Sedanissa ei kaadu takapenkit. On peltiseinä, joka jäykistää takapäätä ja varmistaa hyvän ajokäytöksen, suksiluukku on mahdollista jälkiasennuksena.
Aa, hei kiitos tästä tiedosta, nostan noi mun takapenkit mitkä kaadoin ni takas ylös ja kysyn sit uudestaa.
Kyllä, newsflash, sedanistakin löytyy kaatuvat takapenkit ja suksiluukku.
Aa, hei kiitos tästä tiedosta, nostan noi mun takapenkit mitkä kaadoin ni takas ylös ja kysyn sit uudestaa.
Kyllä, newsflash, sedanistakin löytyy kaatuvat takapenkit ja suksiluukku.
Saako -99 mallin vehkeestä airbagit pois toiminnasta jollain yksittäisellä kikalla?
Vai repiäkö yksitellen johtoja irti missä kaikkialla paukkuja onki?
Oisko kellään ideaa miksi n42 käy vajailla pytyillä? Välillä käy kaikilla ja sitten hetken käynnin jälkeen viimeistään tiputtaa yhden tai kaksi pois. Välillä kakkossylinteri ja kolmonen ja välillä nelonen ja kolmonen ja välillä pelkkä kolmonen. Tulpat vaihdettu, eri puolilla kokeiltu, puristukset mitattu, puolien piuhat vaihdettu ja tarkastettu että tulee virrat jokaseen, suuttimet testattu ja piuhat tarkistettu, imusarja käytetty irti ja tarkistettu kaikki tiivisteet, käytin kannenkin irti ja vaihdoin kansipahvin ja ajoitin moottorin ajoitustyökalulla oikein. Vikakoodinlukija sanoo vaan että "misfire cylinder (pytyn numero joka sillä kertaa ei toimi) with fuel cut off. EDIT: vian keksijälle kymppi tilille!
Oisko kellään ideaa miksi n42 käy vajailla pytyillä? Välillä käy kaikilla ja sitten hetken käynnin jälkeen viimeistään tiputtaa yhden tai kaksi pois. Välillä kakkossylinteri ja kolmonen ja välillä nelonen ja kolmonen ja välillä pelkkä kolmonen. Tulpat vaihdettu, eri puolilla kokeiltu, puristukset mitattu, puolien piuhat vaihdettu ja tarkastettu että tulee virrat jokaseen, suuttimet testattu ja piuhat tarkistettu, imusarja käytetty irti ja tarkistettu kaikki tiivisteet, käytin kannenkin irti ja vaihdoin kansipahvin ja ajoitin moottorin ajoitustyökalulla oikein. Vikakoodinlukija sanoo vaan että "misfire cylinder (pytyn numero joka sillä kertaa ei toimi) with fuel cut off. EDIT: vian keksijälle kymppi tilille!
Katsoitko purkaessa suuttimia, polttainesuodatinta tai -järjestelmää ylipäätään? Kuulostaa omaan korvaan että bensa ongelmalta, kun lähes kaikki muut vaihtoehdot on jo suljettu pois.
Katsoitko purkaessa suuttimia, polttainesuodatinta tai -järjestelmää ylipäätään? Kuulostaa omaan korvaan että bensa ongelmalta, kun lähes kaikki muut vaihtoehdot on jo suljettu pois.
Pitää tarkistaa suodatin ja pumppu. Bensapainettahan ei mistään kai näe? Testasin suuttimien toimivuuden ja kaikki ruiskutti samalla tavalla ja aivan oikein. Onko kellään tuon n42 sytytysjärjestystä tiedossa että voisin tarkistaa ettei oo suutinten johdot väärissä suuttimissa?
Mistähän kannattaisi lähteä etsimään missä vika? Oire seuraavanlainen. Punainen öljynpainevalo palaa satunnaisesti tyhjäkäynnillä/pienillä kierroksilla. Öljyä on riittävästi, anturi on vaihdettu ja paineet tarkistettu mittarilla ja ne oli normaalit.
Moottori on N46b18.
Mistähän kannattaisi lähteä etsimään missä vika? Oire seuraavanlainen. Punainen öljynpainevalo palaa satunnaisesti tyhjäkäynnillä/pienillä kierroksilla. Öljyä on riittävästi, anturi on vaihdettu ja paineet tarkistettu mittarilla ja ne oli normaalit.
Moottori on N46b18.
Ilmeneekö vain lämpimällä koneella? Mitä virhekoodeja antaa?
Olisko hieman samantapaisesta kyse kuin minulla N43:n kanssa.
Comment