Mitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?
xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Kuvauksissa ainakin stage3:n kohdalla on vasta maininta, että manual modesta poistettu vaihdot ylöspäin.Originally posted by dolby View PostMitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?
Comment
-
Jos vaihtopisteitä on menty muokkaamaan niin siksi vaihtaa isommalle ja vaihtaa se manuaalilla isommalle vakiosoftalla. Xhp ohjeissa oli maininta et laittaa ne vaihtopisteet manuaalilla ylemmäs kun rajotin niin loppuu.Originally posted by dolby View PostMitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?F11 LCI 535i M-Sport
Voorti -12
Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.
Comment
-
Kyllä se vakiona noin toimii ja kuten sanottu myös stage2:lla. Stage3:ssa oli se real manual mode.Originally posted by dolby View PostMitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Onko porukalla valistunutta näkemystä xhp:n vaikutuksesta lootan kestoon. Olen omaan E61 530 xd:hen ajatellut fläsäytystä, kun kuulin "omamekaanikolta", että auttaisi laatikon kevyeen humppaamiseen - ja saattaisi jopa parantaa lootan kestoakin, kun luistattaminen loppuu. Minkälaisia näkemyksiä xhp:n vaikutuksesta lootan kestoon porukalla täällä?BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
-
No näin minäkin olen lähtökohtaisesti antanut itseni ymmärtää. Tuon käyttiksen kanssa vain on se ajatus nimenomaan maksimoida luotettavuus ja siksi täällä vielä vahvistusta omille ajatuksille haen. Tosin tuli tarvetta ohittaa toimimaton EGR, päätin tehdä sen ohjelmalla... ja samalla sitten varmaan ohjelmoidaan jo kunnolla, mielessä polttoainetaloudellisuuskin. Eli se siitä luotettavuudesta. Mutta toisaalta ajotyylistähän se laatikon kuorma on paljon kiinni ja omani nykypäivänä suht rauhallinen. Joskin turha kai vajaat 300 hp on pönttöön laittaa jos ei koskaan nilkkaa ojenna...
BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
-
Onkos muuten muilla xHP valittanut alhaisesta jännitteestä eikä suostunut fläshäämään? Autostani meni tuossa akku äskettäin ja rupesin muistelemaan ettei se ole kertaakaan suostunut fläshäämään uutta laatikkosoftaa ilman laturiin laittoa. Vai onko se enemmän ominaisuus?E91 330xd käyttöauto - Japsiautoharrastaja
Comment
-
Valittaa käytännössä aina oli kuinka uus ja hyvä akku tahansa. ITselläni aivan uusi laatu akku ja silti pitää laittaa ctek kiinni kun päivittää firmwaren vaikka siinä prosessissa ei mene kuin muutama minuutti. Itse ensimmäinen fläshäys kestää huomattavasti kauemmin, niin kannattaa olla kyllä ihan kunnon virtalähde lainassa. Kuitenkin pienempi vaiva kuin selvitellä mykkää vaihteistoa :thinkOriginally posted by Happyhands View PostOnkos muuten muilla xHP valittanut alhaisesta jännitteestä eikä suostunut fläshäämään? Autostani meni tuossa akku äskettäin ja rupesin muistelemaan ettei se ole kertaakaan suostunut fläshäämään uutta laatikkosoftaa ilman laturiin laittoa. Vai onko se enemmän ominaisuus?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Mikäköhän stage/kartta tollaiseen 2006 e91 325i ois hyvä laittaa?
Onnistuuko flashays samoilla vermeillä kuin MHD? (K/DCAN johto ja usb otg adapteri + android)
Työkaverin puolesta kyselen ja itsellä ei automaateista kokemusta niin hyvät neuvot
otetaan vastaan
valitellut että laiskanoloisesti vaihtaa jne.
Comment
-
Noilla vermeillä onnistui -06 330xd:een. Stagen valinta on kuskin mieltymyksistä kiinni, mutta kaikki ovat parempia kuin vakio. Suosittelisin stage3:sta tosin diesel-auton kokemuksella. En jaksa uskoa, että stage3 tuntuisi liian sporttiselta varsinkaan 325i:ssä. Jos haluaa arpoa versioiden välillä, kannattaa ostaa kaikki staget + mahdollisuus säätää vaihtoja....maksaa tietty jonkun verran enemmän, mutta Eipähän jää harmittamaan väärä valinta. Flashäystä ajatellen mielenrauhan saa hankkimalla virtalähteen n. 90€. Kyllähän tuossa toki hintaa tulee useampi satanen koko helahoito.Originally posted by Markojs View PostMikäköhän stage/kartta tollaiseen 2006 e91 325i ois hyvä laittaa?
Onnistuuko flashays samoilla vermeillä kuin MHD? (K/DCAN johto ja usb otg adapteri + android)
Työkaverin puolesta kyselen ja itsellä ei automaateista kokemusta niin hyvät neuvot
otetaan vastaan
valitellut että laiskanoloisesti vaihtaa jne.
Comment
-
Mä olen kyllä eri mieltä. Jos ja kun xHP nostaa öljypaineita venttiilikoneistossa/laatikossa, niin harvoin se kestävyys siitä kasvaa. Sanoisin että kuluminen kyllä nopeutuu. Mutta ei se xHP heti laatikkoa tuhoa.Originally posted by Mauri H. View PostKyllä se lootan kulumista vähentää kun vaihdot jämäköityvät.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Kun tuosta ylipehmeästä, vaihtoja venyttäen suorittavasta ohjelmasta mennään terävämpään niin kyllähän se luisto vaihtohetkellä vähenee oleellisesti. Se luisto noita laatikoita eniten kuluttaa kohtuullisilla tehoilla.Originally posted by Tommix View PostMä olen kyllä eri mieltä. Jos ja kun xHP nostaa öljypaineita venttiilikoneistossa/laatikossa, niin harvoin se kestävyys siitä kasvaa. Sanoisin että kuluminen kyllä nopeutuu. Mutta ei se xHP heti laatikkoa tuhoa.
Vähän sama karrikoiden jos vertaa manuaalilla liikkeellelähtössä kytkintä 0,5 sekunttia tai 1 sekunnin luistattamiseen.F11 530D xDrive
Comment
-
Itse laitoin ensin stage 3 ja ajelin sillä pidemmän tovin. Sitten jossain vaiheessa alkoi häiritsemään se pieni adhd mitä tuo tekee kun vähän turhan innokkaastikin on pykältämässä niin pudotin stage 2. Sillä olen nyt ajellut ja on ihan ok. Toki välillä toivoisi terävämpää reagointia stage 2:lla, mutta toisaalta tönäisee S:lle niin sitten on taas raikkautta. Oma ajo on kehä1/3 jonottelua ja jumittelua. Tämä siis dieselissä, tuo bensakone varmaan antaa vähän erilaisen mausteen.Originally posted by Markojs View PostMikäköhän stage/kartta tollaiseen 2006 e91 325i ois hyvä laittaa?
Onnistuuko flashays samoilla vermeillä kuin MHD? (K/DCAN johto ja usb otg adapteri + android)
Työkaverin puolesta kyselen ja itsellä ei automaateista kokemusta niin hyvät neuvot
otetaan vastaan
valitellut että laiskanoloisesti vaihtaa jne.E91 330xd käyttöauto - Japsiautoharrastaja
Comment
Comment