Onkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä
liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jees, nuo valothan vaikutti hyviltä ja edullisilta. Piritekillä näytti myös olevan CCFL-rinkuloita, lienekkö yhtä toimivat ja laadukkaat kun nuo Schiedmanin vastaavat`?Originally posted by esa`pentula View Post
Comment
-
Jos kyseessä bensa kutonen ja moniventtiili sellainen niin haaveet pelkän pahvin vaihdon auttamisesta voit unohtaa. Halki se kansi on suurella todennäköisyydellä.Originally posted by däädää View PostOnkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä
liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos 
Joka tapauksessa, jos laitat auton käymään kylmänä, paisuntasäiliön korkki auki, tuleeko nesteet pihalle?
Entäs sama esim. puolilämpösenä?
Jos tulee niin osaat varmaan itsekkin päätellä mitä on sen jälkeen tehtävä.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Ei tule kylmänä eikä puolilämpösenä nesteet pihalleOriginally posted by Janzki View PostJos kyseessä bensa kutonen ja moniventtiili sellainen niin haaveet pelkän pahvin vaihdon auttamisesta voit unohtaa. Halki se kansi on suurella todennäköisyydellä.
Joka tapauksessa, jos laitat auton käymään kylmänä, paisuntasäiliön korkki auki, tuleeko nesteet pihalle?
Entäs sama esim. puolilämpösenä?
Jos tulee niin osaat varmaan itsekkin päätellä mitä on sen jälkeen tehtävä.
tyhjäkäynnillä ei myöskään puhalla lämmintä, pitää antaa vähän kierroksia että alkaa puhaltaan lämmintä..

Comment
-
Vesipumppu?:think tai ilmoja?Originally posted by däädää View PostOnkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä
liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos
nykynen:e46 328
ex:e30 316i
ex:e30 318is
ex:e36 325 coupe
Comment
-
Mistähän on jostaki :thinkOriginally posted by däädää View PostOnkohan tuossa kansipahvin vaihto edessä
liikkeessä pysyy lämmöt normaalina, valoissa joutuu pitämään kaasua että lämmöt ei nouse.. kun sammuttaa kerää paisuntasäiliöön niin kovan paineen että työntää nestettä jostaki ulos
Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
Poistakaa jos on vanha juttu mutta mitä joutuu käytännössä tekemään jos ostan coil-overit -91 e36:een mitkä on tarkoitettu -92 ja uudempaan? Eikös vakaaja ole erilainen ja yläpää? Onko helpompi vaan ettiä sopiva sarja vai millainen jumppa tuo on saada sopimaan ns. "vanhaan"?Nykyiset:
Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
Bmw E21 316 -82, turboprojekti
EX:
Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
Bmw E30 318i Touring -89
Bmw E39 528i Touring -97
Comment
-
No tuo mittariston pohja on kuplinu tuosta kulutusmittarin kohasta silleen, että se viisari jumittaa niihin ripellyksiin, niin ne pitäs poistaa tai liimata takasi kiinni, että kulutusmittari toimis.Originally posted by esa`pentula View Postmittaristo hajoaa 3:een osaan. takana muistaakseni 5 torx ruuvia jotka pitävät yhdessä ja sen jälkeen taisi olla jollain klipsuilla. ne irti ja pleksi osa lähtee mustan muovin mukana irti. jos on tarkoitus laittaa kromirinkulat niin onnistuu pujottamalta pleksin takakautta edellä mainitulla tavalla. jos haluaa pleksin pois muoviosasta joutuu kuumailmapuhaltimen kanssa koittamaan, mutta ei ihan hevin onnistu. plasmapohjaa vaihdettaessa joutuu jokatapauksessa hajottamaan mittariston kolmeen osaan.
vai miksi pitää irroittaa pleksiosa.E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES

Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
vakaaja on sama mutta ne "koiranluut" erilaiset ja iskarin yläpäät ovat erilaiset,saa kyllä vaihdettua helposti oikean mallisiin..Originally posted by bemarantti View PostPoistakaa jos on vanha juttu mutta mitä joutuu käytännössä tekemään jos ostan coil-overit -91 e36:een mitkä on tarkoitettu -92 ja uudempaan? Eikös vakaaja ole erilainen ja yläpää? Onko helpompi vaan ettiä sopiva sarja vai millainen jumppa tuo on saada sopimaan ns. "vanhaan"?e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
Helpompi ettiä sopiva setti. 10/91 ja sitä aikasemmin "koiranluu" tulee iskariin ja 10/91-5/92 koiranluu tulee tukivarteen ja yläpään kiinnitys on samanlainen kun taas 5/92 eteenpäin vaihtuu yläpään kiinnitys on esim: paljon paksumpi.Originally posted by bemarantti View PostPoistakaa jos on vanha juttu mutta mitä joutuu käytännössä tekemään jos ostan coil-overit -91 e36:een mitkä on tarkoitettu -92 ja uudempaan? Eikös vakaaja ole erilainen ja yläpää? Onko helpompi vaan ettiä sopiva sarja vai millainen jumppa tuo on saada sopimaan ns. "vanhaan"?
Vanhempi: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/g/84.png
uudempi:http://www.realoem.com/bmw/diagrams/f/h/192.png
Niin ei se pelkkä vuosiluku merkkaa mitää jos kesken vuoden ollaan tehty muutoksiaF30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
OK. Taitaa olla itsellä tuo uudempi yläpää mutta vakaajantangot tulee iskariin. Pitääpä tarkistaa
.
Nykyiset:
Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
Bmw E21 316 -82, turboprojekti
EX:
Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
Bmw E30 318i Touring -89
Bmw E39 528i Touring -97
Comment
-
Löytyiskö tosta apua -> http://www.realoem.com/bmw/showparts...78&hg=13&fg=20Originally posted by Willtord View Poste36 318 tds, missä sijaitsee ilmansuodatin?
Nykyiset:
Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
Bmw E21 316 -82, turboprojekti
EX:
Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
Bmw E30 318i Touring -89
Bmw E39 528i Touring -97
Comment
Ja työnsi ennen nestettä ulos paisuntasäiliön alaosasta..
Comment