Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Minkäs siinä mahtaa kun bemari ei ota vastuuta noista ryssimistään n-koneisista dieseleistä. Ei huvita alkaa 6000e maksamaan tehtaan sunnittelumokasta.

    No miksi ei sitten 325D? Tosin sekin kuullostaa maansiirtokoneelle bensa E39:n jälkeen

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Minkäs siinä mahtaa kun bemari ei ota vastuuta noista ryssimistään n-koneisista dieseleistä. Ei huvita alkaa 6000e maksamaan tehtaan sunnittelumokasta.

    Leave a comment:


  • tuumas
    replied
    Heh, onhan sitä jo aikoihin eletty kun E39 oli vielä hetki sitten kaiken kuningas ja nyt seuraajaksi kelpaa vain Honda Jatketaan harjoituksia

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Kävin ajamassa uusikorisen Mersun C320cdi sedanin. Paljon kuullut hyvää ja ilmeisen luotettava peli. Ihan ok ajaa ja kulkee hyvin, mutta rengasmelu aika paha. Tosin siihen auttaa vähän rengasvalinta ja tottuminen. Ovipahvit kokonaan kovaa muovia, aika eksoottinen tunnelma.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ajoitko Hondalla muilla kuin lumisilla teillä? Keväällä asfaltilla ero E39:iin on todella iso...
    Ihan paljaalla asfaltilla helsingissä viimeksi contin nastoilla. Nyt on varmaan asfaltit karheimmillaan. Enolla on bensana samanlainen ja sillä on tullut ajettua useammanki kerran. Faceliftiin on noissa parannettu vielä eristystä, mutta en tosiaan väitä että olisi yhtä hiljainen kuin e39.
    Last edited by Antsah; 15-03-2013, 20:51.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    E39:t jätti vähän viileiksi, mutta se Oxford Green E38 740i Individual tuolla oli kyllä mielettömän upea auto.
    Älä nyt seiskoja kattele. Ne ei taivu parkkiruutuun

    <ystävällismielinen kuitti, ei herneitä>

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by ///Jone View Post
    Autohan myy todella vähän ajettuja, myös muutama E39.
    E39:t jätti vähän viileiksi, mutta se Oxford Green E38 740i Individual tuolla oli kyllä mielettömän upea auto.

    EDIT: Eikä se musta 66 tkm ajettu E39 M5 todellakaan näytä huonolta. Käsittämätöntä kyllä että autosta on 65 valokuvaa eikä kuljettajan penkkiä näe kunnolla yhdessäkään. Muutehan noi kuvat on aivan loistavia laadultaan.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 15-03-2013, 18:25.

    Leave a comment:


  • ///Jone
    replied
    Autohan myy todella vähän ajettuja, myös muutama E39.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Saksassa yksi 15tkm ajettu 540ia myynnissä, jokin aika sitten oli myös 27tkm ajettu m-sport.
    En huomannu autoscoutissa tuollaista, mutta onhan siellä joitain hyvin vähän ajettuja autoja kyllä. Hiukan väärä topic tietysti taas, mutta esim. tämmöinen vähän ajettu ja kohtuullisesti varusteltu E60 545i manuaalina ei ois ollenkaan hullumpi vaihtoehto, vaikka tietysti pre-LCI onkin. Aktiivivakkari tuostakin puuttuu (ja varmaan puolentusinaa TJJ:n speksaaman minimivaatimustason varusteita joista en nyt muista ). Kauppa on ehkä vaan sellaisen näköinen että uskaltaisko tuolta kukaan ostaa autoa...?
    Last edited by Petri.Kekkonen; 15-03-2013, 15:52.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Minä taidan hypätä tuonne Honda leiriin. 2009 Accord 2.2i-dtec executive AT on tullut kokeiltua ja siihen olen tykästynyt. Executiveen kuuluu kaikenlaista kivaa lisävarustetta. Rengasääniä on hieman enemmän kuin e39, muttei paljoa että haittaisi. Mulla on noita Hondia ollut ennenkin joku 6 kpl.

    E90 karsiutui sitten pois n-lohkon jakopäävikojen takia ja e60 maksaa vähän ajettuina liikaa. Bemarilta ei sitten vaihtoehtoja käytönnössä jäänyt. Merkit jotka mulle kelpaa on BMW, Honda ja Subaru käytännössä. Niin ja vanhat Datsunit
    Ajoitko Hondalla muilla kuin lumisilla teillä? Keväällä asfaltilla ero E39:iin on todella iso...

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mitäs nyt tilalle?
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    2.5 on pienikoneinen. Tai siltä se ainakin ajaessa tuntuu, ei ehkä niinkään tankatessa. Mun kilsoilla ois kyllä isompikin mylly mielekäs vaihtoehto. Kiinnostaa myös mitä meinaat tilalle hommata.
    Minä taidan hypätä tuonne Honda leiriin. 2009 Accord 2.2i-dtec executive AT on tullut kokeiltua ja siihen olen tykästynyt. Executiveen kuuluu kaikenlaista kivaa lisävarustetta. Rengasääniä on hieman enemmän kuin e39, muttei paljoa että haittaisi. Mulla on noita Hondia ollut ennenkin joku 6 kpl.

    E90 karsiutui sitten pois n-lohkon jakopäävikojen takia ja e60 maksaa vähän ajettuina liikaa. Bemarilta ei sitten vaihtoehtoja käytönnössä jäänyt. Merkit jotka mulle kelpaa on BMW, Honda ja Subaru käytännössä. Niin ja vanhat Datsunit
    Last edited by Antsah; 15-03-2013, 14:09.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Täällä myös harmitti ja harmittaa vähän edelleen kun en pystynyt tuota silloin ostamaan. Oli vain omalta osalta huonoin mahdollinen hetki. Vaikka automaattiloota ei mun suosikkeihin kuulukaan riitti jo kun näki sen auton luonnossa.
    Saksassa yksi 15tkm ajettu 540ia myynnissä, jokin aika sitten oli myös 27tkm ajettu m-sport.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by teropa View Post
    Tietyllä tavalla olen vähän pettynyt, ettet ostanut.
    Täällä myös harmitti ja harmittaa vähän edelleen kun en pystynyt tuota silloin ostamaan. Oli vain omalta osalta huonoin mahdollinen hetki. Vaikka automaattiloota ei mun suosikkeihin kuulukaan riitti jo kun näki sen auton luonnossa.

    Leave a comment:


  • 205/65-15H
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Täytyy käydä istumassa Mersuissa... S-sarjalaisessa istuin ja siinäpä oli jännät penkit: istuinosassa oli pituuden säätö, mutta se ei ollut tuollainen jatkopala kuten Bemarin comfortissa vaan se koko istuinosa piteni, sitä siis oli siellä selkänojan sisällä aika runsaasti.
    Nuo ehkä parhaat penkit jotka on alle osunut tähän mennessä, myös hieronnat oli monipuoliset. Toki auton ohjaustuntuma sport-moodissakin oli tunnoton mutta muuten e39 tuntui traktorilta tuon jälkeen. Kyseessä oli pitkä jenkkiversio vm. 2006, S550 ja ajelukin tapahtui siellä.

    Audi A7:ssa oli myös mielenkiintoiset lisävarustepenkit. Sivutukia sai säätää sekä selkä- että istuinosassa ja istuinosan pituudensäätö oli rullalla edessä, josta se sitten oikeni. Senkin jälkeen bemarin jatkopalaviritys tuntui vähän mielikuvituksettomalta.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Minkä kokoinen olet?

    Kävin ajelemassa lisää f30. Alkoi tuntumaan paremmin käteen sopivalta, vaikka puutteita olikin. Jospa keväällä ehtisi Saksaan ajelemaan enemmänkin.
    180cm, pitkät jalat, ei merkittävää paino-ongelmaa. F30 tosiaan olisi näppärän kokoinen ja edelleen muistelen miten hyvä sillä nelivedolla oli ajella. Eli se pitäisi oikeastaan olla 328iA xDrive. Toisaalta muistelen myös miten eleettömän jämäkästi F10 meni samalla tiellä jolla F30 oli meluisa pomppiva pikkuauto... F30 on halvalla tehty muoviauto ja onko se sitten sama vaikka ostaisi jonkun Kian... Ei tietenkään ajettavuusmielessä mutta noin muuten.

    Noissa kun tuo hintaluokka alkaa olla sellainen, että en kyllä haluaisi missään asiassa kompromissia/taantumaa E39:iin verrattuna vaan kaiken pitäisi olla parempaa. Ja jos se homma tökkää jo muoviseen heiluvaan oven ulkokahvaan, niin ei se nyt lupaavasti ala...

    Täytyy käydä istumassa Mersuissa... S-sarjalaisessa istuin ja siinäpä oli jännät penkit: istuinosassa oli pituuden säätö, mutta se ei ollut tuollainen jatkopala kuten Bemarin comfortissa vaan se koko istuinosa piteni, sitä siis oli siellä selkänojan sisällä aika runsaasti.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎