tuossa aikasemmin jo kyselin että onko kuinka vakava kun tuo vanos on ruvennu hieman ääntää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mehtojarvi View Posttuossa aikasemmin jo kyselin että onko kuinka vakava kun tuo vanos on ruvennu hieman ääntää?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNo tuo on kyllä ihan normi e36 tukivarsi, ämmässä on kovat alapallot.
Samaa kiinakuraa saa muualtakin esim saksasta samaan hintaan ellei halvemmalla.
edit:vai miten muuten se eroaa normaalista e36 tukivarresta?paitsi tuo alapalloE91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
-
Originally posted by Ardi00 View PostM52b28 onko hihnan kiristin hydraulinen vai mekaaninen? Vm-97
Vai tarkoitatko sitä kaasu / iskunvaimennin / jousi pötkylää?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostÖh ei kai missään autossa hydraulista hihnan kiristintä ole. Olisi ehkä hieman overkilliä että laturinremmille menisi öljynpainetta.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostÖh ei kai missään autossa hydraulista hihnan kiristintä ole. Olisi ehkä hieman overkilliä että laturinremmille menisi öljynpainetta.
Comment
-
-
Mitä noita kiristimiä oon nähny niin sitä "hydraulista" on ollu muistaakseni niissä joissa on laturin kohdalla se ylimääräinen rulla.
Jousikiristimen kanssa tuota lisärullaa ei tietääkseni ole. Riippuisko tuo sitten siitä miten tehokas laturi on tehtaalta laitettu.
Kuitenkin nuo käy toistensa tilalle ihan heittämällä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by coupe320 View Postkyllä siellä hydraulinen kiristin on.. tietääksen vm 95 eteen päin on jousi kiristin:think
Kyseessä on siis pakko olla kaasujousi.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOkei nimi näyttää olevan hydraulic tensioner mutta eihän tuo oikeasti hydraulinen voi olla kun ei sille mistään ulkoisesti öljynpainetta tule.
Kyseessä on siis pakko olla kaasujousi.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostSaivartelua kuten itse totesit. Jousi sielläkin on mutta se on nestevaimennettu, eikö tällöin voida puhua hydrauliikasta kun sisällä on nestettä johon vaikuttaa jonkinsortin paine tilanteesta riippuen
Eli tuohan on siis nestevaimennin
Laskettakoon hydrauliikaksi sitten.
Comment
-
-
Elieli mulla on tommonen e36 325 coupe -94. Siinä on keskuslukitus mut se ei toimi nii mist kannattais alkaa kattoo ? Sulakkeet oli ainaki kunnos ellei oo enempää sulakkeita kuin ne mitkä on siin konepellin alla ?
Keskuslukitus ei ole kauko-ohjaimella eli kuskin ovesta toimii keskuslukitus. Ja sitten että mitä kannattais tehä takaluukun lukolle ku avain ei liiku sielä lukossa yhtää ? Ei ole jäässä auto ollut 3viikkoa sisällä ja olen kokeillu pistää sinne aseöljyy mut ei auttanu ?
Ja jos tama kysmys meni väärää paikkaan nii olen pahoillani koska tämä on esimmäinen viesti tänne
Ja tuossa on vielä video mistä näkee et kui vähä se avain liikkuu siel lukos
http://www.youtube.com/watch?v=Dp-YiaXL3b0 kiitos jo etukäteen
Comment
-
-
Originally posted by nieminennn View PostElieli mulla on tommonen e36 325 coupe -94. Siinä on keskuslukitus mut se ei toimi nii mist kannattais alkaa kattoo ? Sulakkeet oli ainaki kunnos ellei oo enempää sulakkeita kuin ne mitkä on siin konepellin alla ?
Keskuslukitus ei ole kauko-ohjaimella eli kuskin ovesta toimii keskuslukitus. Ja sitten että mitä kannattais tehä takaluukun lukolle ku avain ei liiku sielä lukossa yhtää ? Ei ole jäässä auto ollut 3viikkoa sisällä ja olen kokeillu pistää sinne aseöljyy mut ei auttanu ?
Ja jos tama kysmys meni väärää paikkaan nii olen pahoillani koska tämä on esimmäinen viesti tänne
Ja tuossa on vielä video mistä näkee et kui vähä se avain liikkuu siel lukos
http://www.youtube.com/watch?v=Dp-YiaXL3b0 kiitos jo etukäteen
Takaluukun lukkoa ei luultavasti ole sarjotettu muihin lukkoihin, eli väärä avain.
Leikin vähän sherlokkia: Sulla hajos keskuslukitus ja nyt joudut laittamaan mekaanisesti luukut/ovet lukkoon. Sillon huomasit toimattoman takaluukon lukon. Nyt ongelmana kokoajan auki oleva takaluukku. Nou hätä, otetaan video, laitetaan se julkisesti jakoon ja varmistetaan auton rekisterikilven näkyminen. Tämän jälkeen ongelman selittäminen julkisella ja suositulla bemarifoorumilla. Suosittelisin poistamaan ton videon ja ottamaan kaikki arvotavarat kontista pois. Tai voihan se olla kokoajan lukossaki, mutta tää ois hauskempi vaihtoehto
E: Jos lukko on toiminu aikasemmin, niin lukkolaitteessa jotain häikkää. Kontin verhoiluja purkamaan ja ihmettelemään.Last edited by Rumilus; 02-02-2013, 00:48.Ikinä ei ole aikaa tehdä mitään kerralla kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä kahteen kertaan.
Comment
-
Comment