E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eikös se tuossa lue pariiki kertaa? Toinen antaa ulos latausta 12v ja toinen on media-plugari.Originally posted by chrono View PostOnko kukaan tilannut tuommoista ac paneelin siirtokehikkoa ?
Dynavin OEM-look stereo-radio Bluetooth GPS navigation system upgrades and replacements for BMW, Mercedes, Audi, VW, Porsche, Ford, GMC, & Jeep.
Itsellä ei mene nyt jakeluun, että mitä tuo tarkoittaa että toinen usb on 12v ja toinen on niinku mitä ? Eikös ne molemmat oo 12v ?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Normaali usb-portit ei tue 3A latausta. Ihan sama on tietokoneissa, et siitä normaali usb 2.0-portista saa 500mah, 3.0 taisi maksimi olla 900ma. Toki löytyy omia lataus standardeja esim. usb 3.1 taisi löytyä 100w lataus.Originally posted by chrono View PostJuu lukee
Mutta eikö media-plugarista myös lataus onnistu ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Omaa tekstiä lainaten tähän ongelmaan. Voisiko olla suuttimen pohjatiiviste (suutinistukka/lämpösuojalevy motonetissa)?Originally posted by JorKsX View Post
Toinen kysymys.
Koneesta kuuluu semikovaa nakutusääntä kun painaa kaasua reilummin. Tyhjäkäynnil ei nakutusta kuulu, ja sit ku aletaan olee lähellä rajotinta ni nakutus loppu, esim ohitustilanteessa kun painaa kaasua ni alkaa nakutusta kuulumaan moottorista joka nopeutuu kierrosten mukana. Mistä moinen johtuu?
Nyt oon ruvennu kuuntelemaan vähän tarkemmin niin välillä kuuluu välillä taas ei
Aika paljon noita vissii on menny. Ei ainakaan maksa ku 2€ kpl.
Mimmonen homma vaihtaa ja onko niinku 2.5tdi v6 nokkasorvi audit et pitää polttoaine järjestelmä ilmata tän jälkeen?
Comment
-
Polttoainejärjestelmä ilmaa itse itsensä näissä kun käyttää muutoman kerran virrat II asennossa.Originally posted by JorKsX View PostOmaa tekstiä lainaten tähän ongelmaan. Voisiko olla suuttimen pohjatiiviste (suutinistukka/lämpösuojalevy motonetissa)?
Nyt oon ruvennu kuuntelemaan vähän tarkemmin niin välillä kuuluu välillä taas ei
Aika paljon noita vissii on menny. Ei ainakaan maksa ku 2€ kpl.
Mimmonen homma vaihtaa ja onko niinku 2.5tdi v6 nokkasorvi audit et pitää polttoaine järjestelmä ilmata tän jälkeen?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Entä olisko se mahdollisuus et suuttimen se pohjatiiviste aiheuttaa nakuttelua?Originally posted by HTK12 View PostPolttoainejärjestelmä ilmaa itse itsensä näissä kun käyttää muutoman kerran virrat II asennossa.
INPA'l ku kattoo suutinarvoja ni ne on ainakin kaikki samassa tasossa suurinpiirtein.
Comment
-
No vuotaako ne pohjatiivisteet? Mersuissa usein vuotaa ja sen kyllä ainakin niissä näkee heti kun muovit ottaa pois. Samoin käry on melkoinen ajaessa, jos vuoto on paha.Originally posted by JorKsX View PostEntä olisko se mahdollisuus et suuttimen se pohjatiiviste aiheuttaa nakuttelua?
INPA'l ku kattoo suutinarvoja ni ne on ainakin kaikki samassa tasossa suurinpiirtein.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Ne ei niinkään ala nakuttaa vaan kuuluu supsutusta ja tosiaan hajusta ja ihan silmällä näkee mustaa mutuaOriginally posted by JorKsX View PostEntä olisko se mahdollisuus et suuttimen se pohjatiiviste aiheuttaa nakuttelua?
INPA'l ku kattoo suutinarvoja ni ne on ainakin kaikki samassa tasossa suurinpiirtein.E91 320D & E46 320D & E30 325iX & E61 525D
Comment
-
Updatee tohon moottorin nakutuksee. Olen täsä googlaillu ja kyselly paljon ni aika moni veikkaa suuttimia. englanniks ku googlaa "320d pinking" tulee tavaraa et "engine under load knocking/tiking/ratteling"
Eli sama ku mulla, kiihdyttää reilummin niin alkaa nakuttaa. Jostain jäi silmää myös et pudottaa suuttimet pois rajottimen paikkeilla. Vois myös vaikuttaa tohon mun koska aikalai rajottimen tienoilla loppuu nakutus vedon kanssa.
jos onki huono suutin niin tosa aikasemmin veikattiin raskasta tyhjäkäyntiä huonoon suuttimeenkin.
Onko jotain tapaa tarkistaa huono suutin? INPA'lla ku kattoo livedataa ni suutinarvot ovat kaikki 4 todella lähellä samoja, eli ei varmaa live dataa kattomalla näe et mikä suutin menossa?
niii ja sellanenki tuli viel et jos tuuppaa mustaa pihalle ni on merkki huonosta suuttimesta? itellä ku lapun lyö lattiaa ni menee sekuntti kaks ennenku veto tulee kunnolla ja samalla alkaa tuuppaamaan mustaa vedon kanssa.Last edited by JorKsX; 19-02-2020, 21:29.
Comment
-
Katso ajossa miltä ne suuttimet näyttää, huonokin suutin voi joskus tyhjäkäynnillää näyttää ok arvoja, mutta heti kun lähtee liikkeelle arvot karkaa. Ne suuttimet voi lähettää testattavaksi.Originally posted by JorKsX View PostUpdatee tohon moottorin nakutuksee. Olen täsä googlaillu ja kyselly paljon ni aika moni veikkaa suuttimia. englanniks ku googlaa "320d pinking" tulee tavaraa et "engine under load knocking/tiking/ratteling"
Eli sama ku mulla, kiihdyttää reilummin niin alkaa nakuttaa. Jostain jäi silmää myös et pudottaa suuttimet pois rajottimen paikkeilla. Vois myös vaikuttaa tohon mun koska aikalai rajottimen tienoilla loppuu nakutus vedon kanssa.
jos onki huono suutin niin tosa aikasemmin veikattiin raskasta tyhjäkäyntiä huonoon suuttimeenkin.
Onko jotain tapaa tarkistaa huono suutin? INPA'lla ku kattoo livedataa ni suutinarvot ovat kaikki 4 todella lähellä samoja, eli ei varmaa live dataa kattomalla näe et mikä suutin menossa?
niii ja sellanenki tuli viel et jos tuuppaa mustaa pihalle ni on merkki huonosta suuttimesta? itellä ku lapun lyö lattiaa ni menee sekuntti kaks ennenku veto tulee kunnolla ja samalla alkaa tuuppaamaan mustaa vedon kanssa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment
-
Tuossa normaali kiihdytysOriginally posted by HTK12 View PostKatso ajossa miltä ne suuttimet näyttää, huonokin suutin voi joskus tyhjäkäynnillää näyttää ok arvoja, mutta heti kun lähtee liikkeelle arvot karkaa. Ne suuttimet voi lähettää testattavaksi.

Tuossa tyhjäkäyntiarvot.

Tuossa parkissa rajotinta vaste

Voisko joku tulkata nää? tyhjäkäynnil OK, kiihdyttämää ku alkaa suutin nr1 änkee liikaa tavaraa ja suutin nr2. liian vähän?
Comment
Comment