Originally posted by mehtojarvi
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ainii et katkasis sieltä penkin alta johdot ja vetäis uudet siitä konttiin?..hittokun äsken vetäsin saranan kohdalta piuhat uusiks mut ei auttanut tuohon kun rekisterikilven/mittariston valot palaa koko ajan.
viittiskö joku kellä on tollanen 316 niin katsoa monta sulaketta on sulakerasiassa.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
Oo.. sulla siis onkin vähän isompi vika.. saattaapi olla että oikkari on polttanu enemmänki johtoi.. joo sieltä penki alta olisin ite jatkoksen tehny mutta eipä se takaa sitä että auttaa sun huoleen.. johdoista kuoret sulanu ja sähköö jostain nii palaa valot iäti.. jos se kytkin ei peräti katko maata (-) niin silloinhan riittää että johdon kuori sulanu ja se osuu auton runkoon.. ootko koittanu purkaa takapenkkii ja heilutella johto nivaskaa?Originally posted by mehtojarvi View Postainii et katkasis sieltä penkin alta johdot ja vetäis uudet siitä konttiin?..hittokun äsken vetäsin saranan kohdalta piuhat uusiks mut ei auttanut tuohon kun rekisterikilven/mittariston valot palaa koko ajan.
viittiskö joku kellä on tollanen 316 niin katsoa monta sulaketta on sulakerasiassa.
Comment
-
en ole täytyy kohta käydä katselemassa penkin alle,joku edellisistä omistajista oli sarana kohdasta johdot vetäny liittimillä uusiks,tainnut olla värisokeakin kun ruskea johto oli laitettu sinisen kanssa yhteen
E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
Se ei ilmeisesti ollut tiennyt, että bimmereissä ruskea on maa (-) sininen taas saattaa usein olla +...Originally posted by mehtojarvi View Posten ole täytyy kohta käydä katselemassa penkin alle,joku edellisistä omistajista oli sarana kohdasta johdot vetäny liittimillä uusiks,tainnut olla värisokeakin kun ruskea johto oli laitettu sinisen kanssa yhteen
Comment
-
En missään nimessä kyseenalaista tunnistustietämystä mutta oliko varmasti 188 perä(ilmeisesti oli)? Itse olen laittanut -93seen 325seen suurinpiirtein saman ikäisestä M3sesta perämurikan. Sekä vetarin- että kardaanin laipat sopi heittämällä. 210ssähän on 6pulttinen kardaaninlaippa, ns. nivelellinen malli. Tosin on mulle tullut yksi random typ188 peräkin jossa oli jotkut oudot mihinkään sopimattomat vetarintumpit, joten kaikki on mahdollista ja ihan hyvä että tulee selviteltyä mahdollisia tehtaan ristisiitoksia.Originally posted by JJT View PostHmm, ei ainakaan -95 E36:n sopinut M3 typ188 perä suoraan, vetarien laipat ei käynyt (eikä kardaanin tietenkään).
Comment
-
Mulla oli M3 typ 188 perä, en muista minkä vm.Originally posted by Mörökölli View PostEn missään nimessä kyseenalaista tunnistustietämystä mutta oliko varmasti 188 perä(ilmeisesti oli)? Itse olen laittanut -93seen 325seen suurinpiirtein saman ikäisestä M3sesta perämurikan. Sekä vetarin- että kardaanin laipat sopi heittämällä. 210ssähän on 6pulttinen kardaaninlaippa, ns. nivelellinen malli. Tosin on mulle tullut yksi random typ188 peräkin jossa oli jotkut oudot mihinkään sopimattomat vetarintumpit, joten kaikki on mahdollista ja ihan hyvä että tulee selviteltyä mahdollisia tehtaan ristisiitoksia.
Siinä oli 6-pulttinen kardaanin laippa, niin kuin kaikissa E36 M:ssä pitäisi kai olla:think Koska M3:n kardaanissahan on aina "vakionopeusnivel" tms, eikä ristikkoa.
Vetarien laipat siinä oli "Drive flange output LK=94MM/M10".
323i:ssä, mihin tuon perän laitoin, oli vetarien tumpit "Drive flange output LK=86MM/M10". Eli tuon verran eroa pulttijaossa.
Kuitenkin 100% varmuudella oli 188 perä.Last edited by JJT; 20-02-2012, 14:35.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
No nyt en uskalla sanoa enää mitään. Luulin että se 6-pulttinen laippa on vaan 3,2sessa. No, se kyseinen perä ainakin oli samoilla laipoilla kuin perusmallit, ja 3,0 M3sta peräisin. Tämä kyseinen perä oli myös isommilla lukkoyksikön pulteilla (M14) kuin normi 188 lukkoperä, joissa on M12 pultit.
Jos siihen oli joku joskus sitten syystä tai toisesta tehnyt jonkin sortin laippajumpan, no hyvä että hommat selkeytyy.
Comment
-
Osaakos kukaan sanoa missä pk seudulla onnistuisi kolmekutoseen avaimen jyrsiminen, meillä ei ole töissä tarvittavia laitteita.
T:lukkoseppä.BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
Moro!
M52B28 koneen suuttimesta meni rikki se suuttimen kärjessä oleva muovi. Saakos niitä päitä vaihdettua ja varaosana vai meneekö suuttin vaihtoon? Mihis asti bwt noi vakio suuttimet riittää?e36 328i invidual cabriolet M-Sport -98
ex. e46 320d Touring -00
ex.e36 325 TDS Touring
Comment
-
Comment