Ainoat liikkuvat johdot on tuossa läpiviennin "kumisukan" sisällä siellä saranapuolella. Korin puolelta sukka taitaa olla kiinni kahdella ruuvilla ja kun ne avaa, niin alta läytyy liitin jolla oven sähköt yhdistetään koriin. Tuota voi olla aika hankala avata, mutta sieltä kumin sisältä pitäisi saada johtoja sen verran näkyviin, että saa tarkastettua niiden kunnon.
Tulikohan taas ostettua halpa, muttei hyvä.
Auto 330D -01.
Eli ostin ebay:stä öljyntason (paine?) anturin.
Ennen syttyi satunaisesti käynnistyksessä keltainen öljyvalo, jonka tulkitsin vialliseksi anturiksi. Se paloi noin 10sec ja sammui. Tällä uudella kun valo päättää syttyä, se palaa kunnes auton sammuttaa.
Öljyt toki tarkastettu ja on aivan asteikon ylärajassa, niinkuin pitää.
Pitääkö toi anturi käydä nollauttamassa, vai ostinko vaan halpaa sekundaa?
Tulikohan taas ostettua halpa, muttei hyvä.
Auto 330D -01.
Eli ostin ebay:stä öljyntason (paine?) anturin.
Ennen syttyi satunaisesti käynnistyksessä keltainen öljyvalo, jonka tulkitsin vialliseksi anturiksi. Se paloi noin 10sec ja sammui. Tällä uudella kun valo päättää syttyä, se palaa kunnes auton sammuttaa.
Öljyt toki tarkastettu ja on aivan asteikon ylärajassa, niinkuin pitää.
Pitääkö toi anturi käydä nollauttamassa, vai ostinko vaan halpaa sekundaa?
10 sekuntia viittaa juurikin vialliseen tasoanturiin. Paineanturi on erikseen ja silloin öljyvalo palais punasena. Epäilen että ole saanut maanantaikappleen tai anturille menevä kaapeli on oikosulussa.
Olis -99 touring E46, tietääkseni orkkis peruutustutkalla, ja 2 anturia on mykkänä, päästää vaan pitkän piippauksen ku laittaa pakin päälle. Saako noita antureita tarvikkeena vai joutuuko originaalit ostamaan?
Ebaysta etsimään, saa tarvikkeena. Vaihdoin omaani kaikki neljä kaksi vuotta sitten kun postikulujen kans oli ~130€. Marmorilla yksi kappale ~80€.
Edit: tais olla jobbari kun oli pakattu paikallisen saksankielisen mainoslehdykän sivujen sisään kuin silakat torilta. Hyvin ovat silti toimineet.
Kävinpä ostaa tuon siili Oulun Tarviketorilta hintaan 40€, paikalla oli alkuperäinen siili ja eipä tuosta ollut kierrosten humppaamiseen hyötyä mutta puhaltimen nopeus aaltoiluun kylläkin.
Ei muuten kierrokset humpannu ku kävin ajelee aika kauan, mutta heti kun vartin seisoo ja käynnistää niin humppaa taas, toivotaan että sen kuuluu nuin tiheään kytkeytä päälle ja pois, miksän se ei voi toimia tasasesti niin kauan kun kone on lämmin.. vissii paskana tai jotaki.
kyllä sen vissinki kuuluuki kytkeytyä sykleissä velipojan autossa pakkasesta riippuen 10-15 sekunnin välein isommilla pakkasilla jos lauhempaa niin kytkeytyy harvemmin ja oletan että toimii noin:think
10 sekuntia viittaa juurikin vialliseen tasoanturiin. Paineanturi on erikseen ja silloin öljyvalo palais punasena. Epäilen että ole saanut maanantaikappleen tai anturille menevä kaapeli on oikosulussa.
Pitänee tutkia kaapeli. Kiva jos taas pitää anturi vaihtaa niin tuleepaha tiuhaan huuhdeltua kone öljyllä.
Ensin kerkesin ajaa 4tkm öljynvaihdosta kun tämä vika ilmeni ja nyt mahdollisesti tarttis taas tiputtaa öljyt.. :think
Haulla etsin tietoa ja lueskelin mutta vähän jäi epäselväksi kuitenkin, eli jos rupeisi tuohon nelikutoseen vaihtamaan noita perän apurungon puslia, niin kannattaako ne kaikki siis vaihtaa kerralla, ja mitä kaikkea tässä remontissa täytyy tai kannattaa ottaa irti?
Onko noitten angel eyesien asennus vaikeaa? Mahtaako ne mennä suoraan bmw e46 -99 sedaniin, missä on halogeeni umpiot? Jos tollaset tilais, vai kestääkö noi hyvin. http://www.ebay.co.uk/itm/White-BMW-...item3f2168e22e
Onko noitten angel eyesien asennus vaikeaa? Mahtaako ne mennä suoraan bmw e46 -99 sedaniin, missä on halogeeni umpiot? Jos tollaset tilais, vai kestääkö noi hyvin. http://www.ebay.co.uk/itm/White-BMW-...item3f2168e22e
Nuo ylemmät näyttäisi olevan samat kuin mitkä itsellä on, ei ole vaikea asentaa, umpioiden lasit ovat klipseillä kiinni ja lähtevät ihan edestäpäin pois, parkkeihinhan nuo kytketään, itse otin vaan parkkipolttimon kokonaan pois ja vedin nuo johdot sieltä reiästä ja parkkipolttimon pistokkeeseen kiinni. Tosin toisen puolen rinkulat alkaneet temppuilemaan että eivät pala välillä että en tiiä minkälaisia laatueroja noissa on..
Nuo ylemmät näyttäisi olevan samat kuin mitkä itsellä on, ei ole vaikea asentaa, umpioiden lasit ovat klipseillä kiinni ja lähtevät ihan edestäpäin pois, parkkeihinhan nuo kytketään, itse otin vaan parkkipolttimon kokonaan pois ja vedin nuo johdot sieltä reiästä ja parkkipolttimon pistokkeeseen kiinni. Tosin toisen puolen rinkulat alkaneet temppuilemaan että eivät pala välillä että en tiiä minkälaisia laatueroja noissa on..
Kuinka kauan sulla ne on ollu kiinni? Kai siihen toimimiseen pakkanenkin voi vaikuttaa:think Tilaan ne ylemmät sitten
Puolisen vuotta ovat olleet, nyt vasta muistin itsekkin että kun siinä on se boksi niin sen pohja irtosi kun käsittelin kovakouraisesti ja liimasin sen kiinni, joten voi johtua kosteudesta itsellä..
Puolisen vuotta ovat olleet, nyt vasta muistin itsekkin että kun siinä on se boksi niin sen pohja irtosi kun käsittelin kovakouraisesti ja liimasin sen kiinni, joten voi johtua kosteudesta itsellä..
tarviiko sen jälkeen kun os asentanu ne, poistaa jotain vika koodeja?
Tuli nuista angeleista mieleen, saako halogeenin polttimon värilämmöllä olevia rinkuloita mistään?
Itsellä on halogeeni valot ja xenoneihin niitä en ole vaihtamassa ja olisihan se typerän näköinen kun on kirkkaan valkoiset angelit ja keskellä paahtaa kusenkeltainen halogeeni.
Comment