Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
rupesin tutkimaan kolinaa ja löytyi sellane et kallistuksen vakaaja on kiinni tuossa putkessa... onkos nyt ohjaustehostimen vai minkä. joka tapauksessa kuk kiihdyttää niim etupää nousee ja kallistuksen vakaaja menee kauemmas ja kun kytkin pohjaan niin kolahtaa taas tuohon kiinni... mistä johtuu että yhtäkkiä ottaa kiinni tuohon kun ennen ei ole ottanut?
IMG_20160907_163048 by joonas.karimo, on FlickrLast edited by jonzze; 07-09-2016, 21:39.Ex: e46 330d farkku vm 2002
Nykyinen silmäterä: e30 325 mtech 2
Comment
-
-
Alustan osia vaihdettu, jolloin vakaaja asettuu eri asentoon kuin aiemmin?
Originally posted by jonzze View Postrupesin tutkimaan kolinaa ja löytyi sellane et kallistuksen vakaaja on kiinni tuossa putkessa... onkos nyt ohjaustehostimen vai minkä. joka tapauksessa kuk kiihdyttää niim etupää nousee ja kallistuksen vakaaja menee kauemmas ja kun kytkin pohjaan niin kolahtaa taas tuohon kiinni... mistä johtuu että yhtäkkiä ottaa kiinni tuohon kun ennen ei ole ottanut?
IMG_20160907_163048 by joonas.karimo, on FlickrTakavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Originally posted by jonzze View Postmuttakun mitään ei ole vaihdettu... koiranluun pituudellahan tuota saisi käännettyä mutts kyseiset koiranluut tuli 1.5-2 vuotta sitte alustan mukana. olis kiva saada selvil mikä nyt mennyt..Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Missä vika, kun lämmöt nousee tappiin, n. 15min ajon jälkeen?
venttiilikopan takapään laipasta --> lämmityslaitteen kennolle menevä letku räjähti, kun lämmöt nousi melkein punaselle ja sammutin auton. Salavalikon lämpömittari näyttää koneen lämmöksi +- 120*C. Termari ja vesipumppu vaihdettu, eikä auttanut.
m43 1.9i kone kyseessä.
edit: Flekti ei pyöri vaikka liittimeen tulee 12v, voiko vika olla siinä?
Lämmitysnlaitteen kennolle menevät letkut ja paisarin yläpään letku kivikovia ja termarille menevä letku kylmä.
Onko kansi mennyt vai onko uusi kiinan termari paskana.Last edited by 5/5; 10-09-2016, 14:51.
Comment
-
-
Originally posted by Timppaa View PostKai se täytyy tuotakin vielä koittaaa...
Mites antaako toi inpa paljonkin laajempaaa tietoa kuin delphi? Kenties vikakoodia jonnekkin muualle jne? Vklp ois mahdollisuus sillä lukea koodeja....
Comment
-
-
Originally posted by MNi View PostINPAn vikakoodeihin voi ainakin luottaa. Kaikistahan ei tosin vikakoodia jää, esim. ilmamassamittari saa olla ihan särki ennenkuin siitä jää koodi, sama taitaa koskea kampuran asentoanturia. INPA näyttää myös montako kertaa koodi on uusiutunut ja viimeisimmän esiintymisen kilometrit. Samoin vaikka moottorinohjauksen (DDE) vioissa tulee talteen ja näkyviin vikahetkellä mitatut railin paineet, lämpötila, jännite jne.
Comment
-
Comment