Tuo letkunpätkä on joku saksan päästöhommiin liittyvä juttu. Saat tosta venttiilistä painamalla aikaseksi imuvuodon. Ei tarpeellinen suomessa, mut ei siitä oo mitään haittaakaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTuo letkunpätkä on joku saksan päästöhommiin liittyvä juttu. Saat tosta venttiilistä painamalla aikaseksi imuvuodon. Ei tarpeellinen suomessa, mut ei siitä oo mitään haittaakaan.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostJohan on gyntteri keksiny! Montakohan neuvoa antavaa mallasjuomaa on otettu suunittelu pöydässä ennen ku tämä oivallus on jollaki putkahtanu aivoista.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Niin tai vaihtaa koko letkun, joka menee muistaakseni aktiivihiilisäiliön venttiililtä imusarjaan. Tuota värkkiä varten se letku on katkastu ja väliin laitettu t-haara.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Sandelsson View PostOnko iso homma vaihtaa/tarkistaa tuon kyseisen jarrutehostimen kalvon kunto? Maksaakohan paljon jos joutuu uusimaan? Itselle tullut mieleen, että kansipahvi olisi mennyt (kansirempasta vain 25tkm, autolla ajettu 270tkm) tai kampuran tai nokka-akselin asentoantureista jompi kumpi tai molemmat ovat Kaput, sillä minulla meni laturin hihnan kiristysrulla palasiksi samana päivänä aikaisemmin joka sinkoili koneen ulkopuolella hetken (saattanut osua antureihin). Uuden vaihdettuani ehdin ajaa noin tunnin ja noin 4 starttausta ennen kun alkoi pätkimään ja käymään vajailla. Eikös tuo kampiakselin asentotunnistin vaikuta myös sytytykseen eli jos se on ns "puolkuollut" niin alkaa käymään vajailla ja pukkaa savua ulos putkesta, sekä öljystää tulpat? Puolat olivat kaikki kunnossa ja kipinääkin pitäisi jokaisen pytyn saada. Toivottavasti ei mäntävikaa olisi... Autohan siis on 320i vm -93, vanoksella M50B20Last edited by Sandelsson; 19-07-2014, 15:10.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTehostimen kalvon kunto vai ? Pumppaa kone sammuksissa tehostin tyhjäksi eli poljin kovaksi, pidä jalka jarrulla ja käynnistä kone, jos kalvo ok niin poljin painuu alasp. kun kone käynnistyy.
Comment
-
-
Originally posted by kalle2v View PostPäivää, kyselisim semmosta kun omassa bemarissa ois kansiremppa edessä ja tulin siihen tulokseen että vaihdan varaosa bemarista koko koneen, niin käykö 325 vm92 kone suoraan vuoden uudempaan bemariin?
Comment
-
-
Puhallin elää omaa elämäänsä. Muutaman päivän seisonnan jälkeen puhallin on taas herännyt henkiin, mutta se ei tottele nopeus säätöä ollenkaan. Automaatti-ilmastoinnin paneelin kun kytkee kokonaan sammuksiin puhallin jatkaa täydellä nopeudella ja ainoastaan ne ilmanohjaus läpät menee kiinni.
Missähän vika on paneeli/puhallin/kontakti/maadotus häiriö vai mikä ihme tätä riivaa. Etuvastuksia on välillä vaihdettu ei vaikuttane asiaan...- E36 328iA Touring 4/97 -
Myynissä:
- Rondell 0067 8x17et 35 & 9x17et40 + 225/45 245/40R17 PilotSport5 (+pari varavannetta) -
Comment
-
-
Oisko se "siili" rikki? Toki ilmastoinnin paneelikin voi olla, mutta se uus siili nyt taitaa olla helpompi ja halvempi kokeilla ensin. Osa nro. 64116929540
EDIT eikun jos se on kerta vaihdettu, niin taitaa olla paneeli rikki.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Mikä on todennäköisin viallinen osa/paikka, kun e36 m50 hetken seisonnan jälkeen ei hörähdä enää heti vaan vaatii ehkä noin 2-3sekunnin startin? Luultavasti jostain syystä bensanpaineet pääsevät laskemaan, onko tyypillisiä paikkoja mitä kannattaisi tsekata?
Lisäksi ihmetyttää kun virtojen käyttäminen hetken aikaa ennen starttia ei poista ongelmaa; käyttääkö e36 bensapumppua kun laittaa virrat 2-asentoon?
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostMikä on todennäköisin viallinen osa/paikka, kun e36 m50 hetken seisonnan jälkeen ei hörähdä enää heti vaan vaatii ehkä noin 2-3sekunnin startin? Luultavasti jostain syystä bensanpaineet pääsevät laskemaan, onko tyypillisiä paikkoja mitä kannattaisi tsekata?
Lisäksi ihmetyttää kun virtojen käyttäminen hetken aikaa ennen starttia ei poista ongelmaa; käyttääkö e36 bensapumppua kun laittaa virrat 2-asentoon?
Kyllä. Tarkista että näin tapahtuu.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostPumppu tai paineensäädin päästää läpi. Koska on tulpat vaihdettu ?
Kyllä. Tarkista että näin tapahtuu.
Tulpat on huoltokirjan mukaan vaihdettu muutama tonni sitten. Tuo virtojen päällä pito ei auta juurikaan tuohon, että hörähtäisi heti käyntiin, joka vaikuttaa tosiaan omituiselta. Noh, pitänee tutkia tarkemmin.
edit: Paineensäädinhän toimii imusarjan alipaineella jota ei ole kun auto ei ole käynnissä, onko mahdollista, että paineensäädin viallisena estäisi jollain tavoin suutintukin paineennousun virtojen päälle laittamisen yhteydessä, kun bensapumppu surahtaa muutaman sekunnin ajan? Toisaalta eikö paineensäätimen pitäisi olla enemmän auki (sallia suurempi paine), kun imusarjassa on suurempi paine (eli kun auto on sammuksissa)?Last edited by Jakuza; 23-07-2014, 22:01.
Comment
-
Comment