Tilasin KL-varaosilta mm. uuden termarikotelon ja siinä tuli mukana vain #8 tiiviste. Onko tuo #7 paperitiiviste kuinka oleellinen tuossa kun sitä ei näy edes osanumerona listattuna tuossa realoemin linkissä? :think
Juu termarin ja vesipumpun mukana tosiaan tuli tiivisteet.
Onks se kotelo semmosta mustaa bakeliittia? Jos on niin laita silikooni väliin ja hyvin varovasti ruuvit ristiin ja sit kierrellen hyvin hyvin varovasti niinkun tasotiiviste kuuluu kiristää,eikä todellakaan kovaan.Samalla kun kiristät niitä niin laita sormet ristiin ja rukoile
Toivottavasti Kl otti onkeensa kun mä ostin uuden kotelon M50 koneeseen ja laitoin paikalleen.Ensin sormitiukkuuteen,sit hylsyllä varttikierros kahteen ruuviin niin kuulu NAPS.Manasin että ei vittu voi olla totta!!!!No kotelo pois ja lasin päälle keinuttelemaan.n.3mm oli kierossa se tiivistepinta.Ajattelin että varmaan menny sen takia kun halkes.
Seuraavana päivänä menin KL:ään osan kanssa ja sanoin et kaivappas kaikki termarikotelot esiin.11 kpl oli hyllyssä ja kaikkia keinuteltiin ikkunaa vasten.Paras olin n.4mm kierossa Sanoin et tulee kilpa-autoon ja haluan hyvän niin en hyväksyny edes sitä vähiten kieroo vaan sain rahat takasin ja tilasin Schmiedmannilta alumiinisen.
En hauku KL:ää.Eihän ne voi tietää mitä saa ja rahatkin sain takaisin mut kannattaa tarkistaa vaikka lasia vasten se tasopinnan suoruus
Edit:Tai sit jos omistaa kunnollisen tasohiomakoneen ja viittii nähdä vaivaa hioa valmista mukamas suoraa osaa niin siitä sit
Onks se kotelo semmosta mustaa bakeliittia? Jos on niin laita silikooni väliin ja hyvin varovasti ruuvit ristiin ja sit kierrellen hyvin hyvin varovasti niinkun tasotiiviste kuuluu kiristää,eikä todellakaan kovaan.Samalla kun kiristät niitä niin laita sormet ristiin ja rukoile
Toivottavasti Kl otti onkeensa kun mä ostin uuden kotelon M50 koneeseen ja laitoin paikalleen.Ensin sormitiukkuuteen,sit hylsyllä varttikierros kahteen ruuviin niin kuulu NAPS.Manasin että ei vittu voi olla totta!!!!No kotelo pois ja lasin päälle keinuttelemaan.n.3mm oli kierossa se tiivistepinta.Ajattelin että varmaan menny sen takia kun halkes.
Seuraavana päivänä menin KL:ään osan kanssa ja sanoin et kaivappas kaikki termarikotelot esiin.11 kpl oli hyllyssä ja kaikkia keinuteltiin ikkunaa vasten.Paras olin n.4mm kierossa Sanoin et tulee kilpa-autoon ja haluan hyvän niin en hyväksyny edes sitä vähiten kieroo vaan sain rahat takasin ja tilasin Schmiedmannilta alumiinisen.
En hauku KL:ää.Eihän ne voi tietää mitä saa ja rahatkin sain takaisin mut kannattaa tarkistaa vaikka lasia vasten se tasopinnan suoruus
Edit:Tai sit jos omistaa kunnollisen tasohiomakoneen ja viittii nähdä vaivaa hioa valmista mukamas suoraa osaa niin siitä sit
Minulla oli identtinen tilanne. Sanoi KL:llä ettei yhtään ainutta vastaavaa reklamaatiota ole tullut. Minä sanoin että olkoon vaikka ensimmäinen, mutta seuraavaksi lähettäävät alkuperäisen kotelon tarvikemallin tilalle. Sehän tuli mutta ei sekään täysin suora ollut. Paikalleen laitoin mutta nyt on pysynyt nesteet sisällä.
Edit. Minulla oli m52 kyseessä. Tosin E39 malliin jossa kotelo on erilainen verraten E36
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Edit:Tai sit jos omistaa kunnollisen tasohiomakoneen ja viittii nähdä vaivaa hioa valmista mukamas suoraa osaa niin siitä sit
Oon ostanu 2 noita Schmiedmannin alumiinisia, molemmat oli sen verran kieroja että oikaisin ennen paikalleen laittoa.. Tosin kestäähän nuo sitten sen mitä loppu autokin.
Alkup. kestää varmaan 150-300tkm:think
Viimeisin tarvike oli 6 kohtaa halki, ehkä 100tkm jälkeen.
Miksei vaan voi ostaa orkkis muovista ja ajella onnellisena auringonlaskuun? Mulla ei oo edes ne alkuperäiset 20 vuotta kovettuneet ikinää haljenneet.
Minulle siis tuli jälkikäteen alkuperäinen. Mutta ei ollut luotisuora sekään verrattuna esim vastaavaan E36 palikkaan jollainen uusi mulla myös on jemmassa tuossa. Se on ikäänkuin "virheetön" mutta tuo E39 versio ei kyllä suora ollut. Tiedä sitten miten se on mahdollista.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kertyy vettä tuon coupen kontin pohjalle yrittänyt vuotopaikkaa löytää tuloksetta, miten yleistä on että alkaa vanhuuttaan päästämään vettä läpi sivuissa olevista tuuletus räppänistä?
Kertyy vettä tuon coupen kontin pohjalle yrittänyt vuotopaikkaa löytää tuloksetta, miten yleistä on että alkaa vanhuuttaan päästämään vettä läpi sivuissa olevista tuuletus räppänistä?
Onko takavalot mallia Depo vai OEM? Itsellä sedanissa ainakin kusi kahdet eri Depot vettä sisään. Vaihdoin orkkikset niin loppu läträäminen.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mielestäni Oem, ei kuitenkaan kuse valoista se on tarkistettu eikä näy valumajälkiä.
Kontin tiiviste ehjä joka nurkasta ja kunnolla paikallaan? Oletko myös käyttäny sivupahveja irti kontista? Monesti on reikä siellä pyöräkotelon juuressa, mistä sitten rengas roiskii vettä sisälle. Siis siellä ulkopellin ja sisäpellin välitilassa, minne joutuu taskulampulla katteleen, että näkee kunnolla. Voi olla reikä myös sisälokarin puolikkaiden liitoskohdassa, mut se reikä näkyy nyt tosi selvästi, kun käyttää pahveja auki.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Onko kellään tietoa/taitoa E36 cffl enkelin silmä umpioista?Mallia siis --> http://www.tuningkauppa.com/epages/K...Products/62138
Ongelma on seuraavalainen, yritin säätää ajovalojen korkeutta kunnes kolmannella pienellä käännöllä ilmeisesti ratas hajosi sisältä ja valo tippui takaisin alas. Onko tähän minkään näköisiä keinoja korjata tai muuta järkevää patenttia?:think
Onko kellään tietoa/taitoa E36 cffl enkelin silmä umpioista?Mallia siis --> http://www.tuningkauppa.com/epages/K...Products/62138
Ongelma on seuraavalainen, yritin säätää ajovalojen korkeutta kunnes kolmannella pienellä käännöllä ilmeisesti ratas hajosi sisältä ja valo tippui takaisin alas. Onko tähän minkään näköisiä keinoja korjata tai muuta järkevää patenttia?:think
kaukana ccfllistä mutta palataa asiaa, eli otaha nyt umpio käteen ja katso onko korkeudensäädönmoottorin akseli kondiksessa tai onko umpiossa se U muotonen hahlo ehjänä eli se mihi korkeudensäätömoottorin akseli menee kiinni, umpiossa ei itsessää oo mitään rattaita sisällä.
Nykyiset. Harraste: BMW E30 325i -88 700Hv Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex. Volkswagen Golf 1.8 -92 Volkswagen Vento 1.8 -92 BMW E36 316i -92 BMW E36 320i -91 BMW E36 320 -92 BMW E36 318is M-Sport -95 BMW E36 323i -99 BMW E90 330D -07 M-Sport BMW E36 325i -92 "M3"
Onko kellään tietoa/taitoa E36 cffl enkelin silmä umpioista?Mallia siis --> http://www.tuningkauppa.com/epages/K...Products/62138
Ongelma on seuraavalainen, yritin säätää ajovalojen korkeutta kunnes kolmannella pienellä käännöllä ilmeisesti ratas hajosi sisältä ja valo tippui takaisin alas. Onko tähän minkään näköisiä keinoja korjata tai muuta järkevää patenttia?:think
Itse tuollaisia pyörittelin kerran kädessäni niin eihän noita saa edes purettua että pääsisi jotain tekemään niille :think jos en väärin muista Katsot sopivan kohdan ja vedät muovista ruuvin läpi jolla yrität liikuttaa sitä heijastinpintaa
Että eiköhän nuo hirvitykset kannata nakata niin kauas autosta kuin kädestä lähtee ja ostaa vaikka foorumilta hyvät käytetyt orkkis umpiot näin tekisin itse
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Comment