Joo ite varmistan kyllä uutta autoa ostaessa, että tuon start/stop-toiminnon saa pois päältä, tai sitä ei ole lainkaan. Kaikkea nuo vihreät keksiikin. Eivät vaan ottaneet huomioon, että alkaa menemään tuon ylimääräisen starttailun seurauksena enemmän startteja, akkuja, moottoreita, moottorin kumityynyjä jne. ja kyllä joka moottori vähän pölläyttää startatessa, kun ei seos osu täysin kohdalleen. Eri asia ehkä jossain Mexico cityssä, mutta ei niillä oo vara ostaa tommosia autoja.
E39:ä on kyllä tarkoitus tässä pitää vielä useita vuosia, kun rahaakin on uponnut ja taas uppoaa tänä kesänä aika paljon. Seuraava auto tulee joka tapauksessa olemaan pienempi. Olen hieman kyllästynyt kääntelemään tätä laivaa kaupunkien ahtaisiin parkkeihin, vaikka muuten loistava auto onkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rise View PostEikö start/stop systeemiä saa kytkettyä pois päältä? Joissakin automalleissa olen kuullut tämän olevan mahdollista, ihmeellistä jos se ei bemarissa onnistuisi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rise View PostEikö start/stop systeemiä saa kytkettyä pois päältä? Joissakin automalleissa olen kuullut tämän olevan mahdollista, ihmeellistä jos se ei bemarissa onnistuisi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laxa View PostNyt on ollut alla 1½ kk F30 vanhan E39:n jälkeen. Reilun 6000 km ajon jälkeen miinuksena voi sanoa olevan rengasmeteli. Myöskään Start-Stop systeemin kanssa en ole vielä tullut sinuiksi.
Positiivisia puolia verrattuna vanhaan E39:iin ovat huomattavasti pienempi polttoaineen kulutus, automaattivaihteiston toiminta ja auton ketteryys kaupungissa.
Rengasmeluun täytyy hakea lääkettä vaihtamalla jossain välissä runflatit tavallisiin salmiakkeihin. Muihin asioihin on kait vain opeteltava tottumaan.
Leave a comment:
-
-
Nyt on ollut alla 1½ kk F30 vanhan E39:n jälkeen. Reilun 6000 km ajon jälkeen miinuksena voi sanoa olevan rengasmeteli. Myöskään Start-Stop systeemin kanssa en ole vielä tullut sinuiksi.
Positiivisia puolia verrattuna vanhaan E39:iin ovat huomattavasti pienempi polttoaineen kulutus, automaattivaihteiston toiminta ja auton ketteryys kaupungissa.
Rengasmeluun täytyy hakea lääkettä vaihtamalla jossain välissä runflatit tavallisiin salmiakkeihin. Muihin asioihin on kait vain opeteltava tottumaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSe on kruunu vs. euro nyt niin kallis, että ei ole oikeen järkee ruotsin tuonneissa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Esko View Post9k€ luokkaa olisi verot. Pitäisi myyntihinta olla siellä 20k€ kulmilla, niin tuossa yhtälössä olisi jotain järkeä. Verot ihan ok, myyntihinta ei. Tai sitten noiden vähän ajettujen arvostus on naapurissa kohdillaan.
Tuossa muutama vähän ajettu lisää
http://www.blocket.se/stockholm/Bmw_...9.htm?ca=5&w=3
Se on kruunu vs. euro nyt niin kallis, että ei ole oikeen järkee ruotsin tuonneissa...
Leave a comment:
-
-
Omaan makuun kyllä E60/61 häviää ajettavuudessa E39:iin jossa on M-Sport alusta. Ja siis E60 häviää silloin, kun siinä ei ole ruksittu lisävarusteina aktiiviohjausta jne. Onhan se mukavan jämäkkä ajaa kieltämättä, mutta ohjaus on kuin löysä ripuli, tunnoton on vasteeton. Aktiiviohjauksella ja alustalla sitten muuttuukin päälaelleen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teropa View PostMitäs lie M5:een nykyään verot, niin eikös tuo ole jo joku 40ke auto Suomen kilvissä? Taitaa jäädä aika monella tuolla hinnalla hyllyyn.
Tero
Tuossa muutama vähän ajettu lisää
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Esko View PostTuokin ollu jo hetken myynnissä. Hintapyynti tosin aika kova.
http://www.blocket.se/lund/BMW_M5_E3...9.htm?ca=5&w=3
Tero
Leave a comment:
-
-
Ajelin ensiksi E39 528iA sitten vaihdoin sen E46 323i. Tämän jälkeen taas vaihoin E39 takaisin ja nyt olen sitä mieltä että ei enään ikinä E46.
Leave a comment:
-
-
Guest repliedE60/61 545i kiinnostais nykyisen E39 530i seuraajaksi, mutta nämät suomen pyyntihinnat ei kiinnosta. 3 litran bensa kuutoset on kans niin kalliita että huh huijaa. Tuo M54B30 -04 mallin e60:ssä, niin kehdataan pyytää liki 20k€
Leave a comment:
-
-
Tuokin ollu jo hetken myynnissä. Hintapyynti tosin aika kova.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostMites tää nyt pitää tulkita? Et kai ole autoa vaihtamassa? Täältä saa tulla hakeen E39:n lainaan koska vaan, kunhan jätät sen E60:n siksi aikaa mulle.
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostLöytyyköhän enää hyviä? Onhan sinulla vielä se Alpinakin kokematta tuosta korimallista.
Leave a comment:
-
Leave a comment: