Originally posted by jr66
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
joo kyllä PVC etanolinkin kestää, ja varmasti ajankin kanssa, mutta esim. asetoni ei teeOriginally posted by bmw89 View PostAika näyttää, 7 vuotta ollut jo etanolit tankissa
sille hyvää, mikä taas ei o mikään syy olla käyttämättä tankin huohotuksessa
.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Sähköklasit
Käykö faceliftin sähköakkunoiden mekaniikka pre-faceliftiin? Ja onko 2D ja 4D etuovien mekaniikat keskenään samanlaiset?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Prefacelift mekaniikka käy faceliftiin. Todennäköisesti myös toisin päin, mutta saattaa olla, että jonkun kiinnitysreiän joutuu poraamaan. Ikkuna pitää vaihtaa samalla. Lasin alareuna on vaijerinostimellisessa ja saksinostimellisessa eri muotoinen. Sähköliitinkään ei sovi suoraan. Ikkunan tiivisteet ja kiskot pitää vaihtaa myös.2D ja 4D erosta en osaa suoraan sanoa, mutta arvaukseni on, että ovat erilaiset. Varaosakirja sen kertoo.Originally posted by 525iiäxä View PostKäykö faceliftin sähköakkunoiden mekaniikka pre-faceliftiin? Ja onko 2D ja 4D etuovien mekaniikat keskenään samanlaiset?Last edited by Skarpa; 03-02-2022, 16:14.
Comment
-
Okei. Jos tähän muutokseen ryhtyy, niin syytä pitäytyä asiaankuuluvassa versiossa, eikä yrittää ristiinkytkentää.Originally posted by Skarpa View PostPrefacelift mekaniikka käy faceliftiin. Todennäköisesti myös toisin päin, mutta saattaa olla, että jonkun kiinnitysreiän joutuu poraamaan. Ikkuna pitää vaihtaa samalla. Lasin alareuna on vaijerinostimellisessa ja saksinostimellisessa eri muotoinen. Sähköliitinkään ei sovi suoraan. Ikkunan tiivisteet ja kiskot pitää vaihtaa myös.2D ja 4D erosta en osaa suoraan sanoa, mutta arvaukseni on, että ovat erilaiset. Varaosakirja sen kertoo.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Mr.Speed
Onko kellään kokemuksia millerin maff-konversiosta M20 moottoriin? Sen verran halpunut hinta ko. osalle että ajatellut tilata sellaisen amerikan joelta. Syynä korkeat päästöt, ja melkein ainut mikä on vielä vaihtamatta uuteen on se vanha ladonovi-ilmamäärämittari.
Comment
-
Mitä taas lukenut R3VLimited fb ryhmää, niin voisin sanoa että 70-80% siellä haukkuu tuon seitin, asiakaspalvelu todella huonoa jne. Et en sitten tiedä miten se toimisi jos täältä asti ostaisi, myös toisilla tilauksen venyneet todella pitkiksi ja ei ole vastattu puhelimeen, sähköpostiin tms, ollut ongelmia saada rahoja takaisin jneOriginally posted by Mr.Speed View PostOnko kellään kokemuksia millerin maff-konversiosta M20 moottoriin? Sen verran halpunut hinta ko. osalle että ajatellut tilata sellaisen amerikan joelta. Syynä korkeat päästöt, ja melkein ainut mikä on vielä vaihtamatta uuteen on se vanha ladonovi-ilmamäärämittari.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Mr.Speed
Mikäli haluaa säilyttää motronicin niin vaihtoehtoja on kaksi, joko tilaa tuon muutos-sarjan ja toivoo että moottori rokkaa entistä paremmin ja päästöt saa helpommin läpi. Tai sitten ostaa uuden ladonovi mittarinOriginally posted by MikeDry View PostMitä taas lukenut R3VLimited fb ryhmää, niin voisin sanoa että 70-80% siellä haukkuu tuon seitin, asiakaspalvelu todella huonoa jne. Et en sitten tiedä miten se toimisi jos täältä asti ostaisi, myös toisilla tilauksen venyneet todella pitkiksi ja ei ole vastattu puhelimeen, sähköpostiin tms, ollut ongelmia saada rahoja takaisin jne
toista vanhaa resua läppämittaria en ala metsästään yhtään mistään.
Mielellään siis lukisin omiin kokemuksiin perustuvia ajatuksia ko. konversiosta, jos joku on investoinut.Last edited by Guest; 11-02-2022, 18:20.
Comment
-
Joo, kyllä itseäkin kiinnostaisi kuulla, kun ne kokemukset voi olla tuolla jenkkilässä taas, kun yhdellä on ongelmia, niin kaikilla on.Originally posted by Mr.Speed View PostMielellään siis lukisin omiin kokemuksiin perustuvia ajatuksia ko. konversiosta, jos joku on investoinut.
Joku oli tehnyt konversion johonkin VAG-konsernin onko se nyt kuumalanka hommaan, sai homman vielä toimii. Just katoin että on toiminut sillä. Kysyn lisätietojaEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Olisko niistä päästöistä mitään numeroita ?Originally posted by Mr.Speed View PostOnko kellään kokemuksia millerin maff-konversiosta M20 moottoriin? Sen verran halpunut hinta ko. osalle että ajatellut tilata sellaisen amerikan joelta. Syynä korkeat päästöt, ja melkein ainut mikä on vielä vaihtamatta uuteen on se vanha ladonovi-ilmamäärämittari.
Comment
-
Sain lisää vastauksia, eli eli.
But i have wire colors
In the end you should end up with
Bmw - VW
Grey/white - violet/red
Grey/blue - twisted/spiral brown/blue
Grey/violet - brown/blue
Grey/yellow - blue
12v ignition - blue/yellowOli käyttänyt tälläistä ohjettaCar is motronic with ebay chip. Factory chip would stall on occasion when coming to a stop. Ebay chip allowed car to run normal. Never got around to testing bigger/newer style injectors but gave the car with pink and yellow tops
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Mr.Speed
Tuon maffin mukana tulee millerin oma lastu mikä pitää vaihtaa purkkiin. Käsittääkseni jotain muutakin pitää peukaloida, että ei se ihan niin plug n play ole kuin annetaan ymmärtää.Originally posted by MikeDry View PostJoo, kyllä itseäkin kiinnostaisi kuulla, kun ne kokemukset voi olla tuolla jenkkilässä taas, kun yhdellä on ongelmia, niin kaikilla on.
Joku oli tehnyt konversion johonkin VAG-konsernin onko se nyt kuumalanka hommaan, sai homman vielä toimii. Just katoin että on toiminut sillä. Kysyn lisätietoja
Pitäisi katsoa ecusta oikea numero ja laittaa tuonne sähköpostia ja odottaa kuinka täsmälliset ohjeet tuolta irtoaa. Tuo kiinnostaa jo pelkästään tuon kuumalankamittauksen takia, että kuinka tuo palikkamainen motronic osaa sitä tietoa hyödyntää ja paljonko muuttaa moottorin luonnetta. Nopeamman reagoinnin lisäksi muutama lisäheppa ja aavistuksen pienempi kulutus olisi myös toivottavaa tuohon rahaan. Toki näissä nälkä kasvaa syödessä ja varmaan olisikin viisaampi laittaa maxxecu suorasytkineen ja laajakaistalambdoineen.
Ei ole tähän hätään yhtäkään päästölappua käsillä, pitäisi kaivaa arkiston kätköistä. Muistaakseni HC(ppm) on hankala saada laskemaan, johtunee myös helevetin hitaasta lambdan toiminnasta. Viime talvena vaihdoin uuden boschin anturin mutta eipä vaikutusta nopeuteen,, lambda-arvo on kylläkin kohdillaan. Nyt talvella kun vaihdan uuden boschin tulpanjohtosarjan niin sähköpuolella on uusimatta enää itse puola.
Comment
-
Tuolla ainakin tulossa tulla M20:seen maf conversion https://www.facebook.com/BavarianTuningSolutions/ ja pitäisi toimia vakio ecu:lla, se on sitten vain kysymys milloinOriginally posted by Mr.Speed View PostTuon maffin mukana tulee millerin oma lastu mikä pitää vaihtaa purkkiin. Käsittääkseni jotain muutakin pitää peukaloida, että ei se ihan niin plug n play ole kuin annetaan ymmärtää.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
Comment