Alko toi oma 320 bemmi kettuilemaan tänään, tyhjäkäynti tippu melkein 500rp/m ja tärisee perkeleesti tyhjäkäynnillä, muutenkin pienilläkierroksilla pitää kauheeta lotkotusta(niinku harrikat)
Kun ottaa öljytikun tai öljykorkin irti niin käynti muuttuu normaaliksi. mistäpäin pitäis alkaa korjailemaan?
onkos kukaa asentanu e36:seen sen päivyrin (eli mikä näyttää lämpötilan,kellon ja päivämäärän) tilalle check control tietokoneen (8 nappinen)? ite laitoin mut ilmeisesti vaatii jotain muutakin kun itse obc:n..
Mutta mitä? oisko kellää jotai fiksuu neuvoa tähän..:think
Tota huohotusta epäilen itekkin, näkee maanantaina kun pääsee tallille.
Mitäs haittaako toi kauheesti jos pari kolmesataa kilsaa ajelee vkl aikana noin?
Kokeile, pahimmassa tapauksessahan se vain sylkäisee öljyt mäkeen
Heitänpä itsekin kysymyksen ilmoille, mistä vaihdelaatikon uudet kiinnityspultit, siis ne torxi kantaiset, normeja koitin sovitella niin ei mahdu enää hylsy päähän. Marmorilta? :think
G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Kokeile, pahimmassa tapauksessahan se vain sylkäisee öljyt mäkeen
Heitänpä itsekin kysymyksen ilmoille, mistä vaihdelaatikon uudet kiinnityspultit, siis ne torxi kantaiset, normeja koitin sovitella niin ei mahdu enää hylsy päähän. Marmorilta? :think
Kokeile, pahimmassa tapauksessahan se vain sylkäisee öljyt mäkeen
Heitänpä itsekin kysymyksen ilmoille, mistä vaihdelaatikon uudet kiinnityspultit, siis ne torxi kantaiset, normeja koitin sovitella niin ei mahdu enää hylsy päähän. Marmorilta? :think
Pahimmassa tapauksessa kone leikkasee kiinni kun ei öljyt kierrä.
Ruuvi/pulttitukusta normaalit kuusiokolot tilalle? Maksaa varmaan euron tai pari ja ajaa taatusti saman asian.
takapään campersäätö pultit, onko millanen homma vaihtaa? eli meneekö ihan vanha pois uusi tilalle ja kulmat säätöön vai pääseekö öö "takatukivarsi" tippumaan siitä välistä? ja tää on tietty vittumainen saada takasin?
takapään campersäätö pultit, onko millanen homma vaihtaa? eli meneekö ihan vanha pois uusi tilalle ja kulmat säätöön vai pääseekö öö "takatukivarsi" tippumaan siitä välistä? ja tää on tietty vittumainen saada takasin?
Coupen nelipyöräsuuntauksessa napsahti tuo pultti poikki. Paineilmataltalla näkyi hakkaavan vanhan pois. Ei pudonnu varsi minnekään.
takapään campersäätö pultit, onko millanen homma vaihtaa? eli meneekö ihan vanha pois uusi tilalle ja kulmat säätöön vai pääseekö öö "takatukivarsi" tippumaan siitä välistä? ja tää on tietty vittumainen saada takasin?
Tollasissa tilanteissa tunkki tai tolppa tukivarren alle jos jännittää että ponnahtaa pois. Olen myös käyttänyt tuurnaa jolla napauttaa pultin pois , tuurna jää sinne holeen pitämään reiät kohdallaan ja sitä heiluttelemalla saa simpsattua uuden ruuvin tilalle "ilman voimaa".
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment