Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _racing_
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 296
    • Inkoo

    Mikä välitys 316i perässä on? Auto on vm 89 ja m40b16 koneella.

    Comment

    • 316bemi
      BTCF Member
      • Oct 2010
      • 215
      • Joensuu

      Originally Posted by Teemu-
      Autoa käynnistäessä käynnistyy normisti mutta kun on lähtemässä käyntiin ampuu vähän takaisin.

      M10B18 moottori. Onko keinuissa viat..?


      Originally posted by Teemu- View Post
      :think
      Kuulostas vähä sytkähommilta..Lähtishä se käyntiin vaikka sieltä keinu oiski poikki.

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16412
        • Asikkala

        Originally posted by _racing_ View Post
        Mikä välitys 316i perässä on? Auto on vm 89 ja m40b16 koneella.

        Comment

        • ka00z
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 1805
          • Varsinais-Suomi

          Paitti jos on M10, sillon välitys 4.10.
          W124 voll, markalla pidemmälle

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            Originally posted by ka00z View Post
            Paitti jos on M10, sillon välitys 4.10.
            Myös M10-koneisissa 316i-malleissa on 4,10-välityksen lisäksi käytetty 3,91-välitystä (automaateissa), mutta kysyjällähän olikin M40-koneinen versio.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • niksu-92
              Newbiemmer
              • Oct 2011
              • 10
              • Varsinais-Suomi , Raisio

              morjens!! Tota osaisko joku auttaa ja kertoa että mistäs vois johtuu en mun
              bimmeri nykii kylmänä ku ei se oo sillasta ennen tehny ja lämpimänä se toimii ihan hyvin. se on E30 koppanen 316 M10 koneella.

              Comment

              • DMTech
                Newbiemmer
                • Oct 2011
                • 21
                • Lahti

                Originally posted by KuuKi View Post
                Tuosta löytyy sopiva. Osta myös vaihdekepin hela.
                Juu no tuli tommonen setti sitten tilattua. Kiitti linkeistä!

                Comment

                • ka00z
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2006
                  • 1805
                  • Varsinais-Suomi

                  Originally posted by T3 View Post
                  Myös M10-koneisissa 316i-malleissa on 4,10-välityksen lisäksi käytetty 3,91-välitystä (automaateissa), mutta kysyjällähän olikin M40-koneinen versio.
                  No sieltä se Laihian tietäjä taas rankaisi

                  Tuo 4.10 oli vain fanssissa m10 kohdalla, en minä muutoin olisi. Pikasesti luin vain, että oli quotessa merkattu "316i".
                  W124 voll, markalla pidemmälle

                  Comment

                  • Komposti
                    Newbiemmer
                    • Jan 2011
                    • 11
                    • '

                    Noniin, elikkä tuota. E30 m10 1.8 kaasarikoneella hyyty juuri äsken kesken ajon. Konepellin aukastuani paljastui että kaasari tulvii joka puolelta yli. Mistä päin kaasaria pitäis lähtä ettimään vikaa.
                    Kyselen nyt täällä, jos jollakin sattuis olemaan vastaavia ongelmia ollut, ennenkuin lähen itse pureksimaan kaasaria.

                    Jätin auton vähäksi aikaa oottelemaan kaupassakäynnin ajaksi parkkipaikalle jonka jälkeen sain auton vaivalloisesti käyntiin ja pääsin kotiin ajamaan, poksutteli kyllä koko matkan putkessa eikä käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. Puski myös vissiin jotain liekinpoikastakin ulos.

                    -Komposti

                    Comment

                    • JJT
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6694
                      • .......

                      Originally posted by Komposti View Post
                      Noniin, elikkä tuota. E30 m10 1.8 kaasarikoneella hyyty juuri äsken kesken ajon. Konepellin aukastuani paljastui että kaasari tulvii joka puolelta yli. Mistä päin kaasaria pitäis lähtä ettimään vikaa.
                      Kyselen nyt täällä, jos jollakin sattuis olemaan vastaavia ongelmia ollut, ennenkuin lähen itse pureksimaan kaasaria.

                      -Komposti
                      Koho jumii/rikki tai neulaventtiili vuotaa.
                      Myyn:
                      M10/20/52 E30-E36 osia

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16412
                        • Asikkala

                        Originally posted by JJT View Post
                        Koho jumii/rikki tai neulaventtiili vuotaa.
                        Siinäpä se.

                        Comment

                        • Bemarituristi
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2010
                          • 238
                          • Helsinki

                          Yksi renkaan pultti edestä katkesi sisälle. Kanta lähti mutta kierreosa katkennut sisälle. En kerennyt huoltsikan pihassa paremmin katsomaan mutta etunapaanhan se menee se kierre?? Poraamalla, vai uusi etunapa? Vai?
                          Ja nyt kolmella pultilla kiinno: korjataan korjataan mutta eiköhän sillä hetken uskalla ajaa?
                          Last edited by Bemarituristi; 12-05-2012, 00:55.

                          Comment

                          • T3
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 8530
                            • Karhe

                            Originally posted by Bemarituristi View Post
                            Yksi renkaan pultti edestä katkesi sisälle. Kanta lähti mutta kierreosa katkennut sisälle. En kerennyt huoltsikan pihassa paremmin katsomaan mutta etunapaanhan se menee se kierre?? Poraamalla, vai uusi etunapa? Vai?
                            Ja nyt kolmella pultilla kiinno: korjataan korjataan mutta eiköhän sillä hetken uskalla ajaa?
                            Tunkilla ylös, rengas/vanne irti ja jos ei muuten se pultin jämä irtoa, niin hitsaa vaikka siihen kiinni mutterin keskeltä ja kiertää auki. Helppoa, kuin kaljanjuonti
                            .

                            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                            Comment

                            • petrolhead
                              Moderator
                              • Feb 2004
                              • 13793
                              • Hyvinkää

                              Originally posted by T3 View Post
                              Tunkilla ylös, rengas/vanne irti ja jos ei muuten se pultin jämä irtoa, niin hitsaa vaikka siihen kiinni mutterin keskeltä ja kiertää auki. Helppoa, kuin kaljanjuonti
                              About tällälailla koittaisin itekkin. Ruuvi kun ei pohjaa mihinkään eikä kantaakaan enää ole, niin se ei pitäisi olla edes kireällä.
                              EDIT: No, jarrulevyn kyllä irroittaisin myös ennen hitsaamista.
                              2015 VW Crafter
                              1984 BMW 316
                              2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                              petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                              "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                              Comment

                              • jr66
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2006
                                • 16412
                                • Asikkala

                                Originally posted by Bemarituristi View Post
                                Yksi renkaan pultti edestä katkesi sisälle. Kanta lähti mutta kierreosa katkennut sisälle. En kerennyt huoltsikan pihassa paremmin katsomaan mutta etunapaanhan se menee se kierre?? Poraamalla, vai uusi etunapa? Vai?
                                Ja nyt kolmella pultilla kiinno: korjataan korjataan mutta eiköhän sillä hetken uskalla ajaa?
                                Originally posted by T3 View Post
                                Tunkilla ylös, rengas/vanne irti ja jos ei muuten se pultin jämä irtoa, niin hitsaa vaikka siihen kiinni mutterin keskeltä ja kiertää auki. Helppoa, kuin kaljanjuonti
                                Originally posted by petrolhead View Post
                                About tällälailla koittaisin itekkin. Ruuvi kun ei pohjaa mihinkään eikä kantaakaan enää ole, niin se ei pitäisi olla edes kireällä.
                                EDIT: No, jarrulevyn kyllä irroittaisin myös ennen hitsaamista.
                                Miten se voi katketa kun ei edes pohjaa mihinkään :think Täytyy olla kierre hieman juntturissa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎