Onko suosituksia missä kävis laitta xhp uudenmaalla
Helpommalla pääset kun itse laitat, vaikka jonkun kanssa joka tietää mitä tekee. Nimittäin 250€ maksaa tuo ku joku tekee. Eli samalla saat koko lisenssin mihin kuuluu KAIKKI softat. Jos asennutat jollakin ja haluat karttaa vaihtaa/muokata nii se on sitte ilmeisesti toiset 250€...
On kuulemma aika simppeli laittaa tuo xhp. Pitää kesällä itsekkin laittaa.
Helpommalla pääset kun itse laitat, vaikka jonkun kanssa joka tietää mitä tekee. Nimittäin 250€ maksaa tuo ku joku tekee. Eli samalla saat koko lisenssin mihin kuuluu KAIKKI softat. Jos asennutat jollakin ja haluat karttaa vaihtaa/muokata nii se on sitte ilmeisesti toiset 250€...
Mitenhän näitä asennuksia tekeviä firmoja laskutetaan xhp:n jakelusta?
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Sitten pitää muistaa vielä hommata se android laite + kaapelit. Eli omenamiehille tuo liikkeessä asentaminen on ihan hyvä vaihtoehto. Itsellä on tämä xHP ollut 2 autossa, enkä kertaakaan edes halunnut vaihtaa karttaa. Samalla mentiin ja mennään kuulemmä yhä. Sitten jos omistaa jo laitteet ja haluaa eri karttoja vaihtaa niin itselle lisenssi vaan.
Minulle ainakin liikkeessä sanottiin, että jos valittu stage ei miellytä, niin sen voi käydä vaihtamassa toiseen veloituksetta. Ei ole ollut tarvetta vaihtoon.
Kokemusten pohjalta suosittelen itse tekemistä, versiopäivityksiä tulee silloin tällöin ja laatikon toimintaa voi säätää ajan kanssa omien mieltymysten mukaiseksi.
Minulle ainakin liikkeessä sanottiin, että jos valittu stage ei miellytä, niin sen voi käydä vaihtamassa toiseen veloituksetta. Ei ole ollut tarvetta vaihtoon.
No tuo on jo aika reilua meinkiä... hyvää asiakaspalvelua. Ei se sitten niin hömppähommaa olekaan hoitaa liikkeessä.
Miten me jotka sen diileriltä olemme ostaneet, onko meidän mahdollista saada päivitystä? Oma softa Stage 3 asennettiin sinulla mielestäni 2 vuotta sitten, pieniä päivityksiä ohjelmaan on tässä tullut
Comment