Originally posted by MikeDry
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Saranoiden alle voi laittaa noita spacereita #19 ja takakulmia voi säätää niistä pyöritettävistä kumi toppareista, jotka taitaa olla #3
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Osia 3 pyörittelemällä saa takanurkkien korkeuden kohdalleen, mutta se ei vaikuta juurikaan saranapuolelle. Osa 19 on shimmi, joilla saa säätää luukun korkeutta saranapuolelta, mutta jos sulla ei oo shimmejäkään siellä ja luukku on etureunastaan liian ylhäällä, niin todennäköisesti sulla on luukun tiivisteessä on jotain häikkää, tai itse luukku tai saranat taipuneet. Tarkista, että saranaosien pistehitsit korissa on ehjät.
EDIT: monta tietäjää jo ennen minuaLast edited by Skarpa; 14-02-2017, 14:46.
Comment
-
Kiitos vastauksista...Luukun tiiviste on uusi, luukku istuu lukon puolelta hyvin, koittanut säädellä noita mustia nupukoita(osa 3), onko ne jotain rajoittajia tms. mutta ei ole vaikutusta.
Pitää nuo hitsaukset tarkistaa vielä läpi, mutta veikkaan että joko luukku saanut kipeää tai saranat, kun apparin puoleinen on vähän korkeammalla..Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Jos kontissa on joskus ollu jotain liian korkeeta, kun paiskattu kiinni, tai kontin reunan väliin on jääny jotain, niin sarana saattaa taipua niin, että jää ylös.Originally posted by MikeDry View PostKiitos vastauksista...Luukun tiiviste on uusi, luukku istuu lukon puolelta hyvin, koittanut säädellä noita mustia nupukoita(osa 3), onko ne jotain rajoittajia tms. mutta ei ole vaikutusta.
Pitää nuo hitsaukset tarkistaa vielä läpi, mutta veikkaan että joko luukku saanut kipeää tai saranat, kun apparin puoleinen on vähän korkeammalla..
Comment
-
Hommasin purkaamolta tehostamattoman ohjauksen tilalle tehostetun hammastangon, pumpun ja tarvittavat hilppeet. Nyt kasassa tehostetulla ohjauksella ja auto nosturilla ilmassa rattia kääntäessä ääntää kovasti, paikallaan välillä ääntäminen häviää. Öljyä ei säiliöstä enempää järjestelmään ime.
Onko tossa sitten pumppu entinen, ja eikös ilmat pitäis hävitä pelkästään rattia kääntämällä laidasta laitaan ?
Comment
-
318is kipinä katosi
Eli otsikon autosta katosi kipinä koneremontin jälkeen. Autossa oli huono rungon ja korin maadoitus jonka seurauksena ei startannut. Tuon korjattua huomasin kampuran tunnistimen kuluneen puhki ja tämä otti maihin kiinni. No tuokin tuli tilattua uusi oem osa, eikä vaikutusta. Toista ecua kokeiltu= ei vieläkään kipinää.
Mistä lähteä tutkimaan vikaa? Mitä releitä on tuolla kuskin jalkotilassa ja mitä releitä ovat nuo sulakerasian kyljessä ulkopuolella olevat 3? Bensaa tulee kyllä, pumppu pyörähtää. Onko kaikkipuolat voinut mennä kerralla sököksi maadoituksen puututtua? vai onko johtosarja kenties ottanut damagea.. help help.
Comment
-
Kyllä sen pitäis ilmaantua rattia kääntelemällä, mutta tarkista vielä imupuolen letkuliitokset. Oon kuullu, että imupuolen banjo tai letkukara saattaa vuotaa sen verran, että pumppu horii koko ajan pikkusen ilmaa joukkoon ja metelöi. Tehostinnestesäiliön pohjassa muuten on ei-vaihtokelpoinen suodatin, joten tän ikäsessä ei ois huono ajatus hakea uus säiliö kaupasta. Tietäis, ettei tukkonen suodatin ahista.Originally posted by [juhis] View PostHommasin purkaamolta tehostamattoman ohjauksen tilalle tehostetun hammastangon, pumpun ja tarvittavat hilppeet. Nyt kasassa tehostetulla ohjauksella ja auto nosturilla ilmassa rattia kääntäessä ääntää kovasti, paikallaan välillä ääntäminen häviää. Öljyä ei säiliöstä enempää järjestelmään ime.
Onko tossa sitten pumppu entinen, ja eikös ilmat pitäis hävitä pelkästään rattia kääntämällä laidasta laitaan ?
Comment
-
Virtapiirikaavio esiin ja mittailemaan että tuleeko sille puolan liittimelle tarvittavat ohjaukset, virrat ja maat. Just mittailin omaa katiskaa ja totesin että yks signaalijohto on poikki moottorinohjainlaitteen ja puolapaketin väliltä. Ei M42 mutta periaate ihan samaOriginally posted by Bemssi View PostEli otsikon autosta katosi kipinä koneremontin jälkeen. Autossa oli huono rungon ja korin maadoitus jonka seurauksena ei startannut. Tuon korjattua huomasin kampuran tunnistimen kuluneen puhki ja tämä otti maihin kiinni. No tuokin tuli tilattua uusi oem osa, eikä vaikutusta. Toista ecua kokeiltu= ei vieläkään kipinää.
Mistä lähteä tutkimaan vikaa? Mitä releitä on tuolla kuskin jalkotilassa ja mitä releitä ovat nuo sulakerasian kyljessä ulkopuolella olevat 3? Bensaa tulee kyllä, pumppu pyörähtää. Onko kaikkipuolat voinut mennä kerralla sököksi maadoituksen puututtua? vai onko johtosarja kenties ottanut damagea.. help help.
.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Täysin tarpeeton.Originally posted by Elfving View Post316 -87.
Mitä kyseisellä letkulla ohjataan?
Menossa korvauskaasuttimen laitto,eli tarviiko asennella alipainetta. :think
Lähtee siis kaasuttimesta ja menee kabiiniin.
(olisiko jollekkin kulutusmittarille)E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Tuollakin vain mainitaan että to cabin (glovebox). Tosin suomenkielisessä ohjeessa puhutaan "suodattimesta". Kiinnostais itseäkin, usein tullut vastaan samanlainen mulkero :think
Jokkede sen vois katsoa kun sille meni Suomen viimeinen toimiva pierburg
E39 ja E91
Comment
-
Muistaakseni joissain malleissa imee alipaineella sisäilmaa lämpöanturille.
En tiedä toimiiko e30 sisälämpöanturi noin ja sitten pitäisi olla elektroninen lämpötilan säätökin.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
Comment