Haluttas rakennella jenkkiparkit tuohon toukkaan, mutta ei oikein mistään löydy semmosia "rautalanka" ohjeita miten tuon tekis helpoiten. Oliko niitä valmiita settejä myynnissä jossakin tms? Tai jos laittaa 2 lankasen polttimon vilkulle, niin onko semmosia polttimoita jossain myynnissä, jotka menis modaamatta tuohon vilkkuun?
Haluttas rakennella jenkkiparkit tuohon toukkaan, mutta ei oikein mistään löydy semmosia "rautalanka" ohjeita miten tuon tekis helpoiten. Oliko niitä valmiita settejä myynnissä jossakin tms? Tai jos laittaa 2 lankasen polttimon vilkulle, niin onko semmosia polttimoita jossain myynnissä, jotka menis modaamatta tuohon vilkkuun?
Itelleni tein noista auton omista parkeista poraamalla vaan sopivat reiät vilkkuihin ja laittamalla oranssit polttimot. Hyvin on pelannu kun vaan tiivistää sen kannan kunnolla.
Itelleni tein noista auton omista parkeista poraamalla vaan sopivat reiät vilkkuihin ja laittamalla oranssit polttimot. Hyvin on pelannu kun vaan tiivistää sen kannan kunnolla.
Mikäs on ku kylmänä taitaa käyä 5 pytyllä(jytisee ja auto tärisee, kuulostaa ihan jenkiltä matalilla kierroksilla )? 20-30km kun on ajanut, alkaa käymään normaalisti. Aikasemmin kävi kokoajan viiellä, ja vaihettiin venttiilikopan tiiviste, jonka jälkeen loppu n. kuukaudeks.
EDIT: Ja mikä hitto tuolla sirisee :S Kaasua kun polkee, kuulee selvästi semmosta sirinää. Ainoastaan kiihytyksessä, eli ei tasakaasulla kuulu
Johdotuksissa joutuu vaan käyttämään hieman järkeä, parkkien johtoja kun joutuu jatkamaan että saa vedettyä kannat vilkuille asti ja pitkien valojen maadotukset joutuu myös tekemään uusiksi.
Mikäs on ku kylmänä taitaa käyä 5 pytyllä(jytisee ja auto tärisee, kuulostaa ihan jenkiltä matalilla kierroksilla )? 20-30km kun on ajanut, alkaa käymään normaalisti. Aikasemmin kävi kokoajan viiellä, ja vaihettiin venttiilikopan tiiviste, jonka jälkeen loppu n. kuukaudeks.
EDIT: Ja mikä hitto tuolla sirisee :S Kaasua kun polkee, kuulee selvästi semmosta sirinää. Ainoastaan kiihytyksessä, eli ei tasakaasulla kuulu
320 vanos kone Ja tulpat vaihettiin samalla venttiilikopan tiivisteen vaihon yhteydessä, mut kaveri pässinä puotti ne kassan jälkee lattialle. Haittaisko? Tarkotus ois tänää setviä vikaa mut ois hyvä saaha jotai lähtökohtaa mistä ettiä
EDIT: Ja ois vielä pari muutakin vikaa korjattavana. Kuskinpuolen etu ja takamatto ihan märkänä. Putsasin ne koneen luona olevat tötsät ja katkasin vähän et ei mee niin helposti tukkeeseen enää. Rassasin myös kattoluukun poistoletkut pitkällä rautalangalla. Mistä muualta vois vuotaa sisälle?
Toinen on ihan kaamee palaneen haju, alko varmaan kuukaus sitte? Epäilisin että vois olla vaikka jarrumännät jumissa ja haju tulis jarrupaloista? Palat & levyt kun vaihoin tuntu olevan vähä jäykät. Muita ideoita mistä saattais tulla?
Ja sitten se sirinä Putken Y-palasta ennen kattia revin jonku ihme suojuksen pois kun oli ruosteessa, ja kattelin että katin päällä ois samanlaine, tekeekö sillä mitää ja voisko se aiheuttaa?
Korjaamolla tekivät "diagnoosin", että keinuvarren puslat loppu, mutta apurungon puslat ehjät. Voiko tosiaan keinuvarren puslat aiheuttaa vaihteita vaihtaessa tumahduksen?
Korjaamolla tekivät "diagnoosin", että keinuvarren puslat loppu, mutta apurungon puslat ehjät. Voiko tosiaan keinuvarren puslat aiheuttaa vaihteita vaihtaessa tumahduksen?
Melko vammanen sana tuo 'keinuvarsi', ku ei se nyt sano oikeen yhtään mitään. Veikkaisin kuitenkin että osa nro. 4 on menny vaihtokuntoon.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Onko lämmityslaitteen puhaltimen etuvastus mennyt vai koko motti/hiilet, kun puhaltaa välistä aika laiskasti?
Reagoi kyllä voimakkuuden säätöön, mutta pykälien erot aika olemattomat toisinaan. Huurteenpoistolle painaessa ei tule mielestäni läheskään niin lujaa mitä pitäisi. Välillä taas tuntuu että jonkun matkan ajelun jälkeen "heräilee" puhaltamaan paremmin, mutta ei aina.
Ainakin nyt ilmojen kylmetessä tuli taas huomattua tämä vika. :/
Johdotuksissa joutuu vaan käyttämään hieman järkeä, parkkien johtoja kun joutuu jatkamaan että saa vedettyä kannat vilkuille asti ja pitkien valojen maadotukset joutuu myös tekemään uusiksi.
Ookkei. jossain oli myös myynnissä jotain johtohärpäkkeitä liittyen jenkkiparkkeihin,mutta en enää löydä linkkiä mistään. Muistaakseni tämä foorumi tai NPS:n foorumi,anyone?
320 vanos kone Ja tulpat vaihettiin samalla venttiilikopan tiivisteen vaihon yhteydessä, mut kaveri pässinä puotti ne kassan jälkee lattialle. Haittaisko? Tarkotus ois tänää setviä vikaa mut ois hyvä saaha jotai lähtökohtaa mistä ettiä
EDIT: Ja ois vielä pari muutakin vikaa korjattavana. Kuskinpuolen etu ja takamatto ihan märkänä. Putsasin ne koneen luona olevat tötsät ja katkasin vähän et ei mee niin helposti tukkeeseen enää. Rassasin myös kattoluukun poistoletkut pitkällä rautalangalla. Mistä muualta vois vuotaa sisälle?
Toinen on ihan kaamee palaneen haju, alko varmaan kuukaus sitte? Epäilisin että vois olla vaikka jarrumännät jumissa ja haju tulis jarrupaloista? Palat & levyt kun vaihoin tuntu olevan vähä jäykät. Muita ideoita mistä saattais tulla?
Ja sitten se sirinä Putken Y-palasta ennen kattia revin jonku ihme suojuksen pois kun oli ruosteessa, ja kattelin että katin päällä ois samanlaine, tekeekö sillä mitää ja voisko se aiheuttaa?
Käytii kaverin kanssa kattomassa. 6 pytyn tulppa lainehti öljyssä, vitosen ei. Puola näytti olevan OK.
Keskityin tohon kutoseen sen takia kun vaihettiin venttiilikopan tiiviste(+ ne 2 tulppien tiivistettä), kutosessa oli sillonki vähän öljyä. Takasinpäin tallilta ajaessa, ei alle 3 tonnin kierroksilla kulkenut ja kävi 5 pytyllä, ja taas 3 tonnin yli kun päästiin tuli pari hassua nykäsyä ja alko vetoja löytymään. Aina kun kaasua painoin vähän nyki ja mietti, jonka jälkee alko vetämää normaalisti.. Mitä lähemmäs kotia pääsin, sitä alempaa alko löytymään vetoja ja just ennen kotia myös tyhjäkäynnillä kävi 6 pytyllä. Vaikeasti selitetty
Tallilla kun kuunneltiin, taitaa vuotaa ilmaa jostain ilmamassamittarin jälkeen, kun nopeasti kaasua painaessa kuulostaa että imasis ilmaa. Huomenna takasin tallille purkamaan ja miettimään..
Ei perkele mikä tossa nyt on hajalla! Alkaa usko ja toivo loppumaan =(
Comment