mites tuo 02 m10 lohko menee e30:iin?. pikaisesti kattelin että lohkon kylkeen ei sais pultattua nuita e30 m10 lohkossa olevia moottorin korvakkoja?
Omassa pommissa tein näin. Lohko öljypohjan ja lootan kanssa konehuoneeseen. Plootun paloja ja putkenpätkiä, leik leik hits hits valmis. Ei oo vaikea homma. Apparinpuoleisen jalan teossa kannattaa olla käytettävä pakosarja ja downpipe kiinni. Ja jos käytät jotain valmista kardaania niin varmaan sekin kiinni lootaan ja perään niin pituussuuntainen sijoitus passaa ja saa kattoo linjan kohalleen. Jos asento valmiilla jaloilla heittää niin prikkoja kumityynyn ja jalan väliin. Tukevat koneen kumityynyt on 5,90 kpl Biltemassa.
Omat koneenjalat on todella ruman näköiset, tehty siitä mitä tallinlattialta löytyy, eli lehtijousen ja turvakaariputken pätkistä. Ei haittaa, niistä jaloista voi ottaa jigin ja tehdä sit joskus nätimmät.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Ilmastoidusta mallista jos karsii pois kaiken ilmastointiin liittyvän, niin se vastaa toiminnaltaan ilmastoimatonta. Ilmastoinnin höyrystinkennonkin vois poistaa ja korvata sen aukon umpilevyllä, niin virtaa viileä ulkoilma paremmin kabiiniin. Saisko vaikka kuvaa tuosta puhaltimesta? Sellaista ei ole ainakaan E30 perusilmastoinnissa. Mahtaiskohan sulla olla joku jälkiasenteinen ilmastointi :think
Alkuperäisestä ilmastoidusta puhallinyksiköstä joku saattaa maksaa rahaakin, jos tilalle haluaa vaihtaa perusmallin.
Tässä liitteenä kuva ropellista. Tuli tänään purettua taasen koppaa, nyt on piuhat kohta konehuoneessa. Ilmastoinnin piuhat melkeen kaikki purettu pois, löyty jotain bokseja ja releitä, sitten oli joku servomoottori mistä lähti lämpöanturi ilmastoinnin kennolle, mahtaako olla automaatti ilmastointi ollut ?
Kuitenkin, tuo roottori pitäis saada pois. Pikasesti katteltuna en ymmärtäny miten irtoaa, pitää vissiin porailla pop niittejä irti.
Mietin tuossa kun tuo johtosarja on lähes pöydällä että pitäiskö siihe. Lisätä abs valmius jos joskus sellaset innostuis laittamaan ?
Jos oon oikein ymmärtäny niin eikai siihe hirveesti johtoja tuu ?
Joka anturilta tiedot, päävirta, mittariston abs valo, jarrupolkimelta tieto ?
Aika jännä. Minkähän takia tossa systeemissä pitää olla ylimääränen puhallin.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Aika jännä. Minkähän takia tossa systeemissä pitää olla ylimääränen puhallin.
Mulla oli tourigissa tuommonen. Ilmastointi päällä auton oma puhallin sammuu ja tuo lisäpuhallin hoitaa puhalluksen, on "sisäkierto" kokoajan päällä. Ts. Tehokkaampi viilennys mukamas.
Mietin tuossa kun tuo johtosarja on lähes pöydällä että pitäiskö siihe. Lisätä abs valmius jos joskus sellaset innostuis laittamaan ?
Jos oon oikein ymmärtäny niin eikai siihe hirveesti johtoja tuu ?
Joka anturilta tiedot, päävirta, mittariston abs valo, jarrupolkimelta tieto ?
ABS-jarruille löytyy myös sellaista johtosarjaa joka kulkee korin johtosarjan rinnalla.
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
No noi kuvan kaksi mittaristoa on eri ikäisistä autoista. Toisessa näkyy takapanelissa toi kooditikun paikka ja toisessa ei. Olikohan niin päin että uudemmissa koodiplugi on se etupuolella oleva sokeripala.
Kyllä. Ja tosiaan kysymyshän koski sitä takapuolelta irroitettavaa pitkää piirilevyä jossa akut.
Comment