Onko syyläriripojen oikaisuun oma työkalu? Aika masentavaa meisselillä oikoa niitä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Coooper View Posthttp://www.vacmotorsports.com/catalo...rame-brace.htm
Voiko tälläsestä olla mitään hyötyä? Kuvissa oleva näyttääkin vielä suht hepposelle.
Mulla on takavakaajan korvakot mallia "tein-itse-vahvemmat" ja tukeva perämurikan ripustus tai se korvakko. Niitten ja jäykkien helojen kanssa se kelkka ei souda mihkään.Last edited by petrolhead; 07-10-2011, 00:06.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View Posthttp://www.vacmotorsports.com/catalo...rame-brace.htm
Voiko tälläsestä olla mitään hyötyä? Kuvissa oleva näyttääkin vielä suht hepposelle.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Tuota tuota.
Käytössä on E30 M10 Weber korvauskaasarilla oleva peli,
Sellaista ongelmaa on nyt viime aikoina tullut että silloin tällöin niin auto ei ota kieroksia. vain "moooaa"... Tyhjäkäyntiä käy niin ja näin.
Muuten auto käy todella hienostin ja pakokaasuarvot huippuluokkaa...
Kaasari saa pensaa, eli pumppu pitäisi olla kunnossa.
Kaikki sytytyksen osat ovat n. vuoden vanhat.
Epäilen itse Motonetin sytytyskaapeleita. Sellaista ääntä myös pitää kuin tämä "vika" ilmenee että kuulosta kuin löisi läpi. Olen myös saannut vian korjattua kuin olen irroittanut virranjakajasta kaapelit, ja myös puolasta, kiinnittämällä uudelleen, tämä ei toimi joka kerta, mutta melkein.
Pistän nyt tänne kuitenkin jos jollain muulla olisi ollut / on sama ongelma.Harley Davidson Sportster 1200
Mercedes-Benz C 200 CDI S204
Comment
-
-
Kuinka pyyhkijänmoottori ja vivusto lähtee irti? Irti on jo tulipellin muovit,puhallinmoottori. Pyyhkijän moottorista mutteri irti ja pyyhkimet mutta moottori ja vivusto ei vaan mahu tulee ulos, tunnin jo yritin mut ei niin ei. Vinkkejä tarvitaan! Tarvii irti kun vivusto täytyy uusia,lunssit ei pysy kii. Koneena m40 facelift jos jtn vaikuttaa
Comment
-
-
Originally posted by tringi View PostKuinka pyyhkijänmoottori ja vivusto lähtee irti? Irti on jo tulipellin muovit,puhallinmoottori. Pyyhkijän moottorista mutteri irti ja pyyhkimet mutta moottori ja vivusto ei vaan mahu tulee ulos, tunnin jo yritin mut ei niin ei. Vinkkejä tarvitaan! Tarvii irti kun vivusto täytyy uusia,lunssit ei pysy kii. Koneena m40 facelift jos jtn vaikuttaa
Comment
-
-
Originally posted by Bemssi View Postinnostuin tänä viikonloppuna rakentamaan penkinlämmittimiä sporttipenkkeihin ja nyt pitäis alkaa tietämään, että mistä löytyy penkinlämmittäjälle johdot kojelaudan sisältä? vai löytyykö edes?
Johtosarjan osanumero: 61 12 1 381 721Last edited by T3; 08-10-2011, 10:37..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by os951 View PostKiitos tuosta tiedosta Marko, itsellä sama grillien asennus käynnissä Sport-penkkeihin..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Onko 4D takapenkki miten mahdoton istuttaa cäbiin? 2D penkki on ainakin sen 10cm leveämpi, mutta mites tuo 4-ovinen?Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Soiled View PostOnko 4D takapenkki miten mahdoton istuttaa cäbiin? 2D penkki on ainakin sen 10cm leveämpi, mutta mites tuo 4-ovinen?
Comment
-
-
Eipäs kertonut Google tai mikään muukaan millä kierteellä E30 jarruputken juntturit on. Puoliksi summassa otin M10x1 kierteiset ja 4,75mm:stä putkea. Menikö mettään ? Kellään tietoa ?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment