On otettu käyttöön 2.1.1985 eli ilmeisesti väärin tiedetty tuo vuosimalli. Vissiin se onkin -85. Mitä noista puretuista osista näkyy, niin niissä on valmistusleimoja -84 vuoden puolestavälistä -> loppupäästä.
On otettu käyttöön 2.1.1985 eli ilmeisesti väärin tiedetty tuo vuosimalli. Vissiin se onkin -85. Mitä noista puretuista osista näkyy, niin niissä on valmistusleimoja -84 vuoden puolestavälistä -> loppupäästä.
Osa nro. 13 ainakin tiensä päässä, muut tuntuivat olevan vielä hyvässä kunnossa. Onko järkevämpää tilata suoraan uusi vai sorvata tuohon vanhaan holkki?
Miten on mahollista että rekisteriotteessa on käyt otto 00.00.1987 mutta vinillä ku katto ni valmistettu vasta sen jälkeen?
No koska se on valmistettu?
Jos se on ehditty rekisteröimään 87 vuoden puolella niin eiköhän rekisteröintipäiväksi tule aina 00.00.1987.(Olettisin myös että auto on 87 valmistettu)
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Olkoha 9/87 en tarkalleen muista aika hölmöö et käyttöönotettu ennen valmistumista..
Semmosta päivää kun 00.00.87 ei ole olemassakaan. Ennen autoihin vaan laitettiin rekisteriotteeseen rekisteröintivuosi. Aina kun päivämäärän tilalla on nollia niin auton oikeaa rekisteröintipäivää ei tiedetä. Pelkkä rekisteröintivuosi on tiedossa.. Olisko ollut 90-luvun alussa kun ruvettiin merkkaamaan reikisteröintipäiviä otteeseen.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Olkoha 9/87 en tarkalleen muista aika hölmöö et käyttöönotettu ennen valmistumista..
Ei niihin rekisteriotteisiin oo jaksettu laittaa tarkkaa päivämäärää ja kuukautta. Mullaki lukee kummassakin -85 ja -87 vuosimalleissa nollat päivien ja kuukausien kohdalla. Eiköstä se oo aika yleistä. Katsastus aika määräytyy valmistus kuukauden mukaan mutta jos sitä ei oo merkitty niin sitten rekisteri kilven mukaan.
Vaihtuu 8->9/85 eli -86 ja -87 mallisissa on tuo uudempi ns. junakeula mistä puuttuu jarrujen jäähd. aukot. Tai ainakin olen luullut että -85 on vielä vanhemmalla pellillä ja onkin, tuo uudempi kun on bolt-on osa vanhemman tilalle ja sumarit on samat mutta kiinnityskehikot erilaiset, eli olisiko tuo pelti vaihdettu jossakin vaiheessa :think
Tuli ostettua tollane e30 325ix automaatti. Tarkoitus olis vaihtaa manuaalilaatikko sinne. Mikäs laatikko sinne sopii suoraan paikalleen?
260G, sama kuin 325i. Mutta nelivedon laatikossa on päädyssä kiinnikkeet jakolaatikolle, takavetoisissa ei ole. Joten joudut etsimään juuri nelikon laatikkoa tai hommamaan takavetoisen laatikkoa ja vaihtaa nelikon takaosan.
260G, sama kuin 325i. Mutta nelivedon laatikossa on päädyssä kiinnikkeet jakolaatikolle, takavetoisissa ei ole. Joten joudut etsimään juuri nelikon laatikkoa tai hommamaan takavetoisen laatikkoa ja vaihtaa nelikon takaosan.
Joo siinä on se ongelma että pitää olla nelikon
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
260G, sama kuin 325i. Mutta nelivedon laatikossa on päädyssä kiinnikkeet jakolaatikolle, takavetoisissa ei ole. Joten joudut etsimään juuri nelikon laatikkoa tai hommamaan takavetoisen laatikkoa ja vaihtaa nelikon takaosan.
Comment