Originally posted by mehtojarvi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ainii et katkasis sieltä penkin alta johdot ja vetäis uudet siitä konttiin?..hittokun äsken vetäsin saranan kohdalta piuhat uusiks mut ei auttanut tuohon kun rekisterikilven/mittariston valot palaa koko ajan.
viittiskö joku kellä on tollanen 316 niin katsoa monta sulaketta on sulakerasiassa.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
-
Originally posted by mehtojarvi View Postainii et katkasis sieltä penkin alta johdot ja vetäis uudet siitä konttiin?..hittokun äsken vetäsin saranan kohdalta piuhat uusiks mut ei auttanut tuohon kun rekisterikilven/mittariston valot palaa koko ajan.
viittiskö joku kellä on tollanen 316 niin katsoa monta sulaketta on sulakerasiassa.
Comment
-
-
Originally posted by mehtojarvi View Posten ole täytyy kohta käydä katselemassa penkin alle,joku edellisistä omistajista oli sarana kohdasta johdot vetäny liittimillä uusiks,tainnut olla värisokeakin kun ruskea johto oli laitettu sinisen kanssa yhteen
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostHmm, ei ainakaan -95 E36:n sopinut M3 typ188 perä suoraan, vetarien laipat ei käynyt (eikä kardaanin tietenkään).
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostEn missään nimessä kyseenalaista tunnistustietämystä mutta oliko varmasti 188 perä(ilmeisesti oli)? Itse olen laittanut -93seen 325seen suurinpiirtein saman ikäisestä M3sesta perämurikan. Sekä vetarin- että kardaanin laipat sopi heittämällä. 210ssähän on 6pulttinen kardaaninlaippa, ns. nivelellinen malli. Tosin on mulle tullut yksi random typ188 peräkin jossa oli jotkut oudot mihinkään sopimattomat vetarintumpit, joten kaikki on mahdollista ja ihan hyvä että tulee selviteltyä mahdollisia tehtaan ristisiitoksia.
Siinä oli 6-pulttinen kardaanin laippa, niin kuin kaikissa E36 M:ssä pitäisi kai olla:think Koska M3:n kardaanissahan on aina "vakionopeusnivel" tms, eikä ristikkoa.
Vetarien laipat siinä oli "Drive flange output LK=94MM/M10".
323i:ssä, mihin tuon perän laitoin, oli vetarien tumpit "Drive flange output LK=86MM/M10". Eli tuon verran eroa pulttijaossa.
Kuitenkin 100% varmuudella oli 188 perä.Last edited by JJT; 20-02-2012, 14:35.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
No nyt en uskalla sanoa enää mitään. Luulin että se 6-pulttinen laippa on vaan 3,2sessa. No, se kyseinen perä ainakin oli samoilla laipoilla kuin perusmallit, ja 3,0 M3sta peräisin. Tämä kyseinen perä oli myös isommilla lukkoyksikön pulteilla (M14) kuin normi 188 lukkoperä, joissa on M12 pultit.
Jos siihen oli joku joskus sitten syystä tai toisesta tehnyt jonkin sortin laippajumpan, no hyvä että hommat selkeytyy.
Comment
-
-
Osaakos kukaan sanoa missä pk seudulla onnistuisi kolmekutoseen avaimen jyrsiminen, meillä ei ole töissä tarvittavia laitteita.
T:lukkoseppä.BMW E90 330dA 2007
BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da
Comment
-
Comment