Itse jouduin paineilmataltalla hakkaamaan noi vaijerit irti. Ehjänä niitä ei olisi mitenkään saanut ainakaan mun tapauksessa...
oon mä noita nyt jokusen ottanu jo tähän mennes irti, ja yhen oon saanu hajalle..? sekin johtui siitä että oli jo niin mätä että kun pihdeillä puristi ni mureni.. mä oon tehnyt niin että rost offia/rost flashia->5min vaikutus->papukaijapihdeillä sivuttais suunnassa kiinni puristat rystyset valkosena, muutaman kerran nitkuttaa ees sun taas ja lähteny vetämällä poies. :think onkohan nyt sit vaan ollu tuuria noitten kans, mut likeemmäs kymmenestä autosta nyt parin vuoden aikana nuo ottanut irti..
Mitä mahtaa kyseiset varusteet olla&mitä sisältää?
S200A KATALYSATOR - ENTFALL without catalytic converter Tarkoittaako toi nytten että on ilman kattia?
S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Reinforced power supply Tehokkaampi laturi?
S704A M SPORT SUSPENSION M Sports suspension Onko muuta kuin matalempi alusta 51mm etutolpilla?
L827A SCANDINAVIA VERSION NATIONAL VERSION SCANDINAVIA
S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Additional Export tank filling
S860A LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT Additional turn indicator lamp
S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Dispatch protection pack ?
Mitä mahtaa kyseiset varusteet olla&mitä sisältää?
S200A KATALYSATOR - ENTFALL without catalytic converter Tarkoittaako toi nytten että on ilman kattia?
S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Reinforced power supply Tehokkaampi laturi?
S704A M SPORT SUSPENSION M Sports suspension Onko muuta kuin matalempi alusta 51mm etutolpilla?
L827A SCANDINAVIA VERSION NATIONAL VERSION SCANDINAVIA
S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Additional Export tank filling
S860A LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT Additional turn indicator lamp
S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Dispatch protection pack ?
1) Ilman kattia
2) tehokkaampi laturi
3) m-sport alusta, matalemmat jouset ja taitaa iskaritkin olla eri
4) Skandiversio, eli lämpimämpi termari ja taitaa muutakin vastaavia olla
5) tankki täynnä kun luovutettu
6) sivuvilkut
7) kuljetussuojaus maahantuonnissa
1) Ilman kattia
2) tehokkaampi laturi
3) m-sport alusta, matalemmat jouset ja taitaa iskaritkin olla eri
4) Skandiversio, eli lämpimämpi termari ja taitaa muutakin vastaavia olla
5) tankki täynnä kun luovutettu
6) sivuvilkut
7) kuljetussuojaus maahantuonnissa
Selvä. Tarkoittaako tuo kun on ilman kattia että auto on ei vähäpäästöinen?
auto 316 e30 m10 koneella ja ongelmana että kytkin ei ota ollenkaan ja poljin aivan löysä.Työsylinteristä tuli mehut ulos mutta vaihdoin sen jo toisesta bemarista mutta vieläkään ei auta.On koitettu ilmata perinteisesti poljin pohjaan,ilmausruuvi auki tavalla muttei vaikutusta.Pitäskö jotenkin muulla konstin yrittää ilmata vai onko ite kytkimessä vikaa vai?
auto 316 e30 m10 koneella ja ongelmana että kytkin ei ota ollenkaan ja poljin aivan löysä.Työsylinteristä tuli mehut ulos mutta vaihdoin sen jo toisesta bemarista mutta vieläkään ei auta.On koitettu ilmata perinteisesti poljin pohjaan,ilmausruuvi auki tavalla muttei vaikutusta.Pitäskö jotenkin muulla konstin yrittää ilmata vai onko ite kytkimessä vikaa vai?
Onko varmasti letku kunnolla kiinni työsylkässä? Ittellä jäi vähän irti ja nappas ilmaa siitä niin eihän siitä ilmauksesta tullut yhtään mitään.
Pitäs olla ihan hyvin kiinni. Vaikka kuinka polkee niin ei yhtään jäykkene poljintuntuma voisko ite kytkin olla jotenki sökö?
varmista että nestettä on kytkimelle menevässä kammiossa. periaatteessa jos omistat pipetin tms ni "ylitäytä" se nestesäiliö ja yritä ilmausta. :think Jos sen jälkeen jää liikaa nestettä imet pipetillä pois. Siinä nestesäiliössä on erilliset kammiot jarru ja kytkin piirille. Näin oon ainakin ite tulkinnu.
Comment