Mulla on parkeissa motonetin canbus proof ledit. Mielenkiinnolla odotan, että milloin syttyy vikavalot tai pimenee ledit. Hiukan on lämpimänä käyneet kun muutama pintaliitos vastus on jo karissut irti tinauksistaan
Mulla on parkeissa motonetin canbus proof ledit. Mielenkiinnolla odotan, että milloin syttyy vikavalot tai pimenee ledit. Hiukan on lämpimänä käyneet kun muutama pintaliitos vastus on jo karissut irti tinauksistaan
Ei syty koskaan, jos on can-väyläset ja noin 2v / 60tkm.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Kyllä mullakin on semmoset jotka can-väylään käy mutta jos käynnistää ilman jotta sisävalot kerinneet sammua niin vilkkuuvat sitten kun starttaa, parkeissakin oli mutta nekin vilkkuvat käynnistäessä. Liekkö susi erä sitten sattunut vai onko muilla ollut samaa vaivaa? :think
Joo takaiskareiden yläpäät mitä muuten maksaa marmorilta? En jaksanut lähteä Wetterin varaosatiskille jonottamaan. En muista tuota laadukkaampaa valmistajaa, mutta hintaa jäi 20 €/kpl. Oon aina pyrkinyt laittamaan OEM/OEM-laatusta tavaraa....tällä kertaa sattui vahinko.
Näemmä 2,5 v. sitten olen vaihtanut etuiskarit (Sachs) ja niiden yläpäät (Lemförder). En sitten tiedä mitä skeidaa viimeksi tuli laitettua takapäähän...nuo on edessä tosiaan kestäneetkin hyvin!
Lemförderiä mullakin on nuo takapään ylätuet, yksi otettiin kolmena palasena irti ja nyt kilisee toiselta puolen.
Jaa....no hommatut osat on nyt kuitenki Lemförderiä. Ei oo nyt aikaa odotella viikkoja parempia osia kun katsastus painaa päälle Seuraavan kerran laitetaan sitten jo alkuperäistä tavaraa Katotaan nyt tämäki kortti...
Last edited by huppu; 24-10-2013, 09:29.
Reason: Korjaus
Mystinen vuoto syysmyrsyn aikana johti siihen että e46 sedanin pelkääjänpaikan jalkatila oli veden vallassa. n.5dl vettä oli imettävä paperilla pois ennenkun alkoi helpottaa. Seurausta tästä antaa nyt airbackin valo virhettä. Kun kaveri istuu vänkärin paikalla ja liikkuu oikein yrittämällä saa valon välillä häviämään mutta siis 99% ajasta valo palaa.
Nyt pitäis saada apukuskin paikan mattoja auki että pääsee katselemaan mikä sielä on vikana. Airbackin ohjausyksikkö vissiin sijaitsee sieläpäin joten laskua lienee tiedossa. Mutta itse kysymys kuuluu että: mistä selkeät ohjeet verhoilun purkuun?
Jaa....no hommatut osat on nyt kuitenki Lemförderiä. Ei oo nyt aikaa odotella viikkoja parempia osia kun katsastus painaa päälle Seuraavan kerran laitetaan sitten jo alkuperäistä tavaraa Katotaan nyt tämäki kortti...
Jaa, otetaas takasin. Katselin jälkeenpäin valokuvia alustarempan osapläjäyksestä, iskarien laatikot ovat kokosinisiä ja Lemförder-teksti näkyy isolla.
Takapään ylätukien laatikot ovat ruskeeta paffia, eikä kuvasta oikein näy tekstit eli en pysty vannomaan että ovat Lemförderiä.
Mystinen vuoto syysmyrsyn aikana johti siihen että e46 sedanin pelkääjänpaikan jalkatila oli veden vallassa. n.5dl vettä oli imettävä paperilla pois ennenkun alkoi helpottaa. Seurausta tästä antaa nyt airbackin valo virhettä. Kun kaveri istuu vänkärin paikalla ja liikkuu oikein yrittämällä saa valon välillä häviämään mutta siis 99% ajasta valo palaa.
Nyt pitäis saada apukuskin paikan mattoja auki että pääsee katselemaan mikä sielä on vikana. Airbackin ohjausyksikkö vissiin sijaitsee sieläpäin joten laskua lienee tiedossa. Mutta itse kysymys kuuluu että: mistä selkeät ohjeet verhoilun purkuun?
Kattoluukun poistoputket irti, tulipellin läpivientikumi, tuulilasin reunasta liimaus auennut, oven kosteussulkumuovi irti tai oven poistoreiät alareunasta tukossa.
Vuodon paikallistamiseksi ja vähän purkuohjetta: KLIK ja KLIK.
heido.Milläs pystyn toteemaan että toimiiko tuo jäähdytinnesteen lisälämmitin tuossa vesiventtiilin alapuolella..? onko koti´konsteja testaamiseen..? -7 pakkasta ni tuntuu että ei millään meinaa lämpee, kun taas viime talvena lämpes pirun nopeasti jopa -25 asteessa Ps:egr on poistettu, mutta tässä mallissahan se ei vaikuta lämpöihin koska se ei ole "jäähdytetty" eli ei termaria pakosarjan ja imusarjan välissä..
Pystyisikös joku kertomaan tämän osan osanumeron tms. joka helpottaisi paikannusta, itsellä pitäisi myös toiminta varmistaa...
Jaa, otetaas takasin. Katselin jälkeenpäin valokuvia alustarempan osapläjäyksestä, iskarien laatikot ovat kokosinisiä ja Lemförder-teksti näkyy isolla.
Takapään ylätukien laatikot ovat ruskeeta paffia, eikä kuvasta oikein näy tekstit eli en pysty vannomaan että ovat Lemförderiä.
Itsellä oli etuiskareiden yläpäät selvissä Lemförderin sinisissä pahvilaatikoissa, missä luki merkki. Olen ruukannut kuvata ainakin osan laitetuista varaosista, niin voi jälkikäteen tarkistaa, mitä on tullut laitettua
Kävi toi auto huollossa laturin kärvähtämisen johdosta ja samalla meinasin että hoidetaan nyt sit samalla perus ölynvaihto ja jäähdytin nesteet ni tietää ainakin että ei pitäis talvella jähmettyä nesteet koneeseen..
Alkuperäis laturi olis maksanu kuulemma lähemmäs 750 kuntaas tarvike version sai alta 300 joten tyydyin halvempaan..
Noh huoltokesti päivän ei siinä, ihmetys oli kuitenkin melkoinen kun hintalapun sai käteen.. Remontin yhteishinta 950e ! Tästä summast uusi laturi + vaihtotyö kustansi 440e ja ja se oli arvattavissa. Miten on mahdollist että 330d bemarin öljynvaihto kustantaa 390e ja jäähdytysnesteen vaihto 120e ?
Kysytääs vielä kerran jos löytyis joku joka tietää mittariston sielunelämästä...auto 01 316i
eli lämpömittari ei enää laskekkaan sinisen alarajaan vaan sinisen ylärajaan kun sammuttaa virrat, ja tietenkin lämpösenä viisari melkein punasella. Akun kengän kun käyttää irti niin palautuu normaaliksi mutta pikkuhiljaa alkaa viisari jäämään ylemmäs ja ylemmäs
Kävi toi auto huollossa laturin kärvähtämisen johdosta ja samalla meinasin että hoidetaan nyt sit samalla perus ölynvaihto ja jäähdytin nesteet ni tietää ainakin että ei pitäis talvella jähmettyä nesteet koneeseen..
Alkuperäis laturi olis maksanu kuulemma lähemmäs 750 kuntaas tarvike version sai alta 300 joten tyydyin halvempaan..
Noh huoltokesti päivän ei siinä, ihmetys oli kuitenkin melkoinen kun hintalapun sai käteen.. Remontin yhteishinta 950e ! Tästä summast uusi laturi + vaihtotyö kustansi 440e ja ja se oli arvattavissa. Miten on mahdollist että 330d bemarin öljynvaihto kustantaa 390e ja jäähdytysnesteen vaihto 120e ?
No oliko sitä laskua eritelty mitenkään? Ja oliko kyseessä tosiaan pelkkä öljynvaihto vai ihan määräaikaishuolto (insp 1 tai 2)? 6,5 litraa Longlife öljyä + suodatin tekee äkkiä 170€ korjaamolla ja siihen työt päälle.
Comment