Originally posted by pet_su
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Onkos porukka tutkiskellut omista e36 noita etuvakaajien kiinnityskohtia meinaan sillä että kuinka pahasti on ollu porukalla ruosteessa? Huomasin tämän tuossa hetki sitten vanteita vaihtaessa että repsikan puolelta vakaaja roikkui hieman no tarkemmin katsottuna siellä oli vain kumi vakaajassa kiinni eikä ollenkaan sitä U :un mallista lattaraudan(?) palasta.. toisella puolella se mihin se tulee kiinni koriin oli jo ruennut hieman kukkimaan mutta ei pahasti.. Ja semmonen kysymys viellä että voiko olla mahdollista että runko olisi voinut ottaa itteensä tästä? Ja onko kukaan törmännyt vastaavaan omissa e36 :sissa? Tossa viellä kuva missä kunnossa kyseinen kohta oli..Last edited by Couja; 14-02-2015, 13:05.Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostEi pitäisi olla kyllä ihan eka paikka mikä ruostuu puhki.
Todennäköisesti ajettu johki kiinni jonka johdosta irronnut ja ruvennut ruostumaan. Tai muuten korjattu huonosti.
edit: väsymyksekstä johtuvia kirjotus virheitäNykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Comment
-
-
tulipa sellainen mieleen, että saisko 168 vetoakselit sopimaan 188 perään jos vaihtaisi vetoakseleiden laipat kun tumppeihin tulevat nivelet on kiinni vielä perässä vetoakseleiden tyngissä joita ei irrotettu vaan vetoakselit katkaistu vai onko noilla vetoakseleilla huomattava pituuserokin? kyseessä siis perä joka otettu 323 touringista ja menossa olisi 318tds touringiin. Tuossapa vielä uudesta perästä löytyvä viivakoodin yhteydessä esiintyvä numerosarja jolla sai tarkemmin tietoa perästä googlen kautta 1428372/E7424KLast edited by jl-93; 23-10-2012, 16:14.ensiauto E30 Bmw 318i -89 sitä seuranneet bemarit e36 318tds touring, e34 525tds touring, e36 325tdsa touring Nykyiset E30 325TD -88 touring powered by mb diesel, E39 525d touring +770tkm "käyttis"
Comment
-
-
Originally posted by jl-93 View Posttulipa sellainen mieleen, että saisko 168 vetoakselit sopimaan 188 perään jos vaihtaisi vetoakseleiden laipat kun tumppeihin tulevat nivelet on kiinni vielä perässä vetoakseleiden tyngissä joita ei irrotettu vaan vetoakselit katkaistu vai onko noilla vetoakseleilla huomattava pituuserokin? kyseessä siis perä joka otettu 323 touringista ja menossa olisi 318tds touringiin. Tuossapa vielä uudesta perästä löytyvä viivakoodin yhteydessä esiintyvä numerosarja jolla sai tarkemmin tietoa perästä googlen kautta 1428372/E7424K
Mutta siis et voi vaihtaa niitä keskenään vaan pitää hankkia typ 188 "pienet" tumpit.
Näin ainakin e34 ja e28 autoissa, e30 typ 188 on aina pienillä laipoilla.
Tässä lista autoista mistä nuo tumpit voisi löytää:
Klikkaa "details" kohtaa niin näet hieman tarkemmin.
EDIT: vai ethän tarkoittanut että vaihdat sisemmät vetonivelet? En osaa vastata siihen teoriaan, kokeile ja kerro jos et vielä osta tumppeja perään.Last edited by Rocla; 23-10-2012, 19:51.Olli.
Comment
-
-
Millaiset ovat e36 compact ac schnitzer puskimet versus normaalit?
Onko jollain esimerkki kuvia näistä? Googlen kuvahaulla tulee vaikka millaista goatse puskuria.
Juu ei mitään noitahan oli schnitzerin sivullaLast edited by Muurahainen; 23-10-2012, 21:01.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMillaiset ovat e36 compact ac schnitzer puskimet versus normaalit?
Onko jollain esimerkki kuvia näistä? Googlen kuvahaulla tulee vaikka millaista goatse puskuria.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostNo semmoista mä tossa yhellä sivulla vähän ehdottelin.
Mutta siis et voi vaihtaa niitä keskenään vaan pitää hankkia typ 188 "pienet" tumpit.
Näin ainakin e34 ja e28 autoissa, e30 typ 188 on aina pienillä laipoilla.
Tässä lista autoista mistä nuo tumpit voisi löytää:
Klikkaa "details" kohtaa niin näet hieman tarkemmin.
EDIT: vai ethän tarkoittanut että vaihdat sisemmät vetonivelet? En osaa vastata siihen teoriaan, kokeile ja kerro jos et vielä osta tumppeja perään.ensiauto E30 Bmw 318i -89 sitä seuranneet bemarit e36 318tds touring, e34 525tds touring, e36 325tdsa touring Nykyiset E30 325TD -88 touring powered by mb diesel, E39 525d touring +770tkm "käyttis"
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostEi pitäisi olla kyllä ihan eka paikka mikä ruostuu puhki.
Todennäköisesti ajettu johki kiinni jonka johdosta irronnut ja ruvennut ruostumaan. Tai muuten korjattu huonosti.
Toinen puoli oli ihan ok.
Ei varmaan yleisin paikka...
Kannattaa tsekata onko vedenpoistoreiät auki noissa, muuten ruostuminen voi olla aika vilkasta.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View Post95 vuoden e36 Toinen puoli oli ihan ok.
Kannattaa tsekata onko vedenpoistoreiät auki noissa, muuten ruostuminen voi olla aika vilkasta.Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Comment
-
-
Kovaa vauhtia menossa uus moottori keulalla, ni tarvii alkaa miettiä enskesän vannesetuppia.
Eli olis tossa jouten yhdet borbet B:t koossa 9x16 et15. Näyttää siis tältä
Ton kun tipuuttaa alas niin istuu varmaan jo suht hyvin,
mutta eteen tarvii auttamatta saada miinuscamberia,
niin miten se helpoiten onnistuu. Paljonko orggisalustalla sitä saa loihdittua?-E34 525ia Touring
-E36 323ia Touring ///M
Comment
-
-
tulipa taas tämmönen pikanen kysymys, että sopiikos tuohon pikku tds:ssään esim vastaavasti suoraan ison tds:ssän kytkin kun pitäisi kytkin uusia ja tuo vakio kytkin tuntuu vähän kovilla olevan nyt kun tuota on viritelty. kl varaosa tarjoaa tuohon m50 kytkinpakettia ja motonetista löytyy vuorostaan 318tds kytkin ja samaa tarjotaan myös 318is kun taas 325tds kytkin tarjotaan vastaavasti 323/325i eli mahtaisiko tuo isomman kytkin mennä ilman mitään muiden osien vaihtoa? Jos joku pystyisi antamaan nopean vastauksen niin olisi hyvä, että pääsisi vielä tänään osia hakemaan.ensiauto E30 Bmw 318i -89 sitä seuranneet bemarit e36 318tds touring, e34 525tds touring, e36 325tdsa touring Nykyiset E30 325TD -88 touring powered by mb diesel, E39 525d touring +770tkm "käyttis"
Comment
-
-
Originally posted by jl-93 View Posttulipa taas tämmönen pikanen kysymys, että sopiikos tuohon pikku tds:ssään esim vastaavasti suoraan ison tds:ssän kytkin kun pitäisi kytkin uusia ja tuo vakio kytkin tuntuu vähän kovilla olevan nyt kun tuota on viritelty. kl varaosa tarjoaa tuohon m50 kytkinpakettia ja motonetista löytyy vuorostaan 318tds kytkin ja samaa tarjotaan myös 318is kun taas 325tds kytkin tarjotaan vastaavasti 323/325i eli mahtaisiko tuo isomman kytkin mennä ilman mitään muiden osien vaihtoa? Jos joku pystyisi antamaan nopean vastauksen niin olisi hyvä, että pääsisi vielä tänään osia hakemaan.
Comment
-
Comment