Originally posted by bmw525tds
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
-
-
Originally posted by Rockford View PostNo juu, tuo nyt on selvää, että esim. mukulakiville ei ole asiaa. Kaikissa harrastevehkeissä ollut/on sen verran jäykkä alusta, että se ei haittaa.
Näyttää olevan samanlainen vrt. JOMiin - lienevät täysin samoja nämä JOMit, TA-Technixit, Raceland jne. vähän vaan eri etiketillä. Eli ilmeisesti aivan sama tässä hintaluokassa minkä ottaa? :think
no oisko ollu 197,- mitä jäi posteineen hintaa tuolla omalle setille. Muuten hyvä mutta etenkin takapää mielestäni turhan jäykkä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Itse tykkään hieman jäykästä alustasta. Ostin varuiks viime talvena vai edellistalvena tuon alustasarjan. Tallissa vielä odottaa allemenoa, ku H&R on toiminu vielä hyvin.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by ///MJ View PostEi pitäis tarvita mitään nollailla. Tarkista vielä että puolat on kunnolla pohjassa myös liittimet ja että tulpan syvennyksissä ei ole vettä/öljyä...
Comment
-
-
Noniin nyt on kytkinremontti puolessa välissä.. eli laatikko on irti ja pitäis osia hommailla. Multa löytyy kytkinlevy, mutta painelaakeri ja paineasetelma oli aika kehnossa kunnossa eli nekin täytyisi vaihtaa. Kytkinkoppassa oli ihan vähän öljyä pohjalla eli menee kampiakselin takastefa vaihtoon.
Kysymys kuuluu: Onko toi motonetin osa 27-1753 sopiva e36 -92 325?
Paineasetelmaa ei saa irrallisena motonetistä ja fixuksella paineasetelma+painelaakeri maksaa n. 150e. Motonetistä sais nyt 173€ (uusi kanta-asiakas -10%) koko kytkinpaketin eli ostan varmaan sen.. Onko kenelläkään tarvetta LUK:n kytkinlevylle? Voisin myydä halvalla.
Siinä kytkinpaketin mukana tulee jotain rasvaa? Mihin sitä kuuluisi käyttää?
Voin kertoo, että perkele jos muljaatte sen laatikon ylimmän pultin, niin siinä tulee itku jos toinenkin ennen kuin se on irti.. eli kun irroitatte laatikkoa niin varmistukaa siitä, että varsinkin niiden ylimpien pulttien kohdalla on hylsy kunnolla perillä asti! Ei ollut ihan helppo homma irroittaa sitä kun se oli kunnolla muljattu pyöreeks.
Comment
-
-
Originally posted by bmw911 View PostNoniin nyt on kytkinremontti puolessa välissä.. eli laatikko on irti ja pitäis osia hommailla. Multa löytyy kytkinlevy, mutta painelaakeri ja paineasetelma oli aika kehnossa kunnossa eli nekin täytyisi vaihtaa. Kytkinkoppassa oli ihan vähän öljyä pohjalla eli menee kampiakselin takastefa vaihtoon.
Kysymys kuuluu: Onko toi motonetin osa 27-1753 sopiva e36 -92 325?
Paineasetelmaa ei saa irrallisena motonetistä ja fixuksella paineasetelma+painelaakeri maksaa n. 150e. Motonetistä sais nyt 173€ (uusi kanta-asiakas -10%) koko kytkinpaketin eli ostan varmaan sen.. Onko kenelläkään tarvetta LUK:n kytkinlevylle? Voisin myydä halvalla.
Siinä kytkinpaketin mukana tulee jotain rasvaa? Mihin sitä kuuluisi käyttää?
Voin kertoo, että perkele jos muljaatte sen laatikon ylimmän pultin, niin siinä tulee itku jos toinenkin ennen kuin se on irti.. eli kun irroitatte laatikkoa niin varmistukaa siitä, että varsinkin niiden ylimpien pulttien kohdalla on hylsy kunnolla perillä asti! Ei ollut ihan helppo homma irroittaa sitä kun se oli kunnolla muljattu pyöreeks.
Ite katkaisin yhden pultin vastaavassa hommassa, prkl 8.8 paskoja tuollasiin paikkoihin tungettu, kiva perkata alumiinilohkosta tuollasta pultin jämää kun kierteet on venähtäny paskaks.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostPuhaltimen etuvastus taitaa olla entinen.
Löytyy kuskin jalkatilasta kun ottaa sen pahvin pois edestä ja taskulampun kanssa katsoo.
Kuvat: http://forums.bimmerforums.com/forum...96#post3349096325i E36 Coupe '92 | Valokuvaustani
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostAlemman kuvan mötikkä ?325i E36 Coupe '92 | Valokuvaustani
Comment
-
-
Originally posted by Latetzki View PostJäätiin tuohon kohtaan jumiin kun ei sitä vastusta tuon ilmastointi "tunnelin" takaa löydetty. Voisko se mahdollisesti löytyä jostain muualta (Riippuen vuosimallista yms.) vai pitääkö vaan tarkemmin käydä tuo nurkka läpi?
Kuvat on aut. ilmastoinnilla olevasta, manuaali vehkeessä löytyy suunnilleen samasta kohti mutta vähän erinäköinen palikka.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Latetzki View PostJäätiin tuohon kohtaan jumiin kun ei sitä vastusta tuon ilmastointi "tunnelin" takaa löydetty. Voisko se mahdollisesti löytyä jostain muualta (Riippuen vuosimallista yms.) vai pitääkö vaan tarkemmin käydä tuo nurkka läpi?
Kuvat: http://forums.bimmerforums.com/forum...96#post3349096VW Craftere90 320d
Comment
-
-
Autossahan on siis manuaali-ilmastointi. Tuoltako näyttää manuaali-ilmastoinnin etuvastus? Neuvot ovat tervetulleita.
Onkohan tässä nyt kyseessä sama osa? http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...r_Resistor.htmLast edited by Latetzki; 27-05-2011, 22:14.325i E36 Coupe '92 | Valokuvaustani
Comment
-
Comment