Onkos yleinen vika että kun avaa ovet (keskuslukitus) niin heittää melkein heti takaisin lukkoon itsestään? Kun toisen kerran tämän jälkeen kääntää avainta, ovet aukeavat ja pysyvät auki. Sama lukittaessa ovia.
Auto lähti lyhyen sahaamisen n. 1sec jälkeen käyntiin aamulla lämmitysroikan päästä. Aiemmin lähteny moitteetta ilman tota sekunnin sahaamista.
Tänään töistä lähtiessä ei luvannu ollenkaan lähteä. Startti kuitenki pyöritti minkä jakso. Kaapeleilla virtaa, ja laakista ku palmun alta.
Eli onkos vika nyt akussa? Saattaako olla jotain peruspaikkaa tjsp. joka saattaa purkaa akkua, vai voiko se olla ihan yks-kaks sippi? Mitään yleismittaria en juuri omista, joten en voi käydä kattomassakaan mitä se akku kehuu.
Auto lähti lyhyen sahaamisen n. 1sec jälkeen käyntiin aamulla lämmitysroikan päästä. Aiemmin lähteny moitteetta ilman tota sekunnin sahaamista.
Tänään töistä lähtiessä ei luvannu ollenkaan lähteä. Startti kuitenki pyöritti minkä jakso. Kaapeleilla virtaa, ja laakista ku palmun alta.
Eli onkos vika nyt akussa? Saattaako olla jotain peruspaikkaa tjsp. joka saattaa purkaa akkua, vai voiko se olla ihan yks-kaks sippi? Mitään yleismittaria en juuri omista, joten en voi käydä kattomassakaan mitä se akku kehuu.
kyl akku on ok jos startti pyörittää moitteetta.. kuinka pitkä matka sulla on töihi? jos puhutaan kilometreistä niin melkeen kannattaa koittaa irtotulpalla tuleeko kipinä startatessa.. kampuran anturi voisi olla syyllinen..
kyl akku on ok jos startti pyörittää moitteetta.. kuinka pitkä matka sulla on töihi? jos puhutaan kilometreistä niin melkeen kannattaa koittaa irtotulpalla tuleeko kipinä startatessa.. kampuran anturi voisi olla syyllinen..
Tai siis startti pyörittää just sen verran ku jaksaa, mun mielestä kuulostas akulta. Joku 20km matkaa töihin, mut vittuku ei oo yleismittaria nii ei voi tietää mitä se akku sanoo. Pyöritin starttia kyl enemmän ku tarpeeks, vaikka totesin ettei tää lähe käyntiin. Täytyy varmaan aamusta yrittää ettiä yleismittari ja sitte lähtee marmorille hakee kampiakselin asentotunnistinta, taitaapi olla halvin vaihtoehto ensiks? .. tietysti tulpan jälkeen.
Auto lähti lyhyen sahaamisen n. 1sec jälkeen käyntiin aamulla lämmitysroikan päästä. Aiemmin lähteny moitteetta ilman tota sekunnin sahaamista.
Tänään töistä lähtiessä ei luvannu ollenkaan lähteä. Startti kuitenki pyöritti minkä jakso. Kaapeleilla virtaa, ja laakista ku palmun alta.
Eli onkos vika nyt akussa? Saattaako olla jotain peruspaikkaa tjsp. joka saattaa purkaa akkua, vai voiko se olla ihan yks-kaks sippi? Mitään yleismittaria en juuri omista, joten en voi käydä kattomassakaan mitä se akku kehuu.
Tai siis startti pyörittää just sen verran ku jaksaa, mun mielestä kuulostas akulta. Joku 20km matkaa töihin, mut vittuku ei oo yleismittaria nii ei voi tietää mitä se akku sanoo. Pyöritin starttia kyl enemmän ku tarpeeks, vaikka totesin ettei tää lähe käyntiin. Täytyy varmaan aamusta yrittää ettiä yleismittari ja sitte lähtee marmorille hakee kampiakselin asentotunnistinta, taitaapi olla halvin vaihtoehto ensiks? .. tietysti tulpan jälkeen.
olisko haitarikumissa ilmavuoto kun ajosta pysähtyy esim liikennevaloihin niin tyhjäkäynti jää noin 1100-1200rpm tietämille mut vähän ajan kuluttua laskee normaaliin noin 800rpm?? ja kun on seurannut niin tekee joka kerta ajosta kun pysähtyy niin ton ilmiön...? ja auto on e36 325 -92.
Auto lähti lyhyen sahaamisen n. 1sec jälkeen käyntiin aamulla lämmitysroikan päästä. Aiemmin lähteny moitteetta ilman tota sekunnin sahaamista.
Tänään töistä lähtiessä ei luvannu ollenkaan lähteä. Startti kuitenki pyöritti minkä jakso. Kaapeleilla virtaa, ja laakista ku palmun alta.
Eli onkos vika nyt akussa? Saattaako olla jotain peruspaikkaa tjsp. joka saattaa purkaa akkua, vai voiko se olla ihan yks-kaks sippi? Mitään yleismittaria en juuri omista, joten en voi käydä kattomassakaan mitä se akku kehuu.
Tai siis startti pyörittää just sen verran ku jaksaa, mun mielestä kuulostas akulta. Joku 20km matkaa töihin, mut vittuku ei oo yleismittaria nii ei voi tietää mitä se akku sanoo. Pyöritin starttia kyl enemmän ku tarpeeks, vaikka totesin ettei tää lähe käyntiin. Täytyy varmaan aamusta yrittää ettiä yleismittari ja sitte lähtee marmorille hakee kampiakselin asentotunnistinta, taitaapi olla halvin vaihtoehto ensiks? .. tietysti tulpan jälkeen.
Nostetaan vieläkin, tänään tarttis saada auto käymään avaimesta.
Comment