Terve, en oikein keksinyt että mihin paikkaan tämän postaisin, mutta varmaan tässä topicissa asiantuntijat tavoittaa, eli kiikarissa olisi e36 m3, ja mitä olen budjettia laskenut niin sellanen 8k€ hujakoilla olevan voisi ostaa niin että jäisi laitto rahaakin, niin onko sellaisella siinä vaiheessa ~300tkm ajetulla enää sitten mitään arvoa parin vuoden päästä, vai saako sen myydä sitten romuraudan hinnalla pois? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Ei tuo E36 M3 mikään järkevä sijoitus ole..hinnat tuskin nousevat. Edulliset ämmäläiset kiertäisin kaukaa (toki poikkeuksiakin voi olla), siinä voi saada itsellensä kalliita remontteja..Siirtyisin yli 10k€ evomalleihin. Suosittelen M-mallin ostamista harrastajalta.
Ei tuo E36 M3 mikään järkevä sijoitus ole..hinnat tuskin nousevat. Edulliset ämmäläiset kiertäisin kaukaa (toki poikkeuksiakin voi olla), siinä voi saada itsellensä kalliita remontteja..Siirtyisin yli 10k€ evomalleihin. Suosittelen M-mallin ostamista harrastajalta.
Aivan, en olekkaan sijoituksena ostamassa vaan omaksi iloksi, ja jos vihdoinkin saisi tuon poltteen rauhoittumaan, ja aivan harraste mielessä myös, eli auto tuskin saisi hirveää määrää ajoa, ja ei itseä haittaa vaikka olisikin välillä pois ajosta, lähinnä huolehdin siitä että kustannukset säilyisivät suht koht järkevänä, eli auton hinta ei nyt aivan puolittuisi vuodessa ja remontitkaan eivät saman tien lähestyisi hinnaltaan auton hintaa.
Auto on coupe e36 320iA vm.94.
Tuli mystinen vika lämmönsäätöpaneeliin.
Aluksi hoksasin että takalasinlämmitin, ilmastointi ja sisäilman kierto lopetti toiminnan.
Virrat kun vääntää autosta päälle niin kaikki kyseiset vermeet lähtee päälle ja kun auton starttaa niin kaikki pysyy päällä n.2-5 sekuntia jonka jälkeen ne sammuu.
Tämän jälkeen niitä ei enään saa päälle ennen ku auton sammuttaa ja taas sama alkaa alusta.
Samalla pimeni myös lämmönsäätö.
Eli pukkaa pelkästään sisälle kuumaa.
Kenelläkään ideoita? :think
mikä mahtaa olla vikana kun ikkunat lopetti yhtäkkiä toimintansa, ei edes avaudu sitä vähääkään kun avaa oven, sulakkeita katsoin mutta näyttänyt että ei olisi mikään mennyt voisko olla rele? Ja siis auton e36 coupe 96
Mulla teki tota, kun oli kaasuläpän asentoanturissa häikkää. Vaihdoin uuden, jolloin vika hävis.
itellä kans 325 nostaa kierrokset n.2000 kun käynnistää kylmiltään, mutta kun ajaa vaikka 0,5-1km ja käynistää uudelleen, jää kierrokset suoraan tyhjäkäynnille, tai sama jos pitää lämppärissä. voisko olla kaasuläpän anturissa vikaa vai onko tuo vaan enemmän ominaisuus kuin vika:think
onhan tuo vähä ilkeen kuulonen kun nostajat naputtaa pari sekuntia heti käynnistyksen yhteydessä ja kierroksia 2000rpm..
Auto on coupe e36 320iA vm.94.
Tuli mystinen vika lämmönsäätöpaneeliin.
Aluksi hoksasin että takalasinlämmitin, ilmastointi ja sisäilman kierto lopetti toiminnan.
Virrat kun vääntää autosta päälle niin kaikki kyseiset vermeet lähtee päälle ja kun auton starttaa niin kaikki pysyy päällä n.2-5 sekuntia jonka jälkeen ne sammuu.
Tämän jälkeen niitä ei enään saa päälle ennen ku auton sammuttaa ja taas sama alkaa alusta.
Samalla pimeni myös lämmönsäätö.
Eli pukkaa pelkästään sisälle kuumaa.
Kenelläkään ideoita? :think
On kyllä ihme toi vika.
Hetken aikaa jo pelas taas mutta sitten meni juntturaan uudestaan.
Nyt tosin pukkaa tuulilasille ja ikkunoille niistä pienistä räppänöistä kuumaa.
"Säädettävistä" suulakkeista jotka on keskellä kojetaulua ja reunoissa tulee sitten kylmää.
Mikä ihme tossa voi olla???
Vikakoodeja ei luonnollisesti ollut kun katsottiin toissa iltana.
Kokeilin jo eri relettäkin mutta ei ollut vaikutusta.
Autona -97 vuoden toukka ja takalasin pyyhkijä toimii vain satunnaisesti. Mistäköhän johdotukset pyyhkijälle menee ? Mistäköhän yleisimmin noi johdotukset menee ensimmäisenä ?
Autona -97 vuoden toukka ja takalasin pyyhkijä toimii vain satunnaisesti. Mistäköhän johdotukset pyyhkijälle menee ? Mistäköhän yleisimmin noi johdotukset menee ensimmäisenä ?
voiskohan ne kulkea jossain saranoiden kupeella? Sieltä ne ainakin monissa muissa touringeissa porsii.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment