Olisi viritys juttuja menossa,ja tarvisi m47D20 koneeseen isommat diesel suuttimet löytää, oon yrittän lueskella sivuja,että minkä koneen kävisi, koko luokkana kävisi m57n koneen suuttimet,ne ei taida suoraan käydä?olisiko mitään ideoita?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites e46 mallissa menee, jos haluan madaltaa autoa madallusjousilla nii paljon vakioiskarit antaa madaltaa? Oon miettinyt madaltaa edestä 4-5cm. Onko toi vielä ok vai vaatiiko se yli 4cm madallus jo eri vakaajatangot eteen? Pisti vaan tuningkaupan sivuilla silmään lyhkäsemmät vakaajatangot ja sen takia epävarmuus paljon pystyy madaltamaan ilman ylimääräisten osien vaihtoa?Bmw e46 320d Touring
[EX]Bmw e36 325 coupe "Feeniks Lintu”
Comment
-
-
tarvii kattoa sitten ne 30-40mm madaltavat jouset vaan, en viittis laittaa rahaa tohon autoon yhtään ylimäärästä likoon. Näytää vaan tyhmältä 19” vanteiden kanssa kun keula kohti taivasta suunnilleen ja renkaiden ja kaaren välissä 7cm tilaa..Last edited by Miikka40; 29-03-2019, 13:48.Bmw e46 320d Touring
Comment
-
-
Originally posted by Miikka40 View PostPisti vaan tuningkaupan sivuilla silmään lyhkäsemmät vakaajatangot ja sen takia epävarmuus paljon pystyy madaltamaan ilman ylimääräisten osien vaihtoa?
Comment
-
-
Originally posted by Miikka40 View Posten viittis laittaa rahaa tohon autoon yhtään ylimäärästä likoon.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by mehtojarvi View PostOlisi viritys juttuja menossa,ja tarvisi m47D20 koneeseen isommat diesel suuttimet löytää, oon yrittän lueskella sivuja,että minkä koneen kävisi, koko luokkana kävisi m57n koneen suuttimet,ne ei taida suoraan käydä?olisiko mitään ideoita?
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostTuo on vähän huono lähtökohta BMW:n omistamiseen, joku Toyota tms. tulisi ylläpitokuluiltaan huomattavasti halvemmaksi.. Mutta joo, onnistuu pelkät jouset vaihtaen kunhan nyt et ihan tonttiin ole lyömässä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostOnko kyseessä common rail -kone, 150 heppanen? Ulkomuistista heitän, että siinä on samat suuttimet kuin m57n:ssä, mitä nyt pari vähemmän. Osanumeroita vertailemallahan se selviää. Vanhimman mallin 535d-suuttimet sopii heittämällä. Omat kokemukset perustuvat m47t2:een ykkösen korissa.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJuu BMW on kyllä huono vaihtoehto, jos meinaa säästellä. Madaltamisen itse unohtaisin, jos on tiukka budjetti. Ne vanhat iskarit ei tykkää kun sinne laittaa matalammat jouset, niin voi päästä tulevaisuudessa sitten iskaritkin vaihtamaan.Last edited by Miikka40; 30-03-2019, 11:06.Bmw e46 320d Touring
Comment
-
-
Originally posted by Miikka40 View PostOn varmaan jo offtopiccia, mutta ei se siitä kiinni ole että haluan säästellä turhaan vaan siitä, että voi olla että auto vaihtuu niin en viitti sen takia vaihdella kaikkia osia jos madallusjouset riittää. E: eilen tein laskelmia niin varmaan se 3cm madallus riittää jo, takaa ei tarvitse madaltaa ollenkaan. Joten en sen enempää ole edes madaltamassa 🙂
Eli siis ulkonäkötuunausta, jotta menisi paremmin kaupaksi.
35/20 taisi olla madallus mun 316i sedanissa kun möin, täysin vakiona keula näyttää ihan oudon korkealta, ainakin nykyisten trendien mukaan.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Originally posted by jluoma View Post
Eli siis ulkonäkötuunausta, jotta menisi paremmin kaupaksi.
35/20 taisi olla madallus mun 316i sedanissa kun möin, täysin vakiona keula näyttää ihan oudon korkealta, ainakin nykyisten trendien mukaan.Bmw e46 320d Touring
Comment
-
-
Onko nuo 46:set can väyläsiä tai jotain, kun laitoin uudet enkeli rinkulat umpioihin niin ne paloi hetken hienosti ja sitten alkoi vilkkumaan ja vilkkuu himmeästi,virta on alkuperäsestä parkkivalon liittimestä, ja koodattu myös jenkkiparkit palamaan.
Edit: Nyt sain toimimaan mutta oikean puolen jenkkiparkki ei pala,samanpuolen parkkipolttimosta otin virran..hmmLast edited by Jarsse; 31-03-2019, 00:17.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
Comment