memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW323
    replied
    Originally posted by Dark angel View Post
    Mulla muuttu 2-paikkaiseksi Kanta auto oli 316 vuosimallia 86... Hillitysti hifiä ja e36 lepakkopenkit ainoana painon lisääjänä tekniikan lisäksi...
    Eipä tuo haittaa mutta olis se kiva saada edes 4 paikkaseksi jos joskus sattuis pari ylimäärästä minihameista neitiä poimiin kyytiin

    mulla on tuo oma -85 316
    poppia ei oo vielä muutakuin vanha sonyn soitin ja takana erkka

    ja eikös se sitten riitä yks minihameinen?

    Leave a comment:


  • Dark angel
    replied
    konttorilla punnittiin tuo. muuttuu 4 paikkaseksi :think onkos muilla sama?[/QUOTE]


    Mulla muuttu 2-paikkaiseksi Kanta auto oli 316 vuosimallia 86... Hillitysti hifiä ja e36 lepakkopenkit ainoana painon lisääjänä tekniikan lisäksi...
    Eipä tuo haittaa mutta olis se kiva saada edes 4 paikkaseksi jos joskus sattuis pari ylimäärästä minihameista neitiä poimiin kyytiin

    Leave a comment:


  • BMW323
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    Riittää että on joku kuitti että olet ostanut moottorin ja mistä mallista se on..
    löyty jo runkonumero mitä voi/saa käyttää.
    ja ei täällä ois tuommonen riittäny piti olla joko rek numero tai runkonumero.
    ei etes ois riittänyt että laitaa lappuihin että omaa varastoa

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by BMW323 View Post
    joo pitää vielä olla pari lappua mitä tulostella ja sitten saaha jostain lappua tai jotain koneesta
    ja auto josta kone tuli ei oo ollu moneen vuoteen kilvissä poistettu sillo ku oli itellä mahdollisuus ja mulle tuli kilvettömänä ja korikin on jo paalattu niin ei saa runkonumeroakaan

    nyt pitää jostain metästää kori mistä mahdollisesti sais runkonumeron

    konttorilla punnittiin tuo. muuttuu 4 paikkaseksi :think onkos muilla sama?
    Riittää että on joku kuitti että olet ostanut moottorin ja mistä mallista se on..

    Leave a comment:


  • BMW323
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    tuossahan ne tärkeimmät varmaan..lisäksi olis hyvä olla moottorista jotain infoa..kauppakirja tai luovuttaja auton tietoja..
    Originally posted by jmp2002 View Post
    myös painoja olisi hyvä olla..
    joo pitää vielä olla pari lappua mitä tulostella ja sitten saaha jostain lappua tai jotain koneesta
    ja auto josta kone tuli ei oo ollu moneen vuoteen kilvissä poistettu sillo ku oli itellä mahdollisuus ja mulle tuli kilvettömänä ja korikin on jo paalattu niin ei saa runkonumeroakaan

    nyt pitää jostain metästää kori mistä mahdollisesti sais runkonumeron

    konttorilla punnittiin tuo. muuttuu 4 paikkaseksi :think onkos muilla sama?

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    tuossahan ne tärkeimmät varmaan..lisäksi olis hyvä olla moottorista jotain infoa..kauppakirja tai luovuttaja auton tietoja..
    myös painoja olisi hyvä olla..

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Bimmerniko View Post
    onko 325:sen 240 getrakin perästä kardaani suoraan käypänen 260? vai onko pituus eroja 260 ja 240 getrakkien kardaaneilla??
    menee samalla kardaanilla.. ja 325i ei ole käytetty orkkiksena 240 ikinä...

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    ainoa 4 napanen pyöreä liitin. Se toinen pyöreä on ilma massa mittarin...

    Leave a comment:


  • Lähtis
    replied
    Oon tossa pällistelly tota e34 johtosarjaa ja ihmetelly missä helvatassa on lambdalle piuha kai näissä m50 koneissa nyt lambdan luulis olevan??

    Leave a comment:


  • Lähtis
    replied
    Jaa katos vaan, olihan ne tossa taulukossa josta kattelin Ei vaan tajunnu kun oli c104 merkinnällä

    Taas ollaan viisaampia, kiitos

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by BMW323 View Post
    mistä kaikesta kannattaa tulostaa laput ku vie auton konttorille? perjantaina ois aika

    auto aluperin -85 316 ja muuttu m50b20 ja lappuja tulostellu -86 323 tuossahan on sama alusta ku 325:ssa

    tähän mennessä on tulostettuna
    -jarrut
    -tolpat
    -vakaajat
    tuossahan ne tärkeimmät varmaan..lisäksi olis hyvä olla moottorista jotain infoa..kauppakirja tai luovuttaja auton tietoja..

    Leave a comment:


  • BMW323
    replied
    mistä kaikesta kannattaa tulostaa laput ku vie auton konttorille? perjantaina ois aika

    auto aluperin -85 316 ja muuttu m50b20 ja lappuja tulostellu -86 323 tuossahan on sama alusta ku 325:ssa

    tähän mennessä on tulostettuna
    -jarrut
    -tolpat
    -vakaajat

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Originally posted by Lähtis View Post
    Mihkäs ton hanskalokerossa olevan 3pin liittimen johdot pitää liitellä? Moottorin johtosarja siis on e34 manuaalin m50b25 non-vanos. Koitin kattella, mutta en saanut selvyyttä..

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Bimmerniko View Post
    onko 325:sen 240 getrakin perästä kardaani suoraan käypänen 260? vai onko pituus eroja 260 ja 240 getrakkien kardaaneilla??
    Bmwfans.info












    on eroja

    Leave a comment:


  • Bimmerniko
    replied
    onko 325:sen 240 getrakin perästä kardaani suoraan käypänen 260? vai onko pituus eroja 260 ja 240 getrakkien kardaaneilla??

    Leave a comment:

Working...
X