nyt mielelläni ostaisin vastaavan, mutta en sillä hintaa enää. Liian suuri arvonlasku.
Markkinoilla ei ole 14-15k haarukassa hyviä 540 missään. Mutta 530:ejä on, ja se on max mitä tollanen saa maksaa kilpiinlaitettuna ja vähänajettuna. Mulla kun noita sortteja ollut niin tiiän mitä saan milläkin rahalla.
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostE39:n jälkeen tulee aina (lopulta) E39... Onko tuo 530 väriltään musta? Paljon ajettu? Kerropa sitten kokemuksia vs. 540, lähinnä ohjaus ja ajotuntuma kiinnostaa, moottoria ei varmaan kannata vertailla..
Voin minä kommentit kirjotella sitten.
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teropa View PostMinä ajattelin käydä hakemassa E39 530iA individualin Saksasta.Last edited by Petri.Kekkonen; 07-06-2013, 14:02.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teropa View PostMinä ajattelin käydä hakemassa E39 530iA individualin Saksasta.
Leave a comment:
-
-
Minä ajattelin käydä hakemassa E39 530iA individualin Saksasta.
Nyt on E60 jo uudella omistajalla. Tulis niinku samanmallisena E39, eli tehottomampi ja väännöttömämpi koneena. Mutta korina ehkä sittenkin se makein . Eikä ole vasta ku kolmas "laatuaan" mulle.
Saa flamettaa .
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tenojono View PostJParkkipaikkaan ahtautuminen ja liikennevalojen välissä sukkulointi poistaisi ainakin minun ostoslistalta e39 ja F10.Last edited by Petri.Kekkonen; 05-06-2013, 15:40.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostJoo ite varmistan kyllä uutta autoa ostaessa, että tuon start/stop-toiminnon saa pois päältä, tai sitä ei ole lainkaan. Kaikkea nuo vihreät keksiikin. Eivät vaan ottaneet huomioon, että alkaa menemään tuon ylimääräisen starttailun seurauksena enemmän startteja, akkuja, moottoreita, moottorin kumityynyjä jne. ja kyllä joka moottori vähän pölläyttää startatessa, kun ei seos osu täysin kohdalleen. Eri asia ehkä jossain Mexico cityssä, mutta ei niillä oo vara ostaa tommosia autoja.
E39:ä on kyllä tarkoitus tässä pitää vielä useita vuosia, kun rahaakin on uponnut ja taas uppoaa tänä kesänä aika paljon. Seuraava auto tulee joka tapauksessa olemaan pienempi. Olen hieman kyllästynyt kääntelemään tätä laivaa kaupunkien ahtaisiin parkkeihin, vaikka muuten loistava auto onkin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: