Vanhan loksun kanssa ei ollut tuommosta havaittavissa. Mutta joo, täytyy metsästää alkuun hyvää läytettyä ja ostaa sit uutta hiekkapeltiä jos ei tärppää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peltone View PostNyt ei onnannu oma etsintä ei sitte millää mutta mitä tuossa m10 kaasarimallissa tekee tuo yksinäinen rele iskaritolpan vieressä kuskin puolella?
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostNyt ei onnannu oma etsintä ei sitte millää mutta mitä tuossa m10 kaasarimallissa tekee tuo yksinäinen rele iskaritolpan vieressä kuskin puolella?. En saa nyt kirveelläkään päähäni mikä se rele olis.
hmm, mun kuuluis kyllä tietää tämä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Oisko unloader rele?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMihinkähän ne piuhat menee ? Oletko huomenna tällä liikenteessä jos äkkiä vilkaistaan sillon päivällä ?
Originally posted by petrolhead View PostOta irti ja kato mikä lakkaa toimimasta. Siinä nyt ei niin montaa toimintoa olekkaan. En saa nyt kirveelläkään päähäni mikä se rele olis.
hmm, mun kuuluis kyllä tietää tämä.
Originally posted by Pazi88 View PostOisko unloader rele?
Rele itsessään on Bosch 0332014135, jolla löytyi seuraava topic:
Originally posted by Rocla View PostJos saa veikata, niin autossa on korvauskaasutin ja tuo on sähkökaasuttimen tarpeettomaksi jäänyt rele.
Nuohan ritisevät "jonkun asian takia" kun orkkis kaasari on riisuttu pois.
Jos siellä ei ole se orkkis kaasutin paikoillaan ja käy hyvin ilman sitä relettä niin mäkeen vain.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Post
Rele itsessään on Bosch 0332014135, jolla löytyi seuraava topic:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=251165
E: Olisko liittyny siihen venttiiliin joka on virranjakajan alipaineletkun välissä:thinkLast edited by JJT; 29-12-2016, 16:48.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Mistähän lähtisi vikaa etsimään kun E30 325 bensamittari näyttää aina puolta tankkia, vaikka polttoaine olisi loppu?
Tankista irroitin sen 'kohon' mikä tunnistaa polttoaineen määrän ja se vaikutti ainakin ehjältä..
Bensavalo toimii normaalisti ja viisari nousee kyllä tankatessa, mutta lähtee liikkeelle puolesta välistä mittaria.
Comment
-
-
Originally posted by ///saMi View PostMistähän lähtisi vikaa etsimään kun E30 325 bensamittari näyttää aina puolta tankkia, vaikka polttoaine olisi loppu?
Tankista irroitin sen 'kohon' mikä tunnistaa polttoaineen määrän ja se vaikutti ainakin ehjältä..
Bensavalo toimii normaalisti ja viisari nousee kyllä tankatessa, mutta lähtee liikkeelle puolesta välistä mittaria.
Onko muuten fl vai Pre fl
Kahdella anturilla? Toinen päästää läpi niin ei putoa alle puolen välin. Koita mitata antureiden vastukset kohot alhaalla?Last edited by Tonton; 29-12-2016, 19:12.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by ///saMi View PostMistähän lähtisi vikaa etsimään kun E30 325 bensamittari näyttää aina puolta tankkia, vaikka polttoaine olisi loppu?
Bensavalo toimii normaalisti ja viisari nousee kyllä tankatessa, mutta lähtee liikkeelle puolesta välistä mittaria..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostSiirrä Viisari oikeaan kohtaan. Virrat pois ollessa nollille niin Nouseeko se täydellä tankilla ylös asti. Sitä voi koittaa liittämällä anturin johtoja yhteen ja ottamalla ne kokonaan irti. Tai heiluttelemalla kohoa
Onko muuten fl vai Pre fl
Täytyy kokeilla anturin johtojen yhdistelyä hyppylangalla, niin näkee mitä siitä tapahtuu.
Edit: Tuota... Jos nyt en ihan väärin muista, niin tässä mun tankissa ei ole kuin vänkärinpuolella sen takapenkin alla olevan luukun kohdalla 1 anturi/putki/koho, johon tulee vain yksi 3-pinninen liitin. Onkohan mulla vaihdettu joku toinen tankki jossakin vaiheessa.. Toista anturia ei siis muistaakseni ole.Last edited by ///saMi; 29-12-2016, 19:31.
Comment
-
-
Originally posted by mikkelsson View PostM20b25 onkohan öljyn jalassa joku termostaatti ku ei oljy äkkiseltään lämpiä jäähdyttimessä...?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by ///saMi View PostPrefacelift kyseessä. Unohtui tosiaan mainita että viisari laskeutuu aina nollille kun katkaisee virrat, mutta kun virrat kytkee päälle osoittaa viisari samantien puolta tankkia.
Täytyy kokeilla anturin johtojen yhdistelyä hyppylangalla, niin näkee mitä siitä tapahtuu.
Edit: Tuota... Jos nyt en ihan väärin muista, niin tässä mun tankissa ei ole kuin vänkärinpuolella sen takapenkin alla olevan luukun kohdalla 1 anturi/putki/koho, johon tulee vain yksi 3-pinninen liitin. Onkohan mulla vaihdettu joku toinen tankki jossakin vaiheessa.. Toista anturia ei siis muistaakseni ole.
Comment
-
Comment