Originally posted by jannmann
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voin kertoa et tuo haku homma on ihan puosta! Anteeksi kaikilta vaivan näöstä jotka tietoa etsiTäällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
-
Itsellä nyt 2.7eta turbossa paikoillaan b20 imusarja ja tuossa olisi myös b25 imusarja vapaana, elikkäs onko vaivan arvoista tuota alkaa vaihtamaan? Saako siitä mitään oikeata hyötyä?Originally posted by JJT View PostNo eiköhän se B25 ole. Ero tuskin on kovin iso mutta kuitenkin.
Tosin jos tuota laittaa pienempireikäiseen kanteen, niin pitää tietenkin kohdistaa kannen kanaviin, muuten jää porrasta liitoskohtaan.Last edited by Jannuhuoleton; 06-02-2013, 20:40.
Comment
-
Mikähän mahtaa olla linkin takana olevan 1-napaisen liittimen tarkoitus? Tulee mittariston taakse ja itse mittaristossa, nopeusmittarin takana, on 3 paikkaa tolle liittimelle? Mihin noista kolmesta toi pitäis laittaa? Autona sigun cäbi...
En linkittänyt kuvaa suoraa ku se on aika iso...E30 328i Cabrio '91 M-Tech II
E30 328i Projekti '88
E61 523i '08
EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI
Comment
-
Onko sulla vakionopeudensäädintä?Originally posted by shakes View PostMikähän mahtaa olla linkin takana olevan 1-napaisen liittimen tarkoitus? Tulee mittariston taakse ja itse mittaristossa, nopeusmittarin takana, on 3 paikkaa tolle liittimelle? Mihin noista kolmesta toi pitäis laittaa? Autona sigun cäbi...
En linkittänyt kuvaa suoraa ku se on aika iso...
Muistaakseni automaattilaatikollisissa meni mittariston taakse joku johto myös:thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Ei oo vakkaria :thinkOriginally posted by JJT View PostOnko sulla vakionopeudensäädintä?
Muistaakseni automaattilaatikollisissa meni mittariston taakse joku johto myös:thinkE30 328i Cabrio '91 M-Tech II
E30 328i Projekti '88
E61 523i '08
EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI
Comment
-
Kävin tänään hakemassa uudet takajarrupalat, mutta eivät mahdu paikalleen eivät sitten millään? Tuntuis että muutama milli täytyis saada kulutuspinnasta pois? Voiko vaikuttaa että palat ovat 325:seen ja autona on 318is mutta satulat ja jarrut ovat samat molemmissa autoissa ja varaosanumerot samat molempiin autoihin? Tältä päivältä joudun jättään auton levälleen tollasen pikku rempan takia, ärsyttää.
Comment
-
Ei vaikuta että on eri automallin, samoja osia kaikki. Joku muu mättää, onko palat muuten samannäk. kuin vanhat ?Originally posted by HärskiH View PostKävin tänään hakemassa uudet takajarrupalat, mutta eivät mahdu paikalleen eivät sitten millään? Tuntuis että muutama milli täytyis saada kulutuspinnasta pois? Voiko vaikuttaa että palat ovat 325:seen ja autona on 318is mutta satulat ja jarrut ovat samat molemmissa autoissa ja varaosanumerot samat molempiin autoihin? Tältä päivältä joudun jättään auton levälleen tollasen pikku rempan takia, ärsyttää.
Comment
-
Kyllä palat ovat saman näköiset, ja molemmat menevät yksinään paikalleen hahloihinsa niinkun kuuluukin. Männän puoleisen palan esimerkiksi kun laittaa ensin, niin toinen pala ei mahdu enään. Muutaman millin liian paksu.
Comment
-
Ehkä tyhmä kysymys,mutta oothan männän siirtänyt sisään?Originally posted by HärskiH View PostKyllä palat ovat saman näköiset, ja molemmat menevät yksinään paikalleen hahloihinsa niinkun kuuluukin. Männän puoleisen palan esimerkiksi kun laittaa ensin, niin toinen pala ei mahdu enään. Muutaman millin liian paksu.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
Toki, ruuvarilla vanhojen palojen välistä vääntämälläOriginally posted by [Snowboarder] View PostEhkä tyhmä kysymys,mutta oothan männän siirtänyt sisään?
Comment
-
No ootkos irroittanut koko satulan kannakkeineen vai irroittanut niistä liukutapeista?Originally posted by HärskiH View PostToki, ruuvarilla vanhojen palojen välistä vääntämällä
Joskus olen törmännyt tyyliin että otetaan kannake irti ja sitten sieltä välistä koitetaan vaihtaa palat ilman että avataan liukutapit.
Ja sehän ei suurimmassa osassa ATEn liukusatuloita onnistu.Olli.
Comment
-
Hmm nyt meni hieman ohi mutta koko satulan olen irrottanut, satulan ollessa kokonaisena liukutapit paikoillansa pitäisi käsittääkseni palojen mennä paikoilleen siitä kohdasta jossa jarrulevy normaalisti olisi?Originally posted by Rocla View PostNo ootkos irroittanut koko satulan kannakkeineen vai irroittanut niistä liukutapeista?
Joskus olen törmännyt tyyliin että otetaan kannake irti ja sitten sieltä välistä koitetaan vaihtaa palat ilman että avataan liukutapit.
Ja sehän ei suurimmassa osassa ATEn liukusatuloita onnistu.
Comment
-
Ei taida mahtua.Originally posted by HärskiH View PostHmm nyt meni hieman ohi mutta koko satulan olen irrottanut, satulan ollessa kokonaisena liukutapit paikoillansa pitäisi käsittääkseni palojen mennä paikoilleen siitä kohdasta jossa jarrulevy normaalisti olisi?
Ota liukutapit irti niin onnistuu paremmin.
Jos liukutapit irroittaa saa carrier olla paikoillaan eikä sitä tarvitse irroittaa ollenkaan.
Comment
-
Ei mene kuten Rocla sanoo. Sanoisinko että persoonallinen tapa yrittää vaihtaa paloja...Originally posted by HärskiH View PostHmm nyt meni hieman ohi mutta koko satulan olen irrottanut, satulan ollessa kokonaisena liukutapit paikoillansa pitäisi käsittääkseni palojen mennä paikoilleen siitä kohdasta jossa jarrulevy normaalisti olisi?
Comment
-
Comment