Originally posted by MNi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by van_gils View PostVastauksesta ja linkistä suuren suuri kiitos Juu taidan vaihtaa sit molemmat samalla kun alan noita vaihtamaan! Vaikka vaihtolistalla alkaakin olemaan tavaraa jo RIITTÄVÄSTI.. Eli kaikki jarrut+hilut takapäähän, nyt noi pesurin varret, polttoaineen suodatin, akku pitäisi vissiinkin vaihtaa, selvittää miksi takaluukun lasi ei aukea nappulasta vaan pelkästään avain kaukosäädöllä(onko kellään veikkauksia?), toinen xenon ei säädä korkeutta mutta moottori pitää ääntä(olisiko muovit hajonnu umpion sisällä?) ja paljon paljon muuta pientä!! On tämä autoilu vaan mukavaa Niin ja sitten on vielä se klonks ääni kun esim käyttää vaihteistoa P/N/D ja jäljää ei löydy sit yhtään mistään!? Oli viimeisin veikkaus että vika olisi siinä jakolaatikossa mut tiedä siitä sit.. Aluksi pelkäsin että perä on revenny korista mutta onneksi ei näin ollut.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostLaturi vaihtoon.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostVoiko kysymys olla vain loppuunmenneistä hiilistä?
Yleisesti korjaamoilla eivät lähde askartelemaan että joko ite vaihtaa tai koko laturi.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by van_gils View PostNiin ja siis onhan se vika nyt tuossa kun osan no 6 varresta valuu nesteet lattialle Tuosta kohtaa mihin tulee osa no 7 kiinni. Näin pähkäilin itse että silloinhan nuo varret ei nouse esiin jos paine häviää vuotokohdasta, vai?
Comment
-
-
Originally posted by NTK View PostEi oikeen haulla tärpänny niin tyhmän on pakko kysyy. Auto on E46 2002 coupe eli pre-naamahissi ja ilmeisesti laajennetulla sisävalopaketilla. Mutta mutta, kiinnostais tietää että miten saa edestä sen kattovalosysteemin ehjänä irti, että saa polttimot vaihdettua? Samoin että miten ne takana olevat C-pilareiden kyljissä olevat lähtee irti?
Muistaakseni kattovalossa on pitkillä sivuilla kolme metallijousta per sivu ja irtonainen metallinen välilista kattotrimmipaneelin sisällä antamassa paneelille ryhtiä. Toi valopaketti lähtee helposti irti mutta takaisin saamisessa oli jotain kikka kolmosta mukana, ei meinannu jousia saada sen irtonaisen metallilistan päälle sitten millään. En enää muista miten ne kikkailtiin takaisin, jos joku on keksiny hyvän menetelmän niin tiedosta kiitollinen. Näin jälkikäteen miettis ehkä sen pikaliimausta kattopaneeliin ennenkuin yrittää edes tarjota valopakettia takaisin.
Comment
-
-
Originally posted by van_gils View PostNiin ja siis onhan se vika nyt tuossa kun osan no 6 varresta valuu nesteet lattialle Tuosta kohtaa mihin tulee osa no 7 kiinni. Näin pähkäilin itse että silloinhan nuo varret ei nouse esiin jos paine häviää vuotokohdasta, vai?BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
jaa kappas. talvirenkaat kun iski alle niin samat pultit jotka oli kesärenkais ja talvirenkais alkoikin ottamaan kiinni käsijarrun osiin. Siihen osaan jota vaijeri vetää. Kesällä vaihdoin palat ja jarrujen osat paitsi tuon jota vaijeri vetää.
Voiko tuota asentaa väärin niin että se kuitenkin toimii? koska käsijarru on toiminut niinkuin pitääkin
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postjaa kappas. talvirenkaat kun iski alle niin samat pultit jotka oli kesärenkais ja talvirenkais alkoikin ottamaan kiinni käsijarrun osiin. Siihen osaan jota vaijeri vetää. Kesällä vaihdoin palat ja jarrujen osat paitsi tuon jota vaijeri vetää.
Voiko tuota asentaa väärin niin että se kuitenkin toimii? koska käsijarru on toiminut niinkuin pitääkinBMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by BMWjunkie View PostJuuri äsken uudet levyt ja käsijarrukilkkeet taakse vaihtaneena tuskin, vieläpä siten että ne vielä toimisivatkin. Onko sulla alkuperäset pultit (tai siis miten pitkät)? Alkuperäset on muistaakseni 25mm pitkät.
Comment
-
-
Mikäs aiheuttaa levottomuutta. Talvinakeilla ajeleminen oli hitaissa vauheissa paljon terävämpää ja ohjaaminen kevyempää kuin kesänakeilla.
Nyt tuossa ajelin ekan pätkän motarilla ja tuntu kokoajan että ajaisi peilijäällä.
Toinen ihmetyksen aihe on että about 80-120 vauhissa täristää noilla renkailla hiukan. Yli tai ali tuon nopeuden ei täristä. Tasapainotus?
Comment
-
-
Onko näissä muillaki ongelmia oven kahvojen jäätymisen kans? Nyt hetikun pakkasen puolelle laskee lämpö niin kuskin ovi ei toimi. Lukko pelaa ja pyörii, mtta kahvat lyö tyhjää. Ovi pahvi irti ja putsailla vai? Eihän tuosta prefaceliftistä löydy airbägejä ovista jota varoa?
Ottaa hermoille kun lähtee pihasta niin oven jos saa auki niin se ei mene kiinni, ja kun saa kiinni niin ei pääseulos.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostMikäs aiheuttaa levottomuutta. Talvinakeilla ajeleminen oli hitaissa vauheissa paljon terävämpää ja ohjaaminen kevyempää kuin kesänakeilla.
Nyt tuossa ajelin ekan pätkän motarilla ja tuntu kokoajan että ajaisi peilijäällä.
Toinen ihmetyksen aihe on että about 80-120 vauhissa täristää noilla renkailla hiukan. Yli tai ali tuon nopeuden ei täristä. Tasapainotus?
Comment
-
-
Originally posted by vize View PostOnko näissä muillaki ongelmia oven kahvojen jäätymisen kans? Nyt hetikun pakkasen puolelle laskee lämpö niin kuskin ovi ei toimi. Lukko pelaa ja pyörii, mtta kahvat lyö tyhjää. Ovi pahvi irti ja putsailla vai? Eihän tuosta prefaceliftistä löydy airbägejä ovista jota varoa?
Ottaa hermoille kun lähtee pihasta niin oven jos saa auki niin se ei mene kiinni, ja kun saa kiinni niin ei pääseulos."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Comment