Pallonivelen kumeineen saa vaihdettua erikseen, mutta siihen tarvii hydrauliprässin. Nivelen vaihto pitäisi onnistua korjaamolla kuin korjaamolla, mutta irtonivel+vaihtotyö ei välttämättä jää uutta tukivartta halvemmaksi. Kannattaa silti kysäistä. Korja-kumi myy pallonivelten suojakumeja tarvikkeena:
Joo kiitos pääsen itsekkin vaihtamaan tuon nivelen prässillä jos kerta sillä onnistuu mutta tukivarsi täytyykin nyt sitten ottaa kokonaan irti No eipä tuo mitään. Kannattaa varmaan vaihtaa molemmille puolille samalla ja ehkä muitakin kuluvia osia samalla.
Mikähän liitin mahtaa haarautua ilmamassamittarille menevästä johdosta hiukan ennen mittarin liitintä? Musta kaksinapainen, on nyt tyhjänä ja sen oloinen että ei uudesta asti ole ollut.
Sigun E30, M40 1.6l ruiskulla.
Mikähän liitin mahtaa haarautua ilmamassamittarille menevästä johdosta hiukan ennen mittarin liitintä? Musta kaksinapainen, on nyt tyhjänä ja sen oloinen että ei uudesta asti ole ollut.
Aktiivihiilikannun mangneettiventtiilin piuha ? Jaa :think mikä kone ?
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Mikähän liitin mahtaa haarautua ilmamassamittarille menevästä johdosta hiukan ennen mittarin liitintä? Musta kaksinapainen, on nyt tyhjänä ja sen oloinen että ei uudesta asti ole ollut.
Sigun E30, M40 1.6l ruiskulla.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Lisäkysymys, monestako kohtaa tuon motin kuuluisi olla maadoitettu? Nyt tuntuu olevan piuhaa aika rutkasti.
Toinen: missä on eculle tiedon tuottava vedenlämpöanturi?
En tiedä miten kuuluisi olla maadoitettu, tuossa mahtaa olla vain 1 maadoitus koneenkorvasta koriin. Mutta ei ole haitaksi vaikka olisi 1 maadoitus molemmin puolin konetta.
Lämpöanturit on karkeasti joko kahdessa paikassa: termostaattikotelossa tai koneen kyljessä imusarjan alapuolella. Ja tuossa näyttäis äkkiseltään olevan siellä imusarjan alla. M40 en tosin ole purkanut, joten en osaa varmaksi sanoa.
Kiitoksia!
En tiedä mitä siellä pitäs olla ku sanottu vain että laita atf:fää niin mietin sitten että kumpaa. Eli ilmeisesti 220 kelpaa ja sitä löytyykin jo valmiiksi.
Jos joku on sitä mieltä että pitäs ollakin tuota 320 niin ilmaiskoon asian?
En tiedä miten kuuluisi olla maadoitettu, tuossa mahtaa olla vain 1 maadoitus koneenkorvasta koriin. Mutta ei ole haitaksi vaikka olisi 1 maadoitus molemmin puolin konetta.
Lämpöanturit on karkeasti joko kahdessa paikassa: termostaattikotelossa tai koneen kyljessä imusarjan alapuolella. Ja tuossa näyttäis äkkiseltään olevan siellä imusarjan alla. M40 en tosin ole purkanut, joten en osaa varmaksi sanoa.
Kiitos
Tuossa on parit maadoitukset yläpuolella konetta ja pari alhaalla. Eli kumpaankin iskaritolppaan ja koneenkorvassa sekä jostain motin pohjilta runkoon.
Täytyypä rapsia pois ja laittaa kunnolliset. Nuo on aika rumat kötöstykset.
Onko kellään ollut m20b20 kanssa samoja ongelmia, kun ajettiin matka ajoa noin 100km niin sammui matkan aikana kaksi kertaa aivan yllättäen:think
Ja kun ns. mäkistarttia yritettiin heti kun auto sammui niin ei lähtenyt käyntiin ennen kuin käytti virrat poissa sitten lähti mäkistartilla heti käyntiin, molemmilla kerroilla sama homma, ja ei temppuillut millään tavalla kun lähti käyntiin.
Jos on jollain ollut samanlaisia ongelmia tai tietoa että mikä voisi olla vialla niin apuja otetaan vastaan
Onko kellään ollut m20b20 kanssa samoja ongelmia, kun ajettiin matka ajoa noin 100km niin sammui matkan aikana kaksi kertaa aivan yllättäen:think
Ja kun ns. mäkistarttia yritettiin heti kun auto sammui niin ei lähtenyt käyntiin ennen kuin käytti virrat poissa sitten lähti mäkistartilla heti käyntiin, molemmilla kerroilla sama homma, ja ei temppuillut millään tavalla kun lähti käyntiin.
Jos on jollain ollut samanlaisia ongelmia tai tietoa että mikä voisi olla vialla niin apuja otetaan vastaan
Muutamia mitä mieleen tulee: virtalukon pohja, koneen maadoitukset, akun maadoitukset. Kun sammuu niin tuleeko virtaa mihinkään/pyöriikö startti?
Comment