joo kyllä PVC etanolinkin kestää, ja varmasti ajankin kanssa, mutta esim. asetoni ei tee
sille hyvää, mikä taas ei o mikään syy olla käyttämättä tankin huohotuksessa.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Käykö faceliftin sähköakkunoiden mekaniikka pre-faceliftiin? Ja onko 2D ja 4D etuovien mekaniikat keskenään samanlaiset?
Prefacelift mekaniikka käy faceliftiin. Todennäköisesti myös toisin päin, mutta saattaa olla, että jonkun kiinnitysreiän joutuu poraamaan. Ikkuna pitää vaihtaa samalla. Lasin alareuna on vaijerinostimellisessa ja saksinostimellisessa eri muotoinen. Sähköliitinkään ei sovi suoraan. Ikkunan tiivisteet ja kiskot pitää vaihtaa myös.2D ja 4D erosta en osaa suoraan sanoa, mutta arvaukseni on, että ovat erilaiset. Varaosakirja sen kertoo.
Prefacelift mekaniikka käy faceliftiin. Todennäköisesti myös toisin päin, mutta saattaa olla, että jonkun kiinnitysreiän joutuu poraamaan. Ikkuna pitää vaihtaa samalla. Lasin alareuna on vaijerinostimellisessa ja saksinostimellisessa eri muotoinen. Sähköliitinkään ei sovi suoraan. Ikkunan tiivisteet ja kiskot pitää vaihtaa myös.2D ja 4D erosta en osaa suoraan sanoa, mutta arvaukseni on, että ovat erilaiset. Varaosakirja sen kertoo.
Okei. Jos tähän muutokseen ryhtyy, niin syytä pitäytyä asiaankuuluvassa versiossa, eikä yrittää ristiinkytkentää.
Onko kellään kokemuksia millerin maff-konversiosta M20 moottoriin? Sen verran halpunut hinta ko. osalle että ajatellut tilata sellaisen amerikan joelta. Syynä korkeat päästöt, ja melkein ainut mikä on vielä vaihtamatta uuteen on se vanha ladonovi-ilmamäärämittari.
Onko kellään kokemuksia millerin maff-konversiosta M20 moottoriin? Sen verran halpunut hinta ko. osalle että ajatellut tilata sellaisen amerikan joelta. Syynä korkeat päästöt, ja melkein ainut mikä on vielä vaihtamatta uuteen on se vanha ladonovi-ilmamäärämittari.
Mitä taas lukenut R3VLimited fb ryhmää, niin voisin sanoa että 70-80% siellä haukkuu tuon seitin, asiakaspalvelu todella huonoa jne. Et en sitten tiedä miten se toimisi jos täältä asti ostaisi, myös toisilla tilauksen venyneet todella pitkiksi ja ei ole vastattu puhelimeen, sähköpostiin tms, ollut ongelmia saada rahoja takaisin jne
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Mitä taas lukenut R3VLimited fb ryhmää, niin voisin sanoa että 70-80% siellä haukkuu tuon seitin, asiakaspalvelu todella huonoa jne. Et en sitten tiedä miten se toimisi jos täältä asti ostaisi, myös toisilla tilauksen venyneet todella pitkiksi ja ei ole vastattu puhelimeen, sähköpostiin tms, ollut ongelmia saada rahoja takaisin jne
Mikäli haluaa säilyttää motronicin niin vaihtoehtoja on kaksi, joko tilaa tuon muutos-sarjan ja toivoo että moottori rokkaa entistä paremmin ja päästöt saa helpommin läpi. Tai sitten ostaa uuden ladonovi mittarin toista vanhaa resua läppämittaria en ala metsästään yhtään mistään.
Mielellään siis lukisin omiin kokemuksiin perustuvia ajatuksia ko. konversiosta, jos joku on investoinut.
Mielellään siis lukisin omiin kokemuksiin perustuvia ajatuksia ko. konversiosta, jos joku on investoinut.
Joo, kyllä itseäkin kiinnostaisi kuulla, kun ne kokemukset voi olla tuolla jenkkilässä taas, kun yhdellä on ongelmia, niin kaikilla on.
Joku oli tehnyt konversion johonkin VAG-konsernin onko se nyt kuumalanka hommaan, sai homman vielä toimii. Just katoin että on toiminut sillä. Kysyn lisätietoja
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Onko kellään kokemuksia millerin maff-konversiosta M20 moottoriin? Sen verran halpunut hinta ko. osalle että ajatellut tilata sellaisen amerikan joelta. Syynä korkeat päästöt, ja melkein ainut mikä on vielä vaihtamatta uuteen on se vanha ladonovi-ilmamäärämittari.
But i have wire colors
In the end you should end up with
Bmw - VW
Grey/white - violet/red
Grey/blue - twisted/spiral brown/blue
Grey/violet - brown/blue
Grey/yellow - blue
12v ignition - blue/yellow
Car is motronic with ebay chip. Factory chip would stall on occasion when coming to a stop. Ebay chip allowed car to run normal. Never got around to testing bigger/newer style injectors but gave the car with pink and yellow tops
Joo, kyllä itseäkin kiinnostaisi kuulla, kun ne kokemukset voi olla tuolla jenkkilässä taas, kun yhdellä on ongelmia, niin kaikilla on.
Joku oli tehnyt konversion johonkin VAG-konsernin onko se nyt kuumalanka hommaan, sai homman vielä toimii. Just katoin että on toiminut sillä. Kysyn lisätietoja
Tuon maffin mukana tulee millerin oma lastu mikä pitää vaihtaa purkkiin. Käsittääkseni jotain muutakin pitää peukaloida, että ei se ihan niin plug n play ole kuin annetaan ymmärtää.
Pitäisi katsoa ecusta oikea numero ja laittaa tuonne sähköpostia ja odottaa kuinka täsmälliset ohjeet tuolta irtoaa. Tuo kiinnostaa jo pelkästään tuon kuumalankamittauksen takia, että kuinka tuo palikkamainen motronic osaa sitä tietoa hyödyntää ja paljonko muuttaa moottorin luonnetta. Nopeamman reagoinnin lisäksi muutama lisäheppa ja aavistuksen pienempi kulutus olisi myös toivottavaa tuohon rahaan. Toki näissä nälkä kasvaa syödessä ja varmaan olisikin viisaampi laittaa maxxecu suorasytkineen ja laajakaistalambdoineen.
Ei ole tähän hätään yhtäkään päästölappua käsillä, pitäisi kaivaa arkiston kätköistä. Muistaakseni HC(ppm) on hankala saada laskemaan, johtunee myös helevetin hitaasta lambdan toiminnasta. Viime talvena vaihdoin uuden boschin anturin mutta eipä vaikutusta nopeuteen,, lambda-arvo on kylläkin kohdillaan. Nyt talvella kun vaihdan uuden boschin tulpanjohtosarjan niin sähköpuolella on uusimatta enää itse puola.
Tuon maffin mukana tulee millerin oma lastu mikä pitää vaihtaa purkkiin. Käsittääkseni jotain muutakin pitää peukaloida, että ei se ihan niin plug n play ole kuin annetaan ymmärtää.
Comment