Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
-
-
Originally posted by Magirus View PostAhaa, no siinä tuleekin uusi ongelma.. Auto on siis 525ix missä on e36 ylätukilaakeri.. Seuraavaksi tartteekin sitten miettiä että miten suurilla muutoksilla saisi tuon E36 säädettävän tolpan käymään tuohon IX:n napaan.. Mutta silti mitat on plussaa jos saat otettua
Huomenna voin ottaa mitat e36 vakiotolpasta.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
e36 328ia puhallin pukkaa ajossa lämmintä/haaleaa ilmaa puhaltimesta mutta kun pysähtyy liikennevaloihin niin melkein heti alkaa puhaltamaan kylmää ilmaa,lähdet liikkeelle tai nostat kierroksia paikallaan niin heti alkaa pukkaamaan lämmintä,koskaan ei siis tule todella kuumaa ilmaa puhaltimesta, juuri vaihdettu termostaatti 92 asteiseen, vaihdettu paisarin molemmat tiivisteet ja syylärin anturin tiivisteet uusiin, kun vuosivat.
Korjaajan mukaan ilmaus oli onnistunut, ennen remonttia ei ollut tällaista kylmä/kuuma efektiä oli vain vuoto ja pukkasi koko ajan haaleahkoa, olisko ilmaus sittenkin mennyt pieleen nyt kun järjestelmän pitäisi olla tiivis niin jossain vielä ilmaa?
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View Poste36 328ia puhallin pukkaa ajossa lämmintä/haaleaa ilmaa puhaltimesta mutta kun pysähtyy liikennevaloihin niin melkein heti alkaa puhaltamaan kylmää ilmaa,lähdet liikkeelle tai nostat kierroksia paikallaan niin heti alkaa pukkaamaan lämmintä,koskaan ei siis tule todella kuumaa ilmaa puhaltimesta, juuri vaihdettu termostaatti 92 asteiseen, vaihdettu paisarin molemmat tiivisteet ja syylärin anturin tiivisteet uusiin, kun vuosivat.
Korjaajan mukaan ilmaus oli onnistunut, ennen remonttia ei ollut tällaista kylmä/kuuma efektiä oli vain vuoto ja pukkasi koko ajan haaleahkoa, olisko ilmaus sittenkin mennyt pieleen nyt kun järjestelmän pitäisi olla tiivis niin jossain vielä ilmaa?
e36 ei aina ole mikään näppärin ilmattava.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View Poste36 328ia puhallin pukkaa ajossa lämmintä/haaleaa ilmaa puhaltimesta mutta kun pysähtyy liikennevaloihin niin melkein heti alkaa puhaltamaan kylmää ilmaa,lähdet liikkeelle tai nostat kierroksia paikallaan niin heti alkaa pukkaamaan lämmintä,koskaan ei siis tule todella kuumaa ilmaa puhaltimesta, juuri vaihdettu termostaatti 92 asteiseen, vaihdettu paisarin molemmat tiivisteet ja syylärin anturin tiivisteet uusiin, kun vuosivat.
Korjaajan mukaan ilmaus oli onnistunut, ennen remonttia ei ollut tällaista kylmä/kuuma efektiä oli vain vuoto ja pukkasi koko ajan haaleahkoa, olisko ilmaus sittenkin mennyt pieleen nyt kun järjestelmän pitäisi olla tiivis niin jossain vielä ilmaa?E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostOisko se taas kerran kiertovesipumppu loppu?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View PostEli onko muita vaihtoehtoja kuin ilmaus tai vesiventtiili jumissa? Lämmöt on muuten ihan normaalit, viisari on puolivälissä jne...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
eli siis tuo osa nro 1 ilmeisesti se vesiventtiili?
onko tuo siis kabiinin puolella vai konehuoneessa?:think
oliko jossain vaiheessa joku joka sanoi purkaneensa tuon?:think
saatan toki muistella väärinkin....VW Craftere90 320d
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View PostVoikohan tuota vesiventtiiliä putsata/korjata mitenkään vai suoraan uusi tilalle?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
vesiventtiilit
Originally posted by grandpa-look View PostNäyttää olevan muillakin ajankohtaista nämä kabiinin lämpöongelmat.. Omaan coupeeseen löytyi ratkaisu puhdistamalla vesiventtiilit. Löytyi nimittäin sisältä ihan kunnon paakku tiivisteliimaa tukkimassa toisen kanavan kokonaan Lisäksi ventiileille tulevasta pistokkeesta oli kaksi johtoa kolmesta hapettunut/murtunut lähes poikki. Nämä kun fiksasin nii johan tarkenee Jälleen kerran säästyi se 150€ + työt kun näki itse vähän vaivaa (ehkä puolen tunnin homma?)
Kuvia aiheesta:
venttiilit puoliksi purettuna pöydälle
Kuvassa näkyvä musta pallero oli juuttunut kanavaan (tiivisteliimaa ilmeisesti)
Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by GARFFi View Post
Eli seuraavaks siis tämän mukaan toimitaan, onhan se vielä paljon halvempi kokeilla putsausta kun ostaa uusi 200e venttiili, kiitos linkistä/vinkistä...
Comment
-
-
Voisiko joku kertoa että minkä ihmeen takia toi ilmastoimattoman e36 puhalluksen säätö on noin perseestä? Ei saa lämmintä keskelle, ei saa tulemaan kaikista rööreistä samaan aikaan ym.
Kun kerran e30 on onnistuttu tekemään mailman paras puhalluksen säätö ni sitte tässä seuraajassa on periaatteessa kelvoton. Onko haluttu säästää kustannuksissa vai mikä on? En saatana keksi syytä. Joka kerta ku ajaa ni tekee melkee mieli hakata kojelauta paskaks ku muistelee miten hyvä oli kolmekymppisen säätö. Vittu.
Viikonloppuna edessä -95 328i vesiventtiilin purku/tarkistus/vaihto ja järjestelmän ilmaus lämpimämmän puhallusilman toivossa.
Onko jotain hyviä vinkkejä miten toi m52 ilmautuu parhaiten. Kaikki artikkelit käsitelee vaan tota m50 konetta mitä löysin.Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Comment
-
Comment