Mikä välitys 316i perässä on? Auto on vm 89 ja m40b16 koneella.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally Posted by Teemu-
Autoa käynnistäessä käynnistyy normisti mutta kun on lähtemässä käyntiin ampuu vähän takaisin.
M10B18 moottori. Onko keinuissa viat..?
Originally posted by Teemu- View Post:think
Comment
-
-
Originally posted by _racing_ View PostMikä välitys 316i perässä on? Auto on vm 89 ja m40b16 koneella.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostPaitti jos on M10, sillon välitys 4.10..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostMyös M10-koneisissa 316i-malleissa on 4,10-välityksen lisäksi käytetty 3,91-välitystä (automaateissa), mutta kysyjällähän olikin M40-koneinen versio.
Tuo 4.10 oli vain fanssissa m10 kohdalla, en minä muutoin olisi. Pikasesti luin vain, että oli quotessa merkattu "316i".W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Noniin, elikkä tuota. E30 m10 1.8 kaasarikoneella hyyty juuri äsken kesken ajon. Konepellin aukastuani paljastui että kaasari tulvii joka puolelta yli. Mistä päin kaasaria pitäis lähtä ettimään vikaa.
Kyselen nyt täällä, jos jollakin sattuis olemaan vastaavia ongelmia ollut, ennenkuin lähen itse pureksimaan kaasaria.
Jätin auton vähäksi aikaa oottelemaan kaupassakäynnin ajaksi parkkipaikalle jonka jälkeen sain auton vaivalloisesti käyntiin ja pääsin kotiin ajamaan, poksutteli kyllä koko matkan putkessa eikä käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. Puski myös vissiin jotain liekinpoikastakin ulos.
-Komposti
Comment
-
-
Originally posted by Komposti View PostNoniin, elikkä tuota. E30 m10 1.8 kaasarikoneella hyyty juuri äsken kesken ajon. Konepellin aukastuani paljastui että kaasari tulvii joka puolelta yli. Mistä päin kaasaria pitäis lähtä ettimään vikaa.
Kyselen nyt täällä, jos jollakin sattuis olemaan vastaavia ongelmia ollut, ennenkuin lähen itse pureksimaan kaasaria.
-KompostiMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Yksi renkaan pultti edestä katkesi sisälle. Kanta lähti mutta kierreosa katkennut sisälle. En kerennyt huoltsikan pihassa paremmin katsomaan mutta etunapaanhan se menee se kierre?? Poraamalla, vai uusi etunapa? Vai?
Ja nyt kolmella pultilla kiinno: korjataan korjataan mutta eiköhän sillä hetken uskalla ajaa?Last edited by Bemarituristi; 12-05-2012, 00:55.
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostYksi renkaan pultti edestä katkesi sisälle. Kanta lähti mutta kierreosa katkennut sisälle. En kerennyt huoltsikan pihassa paremmin katsomaan mutta etunapaanhan se menee se kierre?? Poraamalla, vai uusi etunapa? Vai?
Ja nyt kolmella pultilla kiinno: korjataan korjataan mutta eiköhän sillä hetken uskalla ajaa?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostTunkilla ylös, rengas/vanne irti ja jos ei muuten se pultin jämä irtoa, niin hitsaa vaikka siihen kiinni mutterin keskeltä ja kiertää auki. Helppoa, kuin kaljanjuonti
EDIT: No, jarrulevyn kyllä irroittaisin myös ennen hitsaamista.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostYksi renkaan pultti edestä katkesi sisälle. Kanta lähti mutta kierreosa katkennut sisälle. En kerennyt huoltsikan pihassa paremmin katsomaan mutta etunapaanhan se menee se kierre?? Poraamalla, vai uusi etunapa? Vai?
Ja nyt kolmella pultilla kiinno: korjataan korjataan mutta eiköhän sillä hetken uskalla ajaa?Originally posted by T3 View PostTunkilla ylös, rengas/vanne irti ja jos ei muuten se pultin jämä irtoa, niin hitsaa vaikka siihen kiinni mutterin keskeltä ja kiertää auki. Helppoa, kuin kaljanjuontiOriginally posted by petrolhead View PostAbout tällälailla koittaisin itekkin. Ruuvi kun ei pohjaa mihinkään eikä kantaakaan enää ole, niin se ei pitäisi olla edes kireällä.
EDIT: No, jarrulevyn kyllä irroittaisin myös ennen hitsaamista.
Comment
-
Comment