Itsekin yllätyin kun katsoin bmwfans sivuilta tuota kohtaa, se on eka katalysaattori ja M57 kuvissakin se liitos ja putki siihen näkyy, mutta ei osaluettelossa.
Uudemmalla M57N koneella olevissa näyttäisi olevan lambda sen putken päässä, ainakin EU4 päästörajoilla olevissa...
EU4 tuli anturi mukaan, itsellä M57N EU3 luokalla ja ei ole anturia.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Onko muilla ollut ongelmia lämpöjen kanssa kärryä vetäessä? Itsellä maksimikuormaa vetäessä nostaa ylämäessä lämpöjä lähes punarajalle asti isommissa mäissä noin +25C keleillä. Muuten mitään oiretta ei ole. Flektit toimii, jäähdytin puhdistettu, jäähdytysnesteitä laimennettu, termostaatit tarkistettu merkkihuollossa kuukauden sisällä. Autolla rullattu 363tkm, merkkihuollosta epäilivät vesipummpua mahdolliseksi aiheuttajaksi, mutta mitenkään muuten se ei oireile, ei äännä tai muuta. Onko seuraavaksi vesipumpun vaihto vai ratapäivien skippaus vai mikä neuvoksi?
-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Onko muilla ollut ongelmia lämpöjen kanssa kärryä vetäessä? Itsellä maksimikuormaa vetäessä nostaa ylämäessä lämpöjä lähes punarajalle asti isommissa mäissä noin +25C keleillä. Muuten mitään oiretta ei ole. Flektit toimii, jäähdytin puhdistettu, jäähdytysnesteitä laimennettu, termostaatit tarkistettu merkkihuollossa kuukauden sisällä. Autolla rullattu 363tkm, merkkihuollosta epäilivät vesipummpua mahdolliseksi aiheuttajaksi, mutta mitenkään muuten se ei oireile, ei äännä tai muuta. Onko seuraavaksi vesipumpun vaihto vai ratapäivien skippaus vai mikä neuvoksi?
Vaiha ainaki se vesipumppu jokatapauksessa noilla kilsoilla. Jos ei ole vaihdettu ainakaan vähään aikaan. Erittäin simppeli homma eikä pahan kalliskaan. Ja metallisiivillä oleva
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Vaiha ainaki se vesipumppu jokatapauksessa noilla kilsoilla. Jos ei ole vaihdettu ainakaan vähään aikaan. Erittäin simppeli homma eikä pahan kalliskaan. Ja metallisiivillä oleva
Ok, pitää tehdä niin, samalla kaikki hihnat jne
-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Olisi mahdollisesti tulossa tuollainen E46 330dA touring. Huollatettu ajallaan ja muutenkin ihan hyvän näköinen peli. Tyyppivioista lueskelinkin muutamasta topicista, mutta haluaisin tiedustella, kuinka helppo moinen on myydä eteenpäin(jos haluaa eroon jääkö käsiin pyörimään ellei myy pilkkahinnalla) ja onko mitään viimehetken vinkkejä mitä autosta kannattaisi ennen ostoa tarkistaa? Kestääkö automaattiaski moisia lukemia, jokusen moitteen laatikosta lukeneena... Kiitoksia jo etukäteen!
pitäis kampiakselin asentotunnistin/met vaihtaa. Huomasin että tunnistimet ovat autossa erilaiset. Ilmeisesti tuon toisen valmistaminen on lopetettu kokonaan. MIkäs tuon lopetettavan tilalle laitetaan? meneekö siihen sama tunnistin kun toiseenkin.
pitäis kampiakselin asentotunnistin/met vaihtaa. Huomasin että tunnistimet ovat autossa erilaiset. Ilmeisesti tuon toisen valmistaminen on lopetettu kokonaan. MIkäs tuon lopetettavan tilalle laitetaan? meneekö siihen sama tunnistin kun toiseenkin.
Tuossa Nro. 4. kaksi eri osanumeroa, toinen lopetettu.
Linkissä nokka-akseleiden asentotunnistimet, imu- ja pakonokalle identtiset anturit. Osa päivittynyt ja osanumero vaihtunut, uusi osanumero siinä alapuolella. Kampiakselin asentoanturi lohkon kyljessä (Nr.3).
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Vaiha ainaki se vesipumppu jokatapauksessa noilla kilsoilla. Jos ei ole vaihdettu ainakaan vähään aikaan. Erittäin simppeli homma eikä pahan kalliskaan. Ja metallisiivillä oleva
Ja osta kunnollinen termari! Mä vaihdoin viime kesänä uuden pumpun ja termarin, pumppu OEM ja termari tarvikkeena. Nyt saa vaihtaa termarin uudestaan..
Onko muilla ollut ongelmia lämpöjen kanssa kärryä vetäessä? Itsellä maksimikuormaa vetäessä nostaa ylämäessä lämpöjä lähes punarajalle asti isommissa mäissä noin +25C keleillä. Muuten mitään oiretta ei ole. Flektit toimii, jäähdytin puhdistettu, jäähdytysnesteitä laimennettu, termostaatit tarkistettu merkkihuollossa kuukauden sisällä. Autolla rullattu 363tkm, merkkihuollosta epäilivät vesipummpua mahdolliseksi aiheuttajaksi, mutta mitenkään muuten se ei oireile, ei äännä tai muuta. Onko seuraavaksi vesipumpun vaihto vai ratapäivien skippaus vai mikä neuvoksi?
Missäs kunnossa välijäähdytin on ? Kun kerran ainoastaan kuormituksessa nousee lämmöt.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment