Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timse
    Bimmer Rookie
    • Feb 2011
    • 119
    • Savo

    Originally posted by jr66 View Post
    Taita aolla itellä tuo samainen tiiviste öljyä on suodattimen vieressä koneen kylessä. Saa nähä meniskö läpi jos putsais hyvin

    Comment

    • >NiKO<
      Newbiemmer
      • Nov 2011
      • 22
      • Joensuu

      Originally posted by toNmbbA View Post
      Ei vaadi viisareiden irroituksia. Eli siis mittaristo lähtee 3 osassa,1.Tausta (missä polttimot + km näyttö) 2. itse mittarit + neulat 3. pleksiosa.
      Eli "mittari" osan pystys vaihtamaan toisesta mittaristosta omaan mittaristoon? :think Ei tarviis koko mittaria vaihella nii säilys nuo kilometrit...

      Comment

      • QUASIMODO
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 2541
        • Pirkkala

        Originally posted by Spiddu View Post
        mulla loppuvuoden 98. xenonit poltti kokovitun cc modulin, uusi tilalle ja parit johdot poikki ja kovaa ajoa.
        Voiko tältä kenties välttyä valitsemalla canbus-xenonit?:think
        sigpic

        Comment

        • BulletEye
          Bimmer Rookie
          • Mar 2011
          • 36
          • Karkkila

          Onkoha mahollista olla 18-nappinen ajotietokone autos mut ei oo cc:tä ?

          eli kun ostin auton siinä oli kinni 7 nappinne ihmettelin ku ei toimi. Irrotin sen ja huomasin et täähä on väärä mulla tulee sinne 2 liitintä. ostin 18 nappisen luulin et saan kaikki kuntoo sillä mutta ei
          Kaikki muu toimi paitsi cc. Neuvoja missä cc boksi kuuluis olla mitkä olis oikeet einheit arvot vai oonko ihan hakoteillä
          Auto siis 325tds
          e36 325d M-sport -97 Montrealblau ''Rustyvidual''
          E91 320d M-sport -07 Le mans blau

          SOLD
          F36 418d M-Sport -15 Sapphire black
          E91 320d -06 Sapphire black

          Comment

          • JJT
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6694
            • .......

            Originally posted by BulletEye View Post
            Onkoha mahollista olla 18-nappinen ajotietokone autos mut ei oo cc:tä ?

            eli kun ostin auton siinä oli kinni 7 nappinne ihmettelin ku ei toimi. Irrotin sen ja huomasin et täähä on väärä mulla tulee sinne 2 liitintä. ostin 18 nappisen luulin et saan kaikki kuntoo sillä mutta ei
            Kaikki muu toimi paitsi cc. Neuvoja missä cc boksi kuuluis olla mitkä olis oikeet einheit arvot vai oonko ihan hakoteillä
            Auto siis 325tds
            On, 323i:ssä 18-nappinen, varustelistastakin löytyi mutta ei cc:tä.
            CC boksi pitäis olla kuskin puolella kojelaudan sisällä, jalkatilasta katsottuna yläkulmassa.
            Näkeehän sen tietysti että onko pesurin säiliössä ja paisarissa anturia jne.
            Myyn:
            M10/20/52 E30-E36 osia

            Comment

            • Spiddu
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 3565
              • Nla

              Originally posted by QUASIMODO View Post
              Voiko tältä kenties välttyä valitsemalla canbus-xenonit?:think

              Ei voi tietää. se on tuurista kiinni. homma meni muistaakseni jotenkin näin "xenonien virtapiikki polttaa tuon cc modulin"

              Paras tapa olla rikkomatta mitään olla asentamatta koko xenonvaloja tai tekee sen johtomodin etukäteen varmuudenvuoksi. ei vaikuta mihinkään muuhun kuin cc ei haistele onko etuvalojen polttimot ehjät.
              BMW E90 330dA 2007
              BMW F30 330e 2017

              Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
              e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da

              Comment

              • MikkoJII
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 1807
                • Lapua

                323i m52b25 toukka siis autona

                Aamulla tais mennä virtalukko jotenki sököksi, käänsin avainta -> virrat päälle -> käännän eteenpäin -> pyörähtää tyhjää -> käänsin takaisin, ei auta. Virrat jää päälle. Palaa siis öljyvalo, käsijarru valo ja akku valo. Oon nyt purkanu tavaraa siitä edestä pois ja näen sen virtalukon. Lukko on ikäänkuin jumissa. Avainta kun ottaa vähä irti pohjasta ja kääntää niin virtalukko pyörii tyhjää.
                Mitkäs ne on ne kaks johtoa mitkä siihen mustaan mötikkään tulee kiinni? Tais olla vihreitä.
                Mikä neuvoksi?
                E32 750i 11/89

                Comment

                • BulletEye
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2011
                  • 36
                  • Karkkila

                  Originally posted by JJT View Post
                  On, 323i:ssä 18-nappinen, varustelistastakin löytyi mutta ei cc:tä.
                  CC boksi pitäis olla kuskin puolella kojelaudan sisällä, jalkatilasta katsottuna yläkulmassa.
                  Näkeehän sen tietysti että onko pesurin säiliössä ja paisarissa anturia jne.

                  kittoos. Onkoha noissa paikoissa paljon erojakin? esim koska tds:ssä ei oo ees comfort relekkään samassa paikoissa kun bensa vehkeis.. Aloin vaa pohtii oisko sakemanni raiskannu ton cc:kin meinaa ku oli irrottanu M-ratin, keskikyynärnojan ja sit ton ajotietokoneen + kaikkee muuta jännää ennen myyntii ja vaihtanu karvalakki osat tilalle
                  Jeps tds paisarista en tiiä onko niihi ees olemassa anturia.
                  e36 325d M-sport -97 Montrealblau ''Rustyvidual''
                  E91 320d M-sport -07 Le mans blau

                  SOLD
                  F36 418d M-Sport -15 Sapphire black
                  E91 320d -06 Sapphire black

                  Comment

                  • JanesQ
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2010
                    • 113
                    • Nurmijärvi

                    Originally posted by MikkoJII View Post
                    323i m52b25 toukka siis autona

                    Aamulla tais mennä virtalukko jotenki sököksi, käänsin avainta -> virrat päälle -> käännän eteenpäin -> pyörähtää tyhjää -> käänsin takaisin, ei auta. Virrat jää päälle. Palaa siis öljyvalo, käsijarru valo ja akku valo. Oon nyt purkanu tavaraa siitä edestä pois ja näen sen virtalukon. Lukko on ikäänkuin jumissa. Avainta kun ottaa vähä irti pohjasta ja kääntää niin virtalukko pyörii tyhjää.
                    Mitkäs ne on ne kaks johtoa mitkä siihen mustaan mötikkään tulee kiinni? Tais olla vihreitä.
                    Mikä neuvoksi?
                    Voiskohan olla sama virtalukko-ongelma kuin tämän aiheen aloittajalla ja minulla oli aikoinaan.

                    Comment

                    • MikkoJII
                      BTCF Member
                      • Oct 2003
                      • 1807
                      • Lapua

                      Originally posted by JanesQ View Post
                      Voiskohan olla sama virtalukko-ongelma kuin tämän aiheen aloittajalla ja minulla oli aikoinaan.
                      No miksei vois olla mahdollista. En oo vielä ohjeita löytäny ton virtalukon purkamiseen, mutta jatketaan ettimistä. Tietty jos jollain on tallessa suoraa linkkiä niin vois postailla... :think

                      EDIT:
                      Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.


                      Onko ihan noin helppo ottaa irti? Eli jotain rautalankaa työntää tonne ja nitkuttelee irti? :think
                      Last edited by MikkoJII; 09-02-2012, 18:33.
                      E32 750i 11/89

                      Comment

                      • Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

                        Originally posted by MikkoJII View Post
                        No miksei vois olla mahdollista. En oo vielä ohjeita löytäny ton virtalukon purkamiseen, mutta jatketaan ettimistä. Tietty jos jollain on tallessa suoraa linkkiä niin vois postailla... :think

                        EDIT:
                        Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.


                        Onko ihan noin helppo ottaa irti? Eli jotain rautalankaa työntää tonne ja nitkuttelee irti? :think
                        Kokeile vara-avaimella, saattaa ruveta toimimaan. Jos se pyörii tyhjää, on lukkopatruunan irroittaminen aika hankalaa. Youtubesta löytyy ohjeet irroitukseen, tosin vaatii sen lukon toimimisen.

                        Comment

                        • MikkoJII
                          BTCF Member
                          • Oct 2003
                          • 1807
                          • Lapua

                          Originally posted by Bmw Master View Post
                          Kokeile vara-avaimella, saattaa ruveta toimimaan. Jos se pyörii tyhjää, on lukkopatruunan irroittaminen aika hankalaa. Youtubesta löytyy ohjeet irroitukseen, tosin vaatii sen lukon toimimisen.
                          Jos avaimen työntää pohjaan saakka niin lukko ei liiku mihinkään suuntaan, mutta jos avainta irrottaa vähän pohjasta niin lukko pyörii tyhjää vain taaksepäin. Menee siis vissiin melko hankalaksi perkules.

                          EDIT:
                          Oon testannu kaikilla avaimilla, huomenna lisää värkkäämistä kun ton pakkasen pitäs lauhtua reippaasti.
                          E32 750i 11/89

                          Comment

                          • Spiddu
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2007
                            • 3565
                            • Nla

                            Noniin öljynsuodattimenjalkahan siellä öljyä vuotaa, onko tiivisteen vaihtaminen miten iso homma? purkaapuoliautoa vai saako vaihdettua ilman purkamista?

                            Edit: unohtui mainita m42b18..
                            Last edited by Spiddu; 09-02-2012, 22:11.
                            BMW E90 330dA 2007
                            BMW F30 330e 2017

                            Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
                            e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da

                            Comment

                            • toNmbbA
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2009
                              • 2329
                              • Espoo

                              Originally posted by >NiKO< View Post
                              Eli "mittari" osan pystys vaihtamaan toisesta mittaristosta omaan mittaristoon? :think Ei tarviis koko mittaria vaihella nii säilys nuo kilometrit...
                              Pystyy. Irroitat vaan takaa ne 3 ruuvia, ja irroitat pois paikaltaan sen taustalevyn siitä uudesta mittaristosta, ja omasta vain tilalle siihen uuteen. Ja homma tehty! ja tulipahan helvetin epäselvästi artikuloitua.
                              Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
                              Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.

                              Comment

                              • toNmbbA
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2009
                                • 2329
                                • Espoo

                                Originally posted by Spiddu View Post
                                Ei voi tietää. se on tuurista kiinni. homma meni muistaakseni jotenkin näin "xenonien virtapiikki polttaa tuon cc modulin"

                                Paras tapa olla rikkomatta mitään olla asentamatta koko xenonvaloja tai tekee sen johtomodin etukäteen varmuudenvuoksi. ei vaikuta mihinkään muuhun kuin cc ei haistele onko etuvalojen polttimot ehjät.
                                Mitkäs johdot pitää nappasta poikki? Oisko kuvaa johdosta?
                                Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
                                Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎