Kokoilen B52M25-moottoria ja ryhdyin hämmästelemään vehkeen pakosarjoja: onko sylinterien täytön takia sarjaan jätetty kynnyksiä? Sylinterilohkon pakoaukot suuremmat kuin pakosarjan aukot, pakosarjoissa hitsatut lähes puolisenttiset kynnykset. Samoin pakosarjassa katin päässä hitsaamalla tehty muhkea supistus. Jätänkö kummallisuudet sarjan sisään vai pyyhkäisenkö vingulla pois?
Mitä tollanen 04/01 m47 110kw koneellinen nelikutonen ahtaa vakiona?
Omassa seilailee ahtopaineet vähä siellä täällä. ahtoja on 0.9baria ja tuntuu 40hp vapari diisseliltä. Letkuja uusittiin ni alko ahtaa 2.0baria ja siihen loppuu ahtomittari sitten.
Mutta antaa myös vikakoodin numerolla 65. Joten ahtaa liikaa
Muistaakseni n47 kone ahto vakiona 2.3baria. Miten tällänen vanhempi m47?
Paljokohan maksaa imusarjan läppien poisto operaatio 320D? Egr tukkiminen yms ja pitää ilmeisesti myös ohjelmoida ne pois?
pre-facelifttissä ei ainakaan omassa imusarjaläppiä ole eikä dpf'ää jossei ole joku harvinainen saksantuonti.
facelifteis on sit dpf ja imusarjan läpät.
faceliftist imusarjan läpät saa poistaa ilman ohjelmointia, ei ole ku tunnin homma ja liiman kuivimisaika. Imusarja irti, sisuskalut irti ja akseli joka on imusarjan päässä, sen tilalle jää reikä. sikapaskalla umpee ja kovaan ajoon. Se imusarja läppien säätöventtiili kannattaa jättää johdonpäähän ni ei anna vikakoodia, mutta ei mene vikatilaan vaikka jättää pelkän johdon roikkumaan vaan.
egr'än joutuu ohjelmoimaa jos haluat ohittaa tai poistaa.
Leave a comment: