Miten me jotka sen diileriltä olemme ostaneet, onko meidän mahdollista saada päivitystä? Oma softa Stage 3 asennettiin sinulla mielestäni 2 vuotta sitten, pieniä päivityksiä ohjelmaan on tässä tullut
Kyllä mä ainakin päivittelen ja vaihdan stagea ilmaiseksi,toki ei nyt jatkuvaa vaihtelua sentään
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Omassa e91 330xd on mieto moottorin softa ja jotenkin tuntuu että tehot menee hukkaan tuolla automaattilaatikolla. Aika ylhäälle antaa kiertää ja ei siellä mitään enää tapahdu kun taas alhaalla kiskoo niin pirusti. Olisiko apua omaankin autoon tästä softauksesta?
Omassa e91 330xd on mieto moottorin softa ja jotenkin tuntuu että tehot menee hukkaan tuolla automaattilaatikolla. Aika ylhäälle antaa kiertää ja ei siellä mitään enää tapahdu kun taas alhaalla kiskoo niin pirusti. Olisiko apua omaankin autoon tästä softauksesta?
Aivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.
Muutenkin käyttää vääntöä paremmin hyväksi paremman turbiinilukon ohjauksen avulla. Suosittelen lämpimästi.
Aivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.
Muutenkin käyttää vääntöä paremmin hyväksi paremman turbiinilukon ohjauksen avulla. Suosittelen lämpimästi.
Mahtava homma että tuohon on lääke olemassa. Täytyy laittaa hankintaan.
Aivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.
Nyt en oo varmaan puoleen vuoteen muuttanu omasta autosta mitään, joten olikos tuo nyt se kallein lisenssi millä sai itse muutettua noita vaihtokohtiakin?
Minkälainen homma? Monesti tuntuu että liian korkealle tuo yrittää kaasu pohjassa vinguttaa ja vajaakaasulla oikeastaan menis paremmin, joten tuollainen vaihtokohdan tiputus vois toimia itsellekin. Vai liekö kyse fiiliksestä enemmän ja kello on sitten eri mieltä. Harvoin tulee S: lle laitettua ja mielikuva on että siinä kyllä vetää jotenkin raikkaammin nuokin isot kierrokset..? D:llä menee jotenkin kiljumiseksi. Itsellä nyt stage 2 kun kolmonen oli vähän turhan adhd normaalissa ajossa.
Comment