Originally posted by e46touring
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janne320d View Postmitkäs tuossa sitten pitäis olla oikeet kierrokset tyhjäkäynnillä?
automaatti 700 - 750 rpm
manuaali 800 - 850 rpm
näin ulkomuistista.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Tästä on varmaan ollut juttua jo muutaman kerran, mutta enpä etsimälläkään löytänyt. Eli onko 330d:n 184hv & 204hv versioissa sama automaattilaatikko? Ilmeisesti tuo vanhemman version loota ei ole kaikkein kestävin mahdollinen, mutta miten on uudemman kanssa? Tuollainen 204 heppanen himottaisi, mutta vaihteiston tyyppi askarruttaa. Muistan jostain tältä foorumilta lukeneeni, että manuaalina kestäisi ihan hyvin kohtuullista tehon lisäystäkin. Miten lienee automaagin laita?
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostOnko kukaan ikinä testannut että saako Hidden Menusta suoraan viiksen napin kautta näytölle vaikkapa tuon 4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour, itse kun en tee esim. kellolla mitään itse valikossa kun kello näkyy kuitenkin Professional CD-soittimen oikeassa ylänurkassa. :thinksigpic
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostMoro, missä voisi olla vika kun öljyvalo syttyy käynnistäessä aina vain kun moottori on lämmin ja sammuu noin 10-20 sekunnin päästä?Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostOnko kukaan ikinä testannut että saako Hidden Menusta suoraan viiksen napin kautta näytölle vaikkapa tuon 4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour, itse kun en tee esim. kellolla mitään itse valikossa kun kello näkyy kuitenkin Professional CD-soittimen oikeassa ylänurkassa. :thinkOriginally posted by Rankka Ankka View PostTätä toisin uudestaa esille koska haluaisin itekki saada saman systeemin.:think
:think
Comment
-
-
Eihän kellään sattuisi olemaan E46 etutolppia irtaallaan tallissa? Tai jos on mahdollista niin pystyisikö joku ottamaan karkean mitan tolpan alapäästä - jousilautasen hitsisaumaan sekä tolpan paksuus, vaikka pyörät linkussa välistä mitaten..? Olisin erittäin kiitollinen, on hieman tässä tullu tutkailtua nyt noita eri bmw:n mallien keularatkaisuja ja mahdollisesti E46 tolppa vois olla lähellä tuota E34 IX:n tolppaa, jahka realoemin kuva on edes suuntaa antava..
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Originally posted by juhop View PostMikähän alusta mulla oikeen on?
Iskunvaimentimen kyljessä lukee:
Sachs
82 4903 556 554
31.31 - 6 750 790
R V3430
Koitin sachsin nettisivuilta ettiä muttei tollasia numeroita ollut missään. Mikä noista edes on ns varaosanumero?
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostTästä on varmaan ollut juttua jo muutaman kerran, mutta enpä etsimälläkään löytänyt. Eli onko 330d:n 184hv & 204hv versioissa sama automaattilaatikko? Ilmeisesti tuo vanhemman version loota ei ole kaikkein kestävin mahdollinen, mutta miten on uudemman kanssa? Tuollainen 204 heppanen himottaisi, mutta vaihteiston tyyppi askarruttaa. Muistan jostain tältä foorumilta lukeneeni, että manuaalina kestäisi ihan hyvin kohtuullista tehon lisäystäkin. Miten lienee automaagin laita?
Comment
-
-
Originally posted by nyyppa View PostOmani vuosi, oli helppo vaihtaa itse. Pitää vaihtaa koko termostaatin kotelo kerralla.
(ps. autolla ajettu yli 160 000km)
edit: ebaystä näyttäis irtoavan 38€ + pk.
Last edited by Antti O; 18-12-2010, 19:50.
Comment
-
-
Originally posted by toniwe View PostIhan normaalilta alustalta vaikuttaisi, tuo 31. alkuinen on BMW:n varaosanumero iskarille: http://www.realoem.com/bmw/showparts...31&fg=10&hl=26BMW 320d touring 2002
Comment
-
Comment