Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schwarze
    replied
    Eiköhän tuolla E39:llä vielä tovin mennä. Retrofittailen tuota sitten aina pahimpaan autokuumeeseen, vielä on auttant http://www.youtube.com/watch?v=z0JebT4kIPU

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Itse ainakin ole sitä mieltä että se uudempi on parempi..toki jotain ominaisuuksia siitä edellisestä mallisarjasta voi kaivata mutta kyllä se uudempi vaan on parempi ja lisäksi se maksaa taas enempi..
    Uudempi mallisarja varmaan onkin parempi, mutta E60 nyt vaan on liian ruma. F10 taas ei ole ruma ja tarjoaa muutenkin selvän hypyn luksustunnelmassa ja teknisissä laitteissa. Mutta F10:n paisuneen koon takia on tullut harhailtua muihin mallisarjoihin ja jopa muihin merkkeihin. Selkeästi F10 kuitenkin olisi se oikea vaihtoehto.

    Töissä vaan pitää motivoida viereisten parkkipaikkojen käyttäjät ostamaan Volvojen tilalle Nissan Micrat. Ja sitten odotellaan Hiacen rikastumista...

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by Hiace View Post
    jos tästä joskus rikastun, ostan teille kaikille F10:t ja rinnalle E60:t jos uudemmasta löytyy valitettavaa. Sitten ostan koko BTCF:n, teen itestäni moden ja lukotan tämän ketjun

    Tsoukki tsoukki...hyvää lauantai-iltaa silti!
    Tää oli hyvä

    Itse ainakin ole sitä mieltä että se uudempi on parempi..toki jotain ominaisuuksia siitä edellisestä mallisarjasta voi kaivata mutta kyllä se uudempi vaan on parempi ja lisäksi se maksaa taas enempi..

    F11:sta tässä kuolannu ja se on seuraaja tuolle 535d:lle..pitäs vaan löytää samanlainen jossa on kohtuu varusteet ja riittävästi voimaa eikä sais maksaa mitään

    Leave a comment:


  • Hiace
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Jos sitä syksyllä E39:n omistamisen 10-vuotispäivän kunniaksi vaihtaisi toisen auton... Pöh, hintaa kun miettii, niin taidan vaan ostaa jotain varaosia tuohon.
    jos tästä joskus rikastun, ostan teille kaikille F10:t ja rinnalle E60:t jos uudemmasta löytyy valitettavaa. Sitten ostan koko BTCF:n, teen itestäni moden ja lukotan tämän ketjun

    Tsoukki tsoukki...hyvää lauantai-iltaa silti!

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by eki_boomer View Post
    345tkm ajettu nyt orkkis kytkimellä, ja hyvin toimii.
    Omalla automaatilla ajettu enemmän ja hyvin toimii

    Tiedämpä jopa yhden 530d:n millä on ajettu jotain vähän vajaa 600tkm ja sekin kele vielä toimii orkkis laatikolla.

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Jaa mitenkä? Automaatti ikuinen öljyineen, mites manuaalin kytkin?
    Uskon ikuiseen öljyyn yhtä paljon kuin Jeesukseen Kristukseen(lue. Olen ateisti).

    Leave a comment:


  • eki_boomer
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Jaa mitenkä? Automaatti ikuinen öljyineen, mites manuaalin kytkin?
    345tkm ajettu nyt orkkis kytkimellä, ja hyvin toimii.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Sigusta.
    Signaturet off.

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Sigusta.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    Helpompi/halvempi huoltaa
    Jaa mitenkä? Automaatti ikuinen öljyineen, mites manuaalin kytkin?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    Mikäs tuo nykyinen sitten on O.o?
    Mistä mitä tietäisin

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Olisiko korkea aika siirtyä nykypäivään ja automaattiin?
    Mikäs tuo nykyinen sitten on O.o?
    Manuaali koska:
    Eroaa massasta
    Helpompi/halvempi huoltaa
    Sporttisempi(Tosin sitä 500-sarjalainen autona ei ole)
    Tahdon taas vaihteeksi manuaalisen

    Itsekkin tässä keväthuoltoa tuohon omaan pirssiin suunnittelen. Nämä joutaapi vaihtamaan samalla kun menee suvikumit alle:
    -Öljyt ja suodatin
    -Uusi viskokytkin
    -Apulaite ja ilmastoinnin hihna
    -Jarrulevyt ja palat taakse
    -Pyöränlaakerit taakse
    -Moottorin ja vaihdelaatikon kannakekumit
    -Ilmastoinnin sähköflekti
    Last edited by BreeZi; 23-03-2013, 20:09. Reason: Lisäys.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Jos sitä syksyllä E39:n omistamisen 10-vuotispäivän kunniaksi vaihtaisi toisen auton... Pöh, hintaa kun miettii, niin taidan vaan ostaa jotain varaosia tuohon.
    Turha sun on vaihtaa kun auto on loistokunnossa ja vähän ajettu. Sun kilometreillä menee vielä pitkään.

    Mulla tuli just 300tkm täyteen ja on saanut tehdä täyden kierroksen alusta yms remonttia. Toista kertaa en enää tee vaan sitten menee paaliin.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Hiace View Post
    Hintaa kun miettii niin taidan jatkaa E39:llä ajamista." Ja sit se alkaa uudestaan.
    Jos sitä syksyllä E39:n omistamisen 10-vuotispäivän kunniaksi vaihtaisi toisen auton... Pöh, hintaa kun miettii, niin taidan vaan ostaa jotain varaosia tuohon.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Tuo melu on kyllä mielenkiintoinen asia, siihen kun tottuu. Mutta toisaalta, kun ajaa vain E39:llä, tottuu myöskin "hiljaisuuteen" ja E39 alkaakin kuulostamaan meluisalta (ja jousitus kovalta).

    Siksi pitääkin aina välillä "kalibroida" itsensä jonkun muun auton kyydissä. Sitten taas tajuaa ajavansa oikeastaan aikamoisella luksusautolla moniin muihin verrattuna. Vertailuauton hintaluokka pitää olla aika kova jotta asia kääntyy toisinpäin.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎