Onks noita M-tech 1&2 ratteja missä kaikissa koossa?
Olisin sellasta ostamassa, ja pari ehdotustakin tullut.. Itsellä nyt Sport ratti, ja ois kiva saada vähän pienempi..
Ja monella johdolla e30 318iS lambda on? 3 vai 4?
Kiitos!
Tech1 370mm ja 385mm
Tech2 370mm
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Viimeisissä 2-ovisissa on erilainen lasin alareuna kun vanhemmissa ja näissä uudemmissa on ratastyyppiset lasinnostimet. Käytännössä tätä uudempaa lasia on tullut vastaan 90 ja uudemmissa.
Jäärataruoskaa aikani ihmetellyt ja etsinyt vikaa käyntihäiröön ja tänään taisi syy löytyä Tähän kohtaan on ihan pakko kysyä, että MITÄ VITTUA!
Motronic-koneissahan pyörijä tulee erillisellä karalla nokkapyörään kiinni ja nokkapyörässä on pyöreä syvennys tälle karalle ja syvennyksessä ohjuri, jonka ansiosta pyörijän kara menee vain yhdessä asennossa paikalleen ja näin saadaan sytkä kohdalleen. Noh, joku neropatti on sitten suuressa viisaudessaan ensin laittanut jaon nokalta hampaalla pieleen ja ihmetellyt tietenkin miksei moottori käy kunnolla. Vian on tietenkin päätelty olevan pielessä olevassa sytytyksessä, vaikka sitä ei pysty säätämään. Sama neropatti on sitten päättänyt, että rälläköinpä vähäsen tuosta pyörijän karasta, että karan saa eri asentoon ja sitäkautta pyörijän voi sitten laittaa myös hieman eri asentoon ja näin ikäänkuin säätää sytytystä.
Kaikenlaisia virityksiä on mullekin vastaan tullut, mutta tämä on kyllä jo huippu. Kuinka jollekin on edes tullut mieleen tehdä moinen viritys. Jos tunnistat tämän tekosesi, niin häpeäisit edes. Sovitaanko, että et tästälähtien enää ikinä koske haarukkaa tekniseenpään laitteeseen
Arvatkaas oliko sytkä mettäs
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Tuolla virityksellä sytkää pystyy "säätämään" kymmeniä asteita päin kyseistä, Jos ei tiedä Motronic perusteista mitään, niin komppaan Markoa, tosin normi haarukan sijasta suosittelen lasten vähempi piikkistä versiota.
No niin nyt on meikäläinenki hankkinut omistukseensa e30:n. Tai jos rehellisiä ollaan niin kaksi.
Eli kysymys kuuluu: Tarkoitus olisi asentaa tuohon -89 316:een tuosta toisesta (rusinan mallisesta) autosta tekniikka, joka siis m20b20.
Onko tuon vuosimallin autoon laitettava absit, jotta saa leimalle tuon tekniikan? Luovuttava auto siis vm 88. Mitäs muita muutoksia tulee tehdä, jotta tulee leima paperiin? Edit. Tarkennetaas vähän. Eli onko samat jarrut kummassakin? Sama alusta? Tietenkin saan nuo kaikki tuosta varaosa-autosta, mutta ei kait niitä kannata vaihtaa jos ei ole tarvis.
No niin nyt on meikäläinenki hankkinut omistukseensa e30:n. Tai jos rehellisiä ollaan niin kaksi.
Eli kysymys kuuluu: Tarkoitus olisi asentaa tuohon -89 316:een tuosta toisesta (rusinan mallisesta) autosta tekniikka, joka siis m20b20.
Onko tuon vuosimallin autoon laitettava absit, jotta saa leimalle tuon tekniikan? Luovuttava auto siis vm 88. Mitäs muita muutoksia tulee tehdä, jotta tulee leima paperiin? Edit. Tarkennetaas vähän. Eli onko samat jarrut kummassakin? Sama alusta? Tietenkin saan nuo kaikki tuosta varaosa-autosta, mutta ei kait niitä kannata vaihtaa jos ei ole tarvis.
Nimim. Ensimmäinen tekniikan vaihto.
Eiköhän noista juttuja search:lla löydy? Ei pysty kaikkia eroja muistaa mutta eessä nyt ainakin jäähdytetyt levyt ja jouset on jämäkemmät.. alustassa taida paljoo olla kyllä eroo? onkos kallistuksenvakaajakin saman paksunen?
Eiköhän noista juttuja search:lla löydy? Ei pysty kaikkia eroja muistaa mutta eessä nyt ainakin jäähdytetyt levyt ja jouset on jämäkemmät.. alustassa taida paljoo olla kyllä eroo? onkos kallistuksenvakaajakin saman paksunen?
hmm... kyllä realoem ja bmwfans on tuttuja. Lähinnä vain ajattelin et jollakin tulee jotain tiettyjä osia mieleen, mitkä on pakko vaihtaa, että lain pykälä täyttyy. Nähtävästi niitä ei tule mieleen? Eli tekniikka kiinni ja konttorille?
hmm... kyllä realoem ja bmwfans on tuttuja. Lähinnä vain ajattelin et jollakin tulee jotain tiettyjä osia mieleen, mitkä on pakko vaihtaa, että lain pykälä täyttyy. Nähtävästi niitä ei tule mieleen? Eli tekniikka kiinni ja konttorille?
Minä en noista lain kiemuroista tiedä ja siitä että mitä konttorilla tykkäävät? mutta eikai noissa nyt ihan hirveesti mitää eroja ole.. viisaammat saa korjailla jos jotai älyttömän isoa näissä erona on? Itselle tulee mieleen lähinnä noi jäähdytetyt etulevyt ja että jouset/mahd. iskarit vähän jämäkemmät?
Jos sulla kerta on kaks autoo ni etköhän aika helposti niistä saa yhen kokonaisen
Comment