Heh. Joo meluhomma alkaa olla jo vähän huumoria, ja mun viesti oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu, mutta kieltämättä yllätyin kun Ford C-Max millä karautettiin pelipaikalle oli hiljaisempi. Mutta kuten sanoin, jos olisi varaa vaihtaa vaikka kunnon E60/61 niin varmasti sen tekisin.
Tää ketju on kyllä hyvä! On tullu ahkerasti luettua ja paljon kyllä asiaa. Välillä osa viesteistä alkaa tosin saamaan jo koomisuuden piirteitä. "Kävin koeajamassa sen ja sen uuden auton. Olihan siinä varusteita ja muuta hienoa. Melu liian iso. Hintaa kun miettii niin taidan jatkaa E39:llä ajamista." Ja sit se alkaa uudestaan. Eikä vedetä herneitä sitten, sanon tämä vilpittömästi ilolla ja hymyillen
Juu eihän 50k€ auton ostajalle E39 ole mikään vaihtoehto. Jos itsellä olisi paalua niin varmasti vaihtaisin uudempaan, olisko se sitten F30 sitä en tiedä.
Itsekkin E39->uudempaan BMW:hen vaihtoa suunnitellut, niin kyllä pitäisi niin järkyttävä määrä € pistää lisää että täydentäisi omat vaatimukset auton vaihdon suhteen.
Ei kuitenkaan ole hirveästi markkinoilla esim. 6syl diesel+manuaali askilla olevia 5-sarjan autoja oikeasti hyvillä varusteilla.
Tällä tyylillä ei kyllä saa ikinä autoa vaihdettua.
Ei saakaan, sehän on jo huomattu... Pienetkin innostukset/autokuumeet loppuu kun alkaa asiaa järkeilemään. Tilanne on varsin toivoton. F10 voisi olla pelastus, siis vaikka rahaa menisi, ei silti ehkä harmittaisi jos sen ottaisi "kaikilla" varusteilla ja oikealla moottorilla.
Honda ei preemiota taida tuoda, se tuo vain tavallisen "pisteestä A pisteeseen B" -auton jolla voi huolettomasti ajella.
Juu eihän 50k€ auton ostajalle E39 ole mikään vaihtoehto. Jos itsellä olisi paalua niin varmasti vaihtaisin uudempaan, olisko se sitten F30 sitä en tiedä.
Sopivalta tuntuu, mutta jos/kun pitää laittaa E39:stä väliä yli 40 tonnia tuollaiseen, niin tarjoaako se tuon summan arvosta etuja/parannusta E39:iin verrattuna? Epäilenpä, että ei tarjoa. Saattaisi jopa alkaa harmittamaan kun alkuinnostus hiipuisi. Minulta tosin puuttuu se alkuinnostuskin...
Tällä tyylillä ei kyllä saa ikinä autoa vaihdettua. Esipuberteetti ikäisen e39:sin arvo kun ei ole uutta autoa lähelläkään. Eli välirauhan on massiivinen tavalla tai toisella ajateltuna. Tuoko joku honda sitten 25 kilon verran preemiota tuohon?
Tuli ajettua tänään lyhyesti F30 328iA ja kylläpä tuntui omaan näppiin sopivalta. Löylyä löytyi, moottorin ääni oli sivistynyt ja muutenkin hieno ajaa. Ainoa miinus oli rengasmelu, ullatuus. Kyllähän tuolla E39:n puutteessa arkiajot hoitaisi.
Sopivalta tuntuu, mutta jos/kun pitää laittaa E39:stä väliä yli 40 tonnia tuollaiseen, niin tarjoaako se tuon summan arvosta etuja/parannusta E39:iin verrattuna? Epäilenpä, että ei tarjoa. Saattaisi jopa alkaa harmittamaan kun alkuinnostus hiipuisi. Minulta tosin puuttuu se alkuinnostuskin...
Tuli ajettua tänään lyhyesti F30 328iA ja kylläpä tuntui omaan näppiin sopivalta. Löylyä löytyi, moottorin ääni oli sivistynyt ja muutenkin hieno ajaa. Ainoa miinus oli rengasmelu, ullatuus. Kyllähän tuolla E39:n puutteessa arkiajot hoitaisi.
Heh, onhan sitä jo aikoihin eletty kun E39 oli vielä hetki sitten kaiken kuningas ja nyt seuraajaksi kelpaa vain Honda Jatketaan harjoituksia
Onkos tuo nyt ihmekkään kun muotoilu on näinkin himottavaa.:think Nojoo kyllähän accord on paremman näköinen mutta näiden japsiautojen muotoilun kanssa kannattaa olla tarkkana, vaikuttavat ensisilmäyksellä hyvännäköisiltä mutta mitä enemmän niitä kattelee niin rumemmaksi muuttuvat. 2007 kun tuli uusi CR-V tuli markkinoille pidin sitä ihan kohtuu hyvännäköisenä mutta ei se enään oikein silmään istu.
Kaverin muija vaihtoi -04 e46 320d sporttialustalla -> f30 320d SportBusiness. Muuten tyytyväinen mutta valittaa että vanha auto oli rengasmelun suhteen selvästi hiljaisempi. F30 varmaan run flateilla mutta silti...:think
Sitä mietin pitkään, mutta tarjonta oli aika vähäistä ja kulutus nousee kuitenkin jonkun verran. Hintakin tietty pompsahtaa jo 26-30 välille. Olisi varmasti oikein maukas peli muuten.
Riippuu varmaan minkä ikäistä? Kaverilla oli 200tkm ajettu -07 E91 ja se oli n. 16.5ke auto kun meni vaihtoon. Ja saksasta niitä löytyy kyllä vaikka ja kuinka :think
No miksi ei sitten 325D? Tosin sekin kuullostaa maansiirtokoneelle bensa E39:n jälkeen
Sitä mietin pitkään, mutta tarjonta oli aika vähäistä ja kulutus nousee kuitenkin jonkun verran. Hintakin tietty pompsahtaa jo 26-30 välille. Olisi varmasti oikein maukas peli muuten.
No miksi ei sitten 325D? Tosin sekin kuullostaa maansiirtokoneelle bensa E39:n jälkeen
Lci 325da olisi ihan ok peli, niissähän ei ole läppiä? Lastuttamalla samat tehot kuin 330d, tosin olisihan se raketti vakionakin verrattuna e39:siin...
Leave a comment: