Onkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos
kosteuden pitää vähän päästä sisään ja samoin ulos. umpion alla pitäisi olla pieni reikä josta lasi hengittää. jos se on tukossa tai tukittu/peltiä vasten niin kosteus pääsee varmasti sisään, mutta ei ulos.
asiaan. nämä ccfl:ät ja nämä umpiot ja hinta ei ole paha.
Jees, nuo valothan vaikutti hyviltä ja edullisilta. Piritekillä näytti myös olevan CCFL-rinkuloita, lienekkö yhtä toimivat ja laadukkaat kun nuo Schiedmanin vastaavat`?
Onkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos
Jos kyseessä bensa kutonen ja moniventtiili sellainen niin haaveet pelkän pahvin vaihdon auttamisesta voit unohtaa. Halki se kansi on suurella todennäköisyydellä.
Joka tapauksessa, jos laitat auton käymään kylmänä, paisuntasäiliön korkki auki, tuleeko nesteet pihalle?
Entäs sama esim. puolilämpösenä?
Jos tulee niin osaat varmaan itsekkin päätellä mitä on sen jälkeen tehtävä.
Jos kyseessä bensa kutonen ja moniventtiili sellainen niin haaveet pelkän pahvin vaihdon auttamisesta voit unohtaa. Halki se kansi on suurella todennäköisyydellä.
Joka tapauksessa, jos laitat auton käymään kylmänä, paisuntasäiliön korkki auki, tuleeko nesteet pihalle?
Entäs sama esim. puolilämpösenä?
Jos tulee niin osaat varmaan itsekkin päätellä mitä on sen jälkeen tehtävä.
Ei tule kylmänä eikä puolilämpösenä nesteet pihalle tyhjäkäynnillä ei myöskään puhalla lämmintä, pitää antaa vähän kierroksia että alkaa puhaltaan lämmintä..
Onkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos
Vesipumppu?:think tai ilmoja?
nykynen:e46 328
ex:e30 316i
ex:e30 318is
ex:e36 325 coupe
Onkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos
Poistakaa jos on vanha juttu mutta mitä joutuu käytännössä tekemään jos ostan coil-overit -91 e36:een mitkä on tarkoitettu -92 ja uudempaan? Eikös vakaaja ole erilainen ja yläpää? Onko helpompi vaan ettiä sopiva sarja vai millainen jumppa tuo on saada sopimaan ns. "vanhaan"?
Nykyiset:
Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
Bmw E21 316 -82, turboprojekti
EX:
Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
Bmw E30 318i Touring -89
Bmw E39 528i Touring -97
mittaristo hajoaa 3:een osaan. takana muistaakseni 5 torx ruuvia jotka pitävät yhdessä ja sen jälkeen taisi olla jollain klipsuilla. ne irti ja pleksi osa lähtee mustan muovin mukana irti. jos on tarkoitus laittaa kromirinkulat niin onnistuu pujottamalta pleksin takakautta edellä mainitulla tavalla. jos haluaa pleksin pois muoviosasta joutuu kuumailmapuhaltimen kanssa koittamaan, mutta ei ihan hevin onnistu. plasmapohjaa vaihdettaessa joutuu jokatapauksessa hajottamaan mittariston kolmeen osaan.
vai miksi pitää irroittaa pleksiosa.
No tuo mittariston pohja on kuplinu tuosta kulutusmittarin kohasta silleen, että se viisari jumittaa niihin ripellyksiin, niin ne pitäs poistaa tai liimata takasi kiinni, että kulutusmittari toimis.
Poistakaa jos on vanha juttu mutta mitä joutuu käytännössä tekemään jos ostan coil-overit -91 e36:een mitkä on tarkoitettu -92 ja uudempaan? Eikös vakaaja ole erilainen ja yläpää? Onko helpompi vaan ettiä sopiva sarja vai millainen jumppa tuo on saada sopimaan ns. "vanhaan"?
vakaaja on sama mutta ne "koiranluut" erilaiset ja iskarin yläpäät ovat erilaiset,saa kyllä vaihdettua helposti oikean mallisiin..
Poistakaa jos on vanha juttu mutta mitä joutuu käytännössä tekemään jos ostan coil-overit -91 e36:een mitkä on tarkoitettu -92 ja uudempaan? Eikös vakaaja ole erilainen ja yläpää? Onko helpompi vaan ettiä sopiva sarja vai millainen jumppa tuo on saada sopimaan ns. "vanhaan"?
Helpompi ettiä sopiva setti. 10/91 ja sitä aikasemmin "koiranluu" tulee iskariin ja 10/91-5/92 koiranluu tulee tukivarteen ja yläpään kiinnitys on samanlainen kun taas 5/92 eteenpäin vaihtuu yläpään kiinnitys on esim: paljon paksumpi.
OK. Taitaa olla itsellä tuo uudempi yläpää mutta vakaajantangot tulee iskariin. Pitääpä tarkistaa .
Nykyiset:
Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
Bmw E21 316 -82, turboprojekti
EX:
Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
Bmw E30 318i Touring -89
Bmw E39 528i Touring -97
Nykyiset:
Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
Bmw E21 316 -82, turboprojekti
EX:
Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
Bmw E30 318i Touring -89
Bmw E39 528i Touring -97
Comment