Originally posted by Juu50
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JJT View PostOotko koittanu toisella ilmamäärämittarilla?
Jos lämpinä toimii hyvin niin tuskin mittarin säädössä on vikaa.
Voisko imuilman lämpötunnistin tai moottorin lämpötunnistin olla viallisia?
Osaatko sanoa millaisia vastusarvoja noiden antureiden kuuluisi antaa missäkin lämpötilassa?Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostImuputkessa tehostimen letkun paikka :think Tarkoitatko imusarjaa ?Originally posted by Rocla View PostMotronicissahan on semmoinen hassu se tehostajan letku, haaraventtiili välissä, letkut menee siitä sekä imusarjaan ja imuputkeen.
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View PostJuuri tätä tarkoitan, voiko tuon vain tulpata?
Itsellänihän on sama haitariletku, ja vain yksi putki menee kaasuläpän alemmasta paikasta jarrutehostimelle. Ei ole siis mitään Y-haaraa välissä. Kaasuläpän ylempi reikä ei mene läppäkoteloon, vaan on umpinainen. Voisi veikata että jossain vanhemmassa kotelossa onkin kaksi reikää...
Kaverilla on tuo systeemi mikä sinullakin, pari vuotta vanhempi auto. Omassa vm. -90 on yksinkertaisempi.
Last edited by ///Make; 26-08-2013, 12:48.Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Kiitoksia tästä, mikähän tuossa kytkimessä nyt mättää kun ei huoli vaihteita auton ollessa käynnissä? Sylinteriin ei ole koskettu tekniikan vaihdon yhteydessä muuten kuin ottamalla vaihteistosta irti ja laitettu takaisin. :thinkSylinterin kumitiivisteessä ei ollut ainakaan näkyvää vauriota kun tänään tuota tuli tarkasteltua.
Comment
-
-
Originally posted by [Raver] View PostE30 mittaristo virheen korjaaminen? Motometerin mittaristo kyseessä. Jostain joskus ohjeet lukenut vaan eipä oo sattunu silmään enäänZ3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by ///Make View PostNopeusmittarin kyljessä on paikka mihin saa pienen talttapäämeisselin. Se ei kummoista kääntöä tarvi että heitto muuttuu, eli säädä vähän kerrallaan. Tein itse takakoteloon reiän, niin on helppo säätää ajossa ja korjata tarpeen mukaan.E30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
-
Originally posted by [Raver] View PostNiin vähän arvelinkin kun pyörittelin mittaristoa käsissä. Onko se keskempi käämin kohdalla vai se joka on matkamittarin kohdalla?Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View PostKiitoksia tästä, mikähän tuossa kytkimessä nyt mättää kun ei huoli vaihteita auton ollessa käynnissä? Sylinteriin ei ole koskettu tekniikan vaihdon yhteydessä muuten kuin ottamalla vaihteistosta irti ja laitettu takaisin. :thinkSylinterin kumitiivisteessä ei ollut ainakaan näkyvää vauriota kun tänään tuota tuli tarkasteltua.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Comment