Mulla on parkeissa motonetin canbus proof ledit. Mielenkiinnolla odotan, että milloin syttyy vikavalot tai pimenee ledit. Hiukan on lämpimänä käyneet kun muutama pintaliitos vastus on jo karissut irti tinauksistaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Krynx View PostMulla on parkeissa motonetin canbus proof ledit. Mielenkiinnolla odotan, että milloin syttyy vikavalot tai pimenee ledit. Hiukan on lämpimänä käyneet kun muutama pintaliitos vastus on jo karissut irti tinauksistaanBMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Originally posted by huppu View PostJoo takaiskareiden yläpäät mitä muuten maksaa marmorilta? En jaksanut lähteä Wetterin varaosatiskille jonottamaan. En muista tuota laadukkaampaa valmistajaa, mutta hintaa jäi 20 €/kpl. Oon aina pyrkinyt laittamaan OEM/OEM-laatusta tavaraa....tällä kertaa sattui vahinko.
Näemmä 2,5 v. sitten olen vaihtanut etuiskarit (Sachs) ja niiden yläpäät (Lemförder). En sitten tiedä mitä skeidaa viimeksi tuli laitettua takapäähän...nuo on edessä tosiaan kestäneetkin hyvin!
Smiidi antais arvioksi 28,72€/kpl: KLIK.
Comment
-
-
Mikä on vikana 2003 323 laturi vaihdettu uuteen mutta laturin valo palaa kojetaulussa?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Mystinen vuoto syysmyrsyn aikana johti siihen että e46 sedanin pelkääjänpaikan jalkatila oli veden vallassa. n.5dl vettä oli imettävä paperilla pois ennenkun alkoi helpottaa. Seurausta tästä antaa nyt airbackin valo virhettä. Kun kaveri istuu vänkärin paikalla ja liikkuu oikein yrittämällä saa valon välillä häviämään mutta siis 99% ajasta valo palaa.
Nyt pitäis saada apukuskin paikan mattoja auki että pääsee katselemaan mikä sielä on vikana. Airbackin ohjausyksikkö vissiin sijaitsee sieläpäin joten laskua lienee tiedossa. Mutta itse kysymys kuuluu että: mistä selkeät ohjeet verhoilun purkuun?
Comment
-
-
Originally posted by huppu View PostJaa....no hommatut osat on nyt kuitenki Lemförderiä. Ei oo nyt aikaa odotella viikkoja parempia osia kun katsastus painaa päälle Seuraavan kerran laitetaan sitten jo alkuperäistä tavaraa Katotaan nyt tämäki kortti...
Takapään ylätukien laatikot ovat ruskeeta paffia, eikä kuvasta oikein näy tekstit eli en pysty vannomaan että ovat Lemförderiä.
Comment
-
-
Originally posted by tsero1 View PostMystinen vuoto syysmyrsyn aikana johti siihen että e46 sedanin pelkääjänpaikan jalkatila oli veden vallassa. n.5dl vettä oli imettävä paperilla pois ennenkun alkoi helpottaa. Seurausta tästä antaa nyt airbackin valo virhettä. Kun kaveri istuu vänkärin paikalla ja liikkuu oikein yrittämällä saa valon välillä häviämään mutta siis 99% ajasta valo palaa.
Nyt pitäis saada apukuskin paikan mattoja auki että pääsee katselemaan mikä sielä on vikana. Airbackin ohjausyksikkö vissiin sijaitsee sieläpäin joten laskua lienee tiedossa. Mutta itse kysymys kuuluu että: mistä selkeät ohjeet verhoilun purkuun?
Vuodon paikallistamiseksi ja vähän purkuohjetta: KLIK ja KLIK.
Juubin erinomaisilta sivuilta lattiamaton purkuapua: KLIK.
Comment
-
-
Originally posted by sami_87_ View Postheido.Milläs pystyn toteemaan että toimiiko tuo jäähdytinnesteen lisälämmitin tuossa vesiventtiilin alapuolella..? onko koti´konsteja testaamiseen..? -7 pakkasta ni tuntuu että ei millään meinaa lämpee, kun taas viime talvena lämpes pirun nopeasti jopa -25 asteessa Ps:egr on poistettu, mutta tässä mallissahan se ei vaikuta lämpöihin koska se ei ole "jäähdytetty" eli ei termaria pakosarjan ja imusarjan välissä..BMW E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by MNi View PostJaa, otetaas takasin. Katselin jälkeenpäin valokuvia alustarempan osapläjäyksestä, iskarien laatikot ovat kokosinisiä ja Lemförder-teksti näkyy isolla.
Takapään ylätukien laatikot ovat ruskeeta paffia, eikä kuvasta oikein näy tekstit eli en pysty vannomaan että ovat Lemförderiä.BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
Kävi toi auto huollossa laturin kärvähtämisen johdosta ja samalla meinasin että hoidetaan nyt sit samalla perus ölynvaihto ja jäähdytin nesteet ni tietää ainakin että ei pitäis talvella jähmettyä nesteet koneeseen..
Alkuperäis laturi olis maksanu kuulemma lähemmäs 750 kuntaas tarvike version sai alta 300 joten tyydyin halvempaan..
Noh huoltokesti päivän ei siinä, ihmetys oli kuitenkin melkoinen kun hintalapun sai käteen.. Remontin yhteishinta 950e ! Tästä summast uusi laturi + vaihtotyö kustansi 440e ja ja se oli arvattavissa. Miten on mahdollist että 330d bemarin öljynvaihto kustantaa 390e ja jäähdytysnesteen vaihto 120e ?
Comment
-
-
Kysytääs vielä kerran jos löytyis joku joka tietää mittariston sielunelämästä...auto 01 316i
eli lämpömittari ei enää laskekkaan sinisen alarajaan vaan sinisen ylärajaan kun sammuttaa virrat, ja tietenkin lämpösenä viisari melkein punasella. Akun kengän kun käyttää irti niin palautuu normaaliksi mutta pikkuhiljaa alkaa viisari jäämään ylemmäs ja ylemmäs
Liekkö ihan mittarissa vika vai jossain muualla?E30 cabriolet -92 M-Tech II
E46 sedan -01
Corolla
Comment
-
-
Originally posted by SaGGaS View PostKävi toi auto huollossa laturin kärvähtämisen johdosta ja samalla meinasin että hoidetaan nyt sit samalla perus ölynvaihto ja jäähdytin nesteet ni tietää ainakin että ei pitäis talvella jähmettyä nesteet koneeseen..
Alkuperäis laturi olis maksanu kuulemma lähemmäs 750 kuntaas tarvike version sai alta 300 joten tyydyin halvempaan..
Noh huoltokesti päivän ei siinä, ihmetys oli kuitenkin melkoinen kun hintalapun sai käteen.. Remontin yhteishinta 950e ! Tästä summast uusi laturi + vaihtotyö kustansi 440e ja ja se oli arvattavissa. Miten on mahdollist että 330d bemarin öljynvaihto kustantaa 390e ja jäähdytysnesteen vaihto 120e ?
Comment
-
Comment